Denebunu'ya Hoş Geldin
Keşfetmeye başla
Elseve 3'ü 1 Arada Krem Şampuan (Boyalı, Bakıma İhtiyaç Duyan Saçlar)
amazon-image
Elseve 3'ü 1 Arada Krem Şampuan (Boyalı, Bakıma İhtiyaç Duyan Saçlar)

Elseve 3'ü 1 Arada Krem Şampuan (Boyalı, Bakıma İhtiyaç Duyan Saçlar)

Elseve 
  4.32  (1174 yorum)
 
Daha fazla göster Daha az göster

L’Oréal Paris Elseve 3'ü 1 Arada Krem Şampuan ile kuru ve yıpranmış saçlar için köpüksüz şampuan dönemi başlıyor! L’Oréal Paris Elseve 3'ü 1 Arada Krem Şampuan ile köpürtme, masaj yap: tek yıkamada 3 etkiyi 1 arada al!

  • Saçı nazikçe temizler
  • Kolay tarama sağlar
  • Saç rengini korur

Nasıl kullanılır?

  1. Elinize 10-15 pompa sıkın.
  2. Dipten uca uygulayın.
  3. 1 dakika masaj yapın.
  4. 2 dakika bekletip durulayın.

Puan dağılımı

Aşağıdaki puanlara tıklayarak yorumları filtreleyebilirsin.
%49
%22
%11
%2
%1
Denebunu logosu  

Ürün Yorumları

Gülbahar K.
Gülbahar K. · 43 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
İlk yıkamada ürünün yayılması biraz zor oldu ve temizlenmemiş hissi uyandırdı ve ikinci sefer şampuanlamam gerekti ikincisinde daha temiz olduğunu düşündüm eğer saç kirliyse tek sefer yetmiyor yıkadıktan kuruduktan sonra saçta bıraktığı hafiflik hissi güzel ancak ben kremsiz bir şampuan kullanıyorum ve bu serinin tamamı kremli krem kullanmayanlar tercih etmeyebilir diye düşünüyorum
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
seda c.
Seda C. · 32 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
İlk başta köpüksüz şampuan olur mu diye şüphe etmiştim fakat kullandıktan sonra kullanımı verdiği hissiyat o kadar başkaydı ki o yumuşaklığı dokusunda ki kremli havası muhteşemdi köpüğü düzgün arındıramayanlar için özellikle tavsiye ederim saç kolay taranır mı acaba diye düşünürken tarağın su gibi kayıyor olması bile beni çok mutlu etti elseve benden geçti ve herkese tavsiye ederim :)
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Demet V.
Demet V. · 32 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Saçıma sürdüğüm andan itibaren verdiği hafiflik ve ferahlatma hissi mükemmel. Boyalı bir saça sahip oldugumdan dolayı kuru ve sert bir yapıya sahip saçım var,bundan dolayı kullandıgım anda verdiği hafiflik hissi,kolay durulanma ve taranmasıyla harika diyebilirim. Saçlara yoğun bir hacim ve bakım hissi kazandırıyor. Kokusu ve kalıcığı harika..
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Gülsüm G.
Gülsüm G. · 30 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
İlk başta krem gibi sandım ve nasıl yayabileceğime emin olmadım ama en az 15 pompa alındığında her yere yayılıyor. Kokusu ve dokusu çok iyi. Sadeve arındırırken biraz fazla uğraşmak gerekiyor. Diğer şampuanlara oranla ilk yıkamadan sonra bile etkisi harika. Keismlikle alıp tavsiye edeceğim bir ürün sadece çeşitleri artırılmalı
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Betul Avcı I.
Betul Avcı I. · 41 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
şampuan olarak köpürmeyen şampuan ilk deneyimim oldu. Yıllardır kullanılan alışkanlık dışı bir üretim gerçekleştirilmiş. fikir olarak orjinal bir fikir ama şampuan da köpürme özelliği sanki temizliği daha çok simgeliyor gibi. Gerçi bu bir tercih meselesi. Kokusu ve sonrasındaki canlılığı hoş ama köpürmesi tercihimdir.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Arzu G.
Arzu G. · 30 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Aşırı beni mutlu eden bir ürün olmadı fakat görüntüsü ve kullanım kolaylığından dolayı tercih edeceğim ürünler listesine girdi. Biraz daha kullandıktan sonra sürekli kullanacak mıyım karar vereceğim , büyük olasılıkla devamının geleceğini düşünüyorum. Fırsat sunduğunuz için teşekkürler.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
HÜLYA E.
Hülya E. · 44 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
İlk defa deneyimlediğim köpüksüz ve 3'ü birarada şampuan deneyimimi tamamiyle değiştirdi. Asla kullanmayacağım bir ürün olmasına rağmen, tatil ve seyahat ve misafirlikte yanımdan ayırmayacağım tek şampuan'ım olacak. Bu deneyimi bana yaşattığınız için enebunu ailesine çokkkk teşekkür ederim :))
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Ece B.
Ece B. · 38 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
saçlarımı yumuşacık yaptı köpürmemesi alıştığımız bir şey olmamakla birlikte yine de saçlarımın temizlendiğini gördüm. yumuşattığı için kendi dalgaları daha iyi ortaya çıktı. saç kremi uygulamasını ayrı yapmak istemeyenler, saç bakım süresini kısaltmak isteyenler için güzel formül.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Tuğçe A.
Tuğçe A. · 33 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Köpük formülüne alışıldığı için başlarda olmamış hissi veriyor fakat bu sadece yıkama esnasında oluyor. Tarama sırasında asla krem ihtiyacı zaten hissedilmiyor ve durulamadan sonra pamuk gibi ve kalitesi yükselmiş saç telleri elime geliyor. Ve şu an tamamen emin olmamakla beraber saç dökülmemi de azalttığını hissediyorum.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
nazlı k.
Nazlı K. · 38 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Bu ürünün köpüksüz oluşuna bayıldım. diğer şampuanlarda saçın arınması çok daha zordu .Fakat şampuanı saçıma uyguladıktan sonra hemen temizlenmesini saçımda bıraktığı dokuya içinde saç kremi olmasına ve kokusuna bayıldım.Ben normalde başka şampuan kullanıyordum. Ama bu ürün şahane herkese tavsiye edeceğim.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.