Denebunu'ya Hoş Geldin
Keşfetmeye başla
Elseve 3'ü 1 Arada Krem Şampuan (Boyalı, Bakıma İhtiyaç Duyan Saçlar)
amazon-image
Elseve 3'ü 1 Arada Krem Şampuan (Boyalı, Bakıma İhtiyaç Duyan Saçlar)

Elseve 3'ü 1 Arada Krem Şampuan (Boyalı, Bakıma İhtiyaç Duyan Saçlar)

Elseve 
  4.32  (1174 yorum)
 
Daha fazla göster Daha az göster

L’Oréal Paris Elseve 3'ü 1 Arada Krem Şampuan ile kuru ve yıpranmış saçlar için köpüksüz şampuan dönemi başlıyor! L’Oréal Paris Elseve 3'ü 1 Arada Krem Şampuan ile köpürtme, masaj yap: tek yıkamada 3 etkiyi 1 arada al!

  • Saçı nazikçe temizler
  • Kolay tarama sağlar
  • Saç rengini korur

Nasıl kullanılır?

  1. Elinize 10-15 pompa sıkın.
  2. Dipten uca uygulayın.
  3. 1 dakika masaj yapın.
  4. 2 dakika bekletip durulayın.

Puan dağılımı

Aşağıdaki puanlara tıklayarak yorumları filtreleyebilirsin.
%49
%22
%11
%2
%1
Denebunu logosu  

Ürün Yorumları

YunuSInem D.
Yunusinem D. · 34 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ürün harika önce köpüksüz olduğu icin ön yargıyla yaklasmadim diyemem ama sonra sacima uyguladim durulama sirasinda yumusaklik hissi zaten sasirtti kurutana kadar sacima etki ettimi diye dusunmedim degil kuruttuktan sonra sacimda biraktigi his harikaydi birdaha alırmıyim evet alirim tavsiye edermiyim evet kesinlikle zaten saçlarıma aşırı ozen gosteriyorum dene bunu sayesinde farkli urunlerde denedim ama tercihlerm 3 4 kullanimdan sonra kesinlesiyor urunun orjinal boy olmasi dahada harika bir durumdu
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Dilan O.
Dilan O. · 35 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ürünü kısa süre kullandığım için saç bakımı konusunda kesin konuşamıyorum ama ilk kullanımda saçtaki yumuşaklık ve temizlikten eminim. Saçı belinde olan biri için temiz olur mu köpürmeden diye tereddütlerim vardı ama tek yıkamada bile saçım gerçekten tertemiz oldu. Kolay taranmasının yanında kalıcı güzel kokusuda etkiliyor. Ürünü kullanmaya devam edeceğim. Bakım konusunda 2. şişeden sonra emin olabilirim. Herkesin kullanmasını tevsiye ediyorum.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
ÖZLEM Ş.
Özlem Ş. · 35 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
biz bu ürünü eşimle beraber kullandık. adeta o yıpranan duştan sonra hırpalanmaktan taranmayan saçlarım ipek gibi yumuşak . kaygan , pırıl pırıl ve kokusu müthişdi. böyle duştan çıktıktan sonra ben temizim ben temizim diye bağırıyor vücudum adeta. çok begendim. iyki geldi. ben mağazada olsa ve hiç kullanmasam tereddüt eder almazdım. ama ön yargılı olmamam gerektiğini anladım. bundan sonra L'Oreal elseve.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Funda Ç.
Funda Ç. · 33 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
ürünü genel olarak beğendim saçlarımı ipeksi ve yumuşacık yaptı . Ayrıca kreme ayrı olarak ihtiyaç duymadan kremsi dokunuşlar yumuşaklık yaratı. Genel olarak 1 hafta kullandım ve memnun kaldım . Saç kremi ve şampuan olarak ta zaman zaman kullandığım bir markadır Elseve . Tabi alışa gelmiş bir köpük sevdası oluşuyor insan arıyor ama faydalarına bakıldığında köpüksüz olması tercih sırasıdır :) teşekkürler sevgiler
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Ruşen k.
Ruşen K. · 29 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
İnanılmaz derece bayıldım özellikle benim gibi saç telleri ince ve cansız olanlar için mutlaka tabsiye edicem alicam aldiricam köpüksüz olması zaten saç derisine ve saç yapısına daha iyi gelir mutlaka ve öyle de oldu saçlarım canlandı ve kendine gekmeye başladı ciddi anlamda bu ürünü çok beğendim ve kullanmaya mutkaka devam edicem ev halkı olarak kullanıyoruz şu anda ve hepimiz çok çok memnunuz 😍😍
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Nilay S.
Nilay S. · 43 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Şampuan ve saç bakım olarak yıllardır loreal ürünlerini kullanıyorum.bu ürüne resmen ba-yıl-dım!!! Köpüksüz oluşu ilk kullanımda insanı şaşırtıyor ,acaba temizliyormu düşüncesi yaratıyor,fakat sonrasındaki hissiyatı inanılmaz güzel. Hele kokusu tek kelimeyle mükemmel.üstelik ellerimi bile yumuşacık yaptı!! Başka hiçbir ürüne gerek duymuyorsunuz ,yıka var çık bu kadar basit ,sonuç gerçekten muhteşem.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Demet V.
Demet V. · 32 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Saçıma sürdüğüm andan itibaren verdiği hafiflik ve ferahlatma hissi mükemmel. Boyalı bir saça sahip oldugumdan dolayı kuru ve sert bir yapıya sahip saçım var,bundan dolayı kullandıgım anda verdiği hafiflik hissi,kolay durulanma ve taranmasıyla harika diyebilirim. Saçlara yoğun bir hacim ve bakım hissi kazandırıyor. Kokusu ve kalıcığı harika..
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Sinem A.
Sinem A. · 36 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Urun krem kullandırmayi gerektirmiyor. Saçı yumuşacık ipeksi yapıyor. Kolay taranma sagliyor. Uzun süredir kepek sorunum vardı,sac derisindede yumuşama sağladığından kalemlerimde azalma gerçekleşti. Düzenli ve uzun süre kullanıldığında tamamen kepek sorunundan kurtulacağımi düşünüyorum. Ayrıca köpüksüz olma özelliği yıkarken saçtan kolay arınmasını sağlıyor. Teşekkürler denebunu.com :)
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Müyesser O.
Müyesser O. · 50 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Elseve 3’ü 1 Arada Köpüksüz Krem Şampuan saçı çok nazikçe, saç dokusuna zarar vermeden temizliyor, saçı kirden, yağdan arındırıyor.Saçlarımı nazikçe, zarar vermeden temizliyor, saçları yumuşacık yapıp kolay tarama sağlıyor ve en önemlisi de derinlemesine, yoğun şekilde besliyor.Ben çok memnun kaldım bu ürünü sürekli kullanmayı düşünüyorum.Çevremdeki arkadaşlarıma da tavsiye edeceğim kesinlikle.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Gülbahar K.
Gülbahar K. · 43 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
İlk yıkamada ürünün yayılması biraz zor oldu ve temizlenmemiş hissi uyandırdı ve ikinci sefer şampuanlamam gerekti ikincisinde daha temiz olduğunu düşündüm eğer saç kirliyse tek sefer yetmiyor yıkadıktan kuruduktan sonra saçta bıraktığı hafiflik hissi güzel ancak ben kremsiz bir şampuan kullanıyorum ve bu serinin tamamı kremli krem kullanmayanlar tercih etmeyebilir diye düşünüyorum
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.