Denebunu'ya Hoş Geldin
Keşfetmeye başla
Elseve 3'ü 1 Arada Krem Şampuan (Boyalı, Bakıma İhtiyaç Duyan Saçlar)
amazon-image
Elseve 3'ü 1 Arada Krem Şampuan (Boyalı, Bakıma İhtiyaç Duyan Saçlar)

Elseve 3'ü 1 Arada Krem Şampuan (Boyalı, Bakıma İhtiyaç Duyan Saçlar)

Elseve 
  4.32  (1174 yorum)
 
Daha fazla göster Daha az göster

L’Oréal Paris Elseve 3'ü 1 Arada Krem Şampuan ile kuru ve yıpranmış saçlar için köpüksüz şampuan dönemi başlıyor! L’Oréal Paris Elseve 3'ü 1 Arada Krem Şampuan ile köpürtme, masaj yap: tek yıkamada 3 etkiyi 1 arada al!

  • Saçı nazikçe temizler
  • Kolay tarama sağlar
  • Saç rengini korur

Nasıl kullanılır?

  1. Elinize 10-15 pompa sıkın.
  2. Dipten uca uygulayın.
  3. 1 dakika masaj yapın.
  4. 2 dakika bekletip durulayın.

Puan dağılımı

Aşağıdaki puanlara tıklayarak yorumları filtreleyebilirsin.
%49
%22
%11
%2
%1
Denebunu logosu  

Ürün Yorumları

Filiz İ.
Filiz İ. · 54 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
köpüksüz olaması başta alışılagelmiş şampuanların dışında beni rahatsız etmişti sanki saçı temzilemiyor hissi vermişti. ancak kullandıkça bunda yanıldığımı gördüm. ayrıca köpüksüz oldupu için daha kolay durulandı. ama sürekli kullanmaya karar verebilmem için ürünü biraz daha kullanmam gerekecek.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
nazlı k.
Nazlı K. · 38 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Bu ürünün köpüksüz oluşuna bayıldım. diğer şampuanlarda saçın arınması çok daha zordu .Fakat şampuanı saçıma uyguladıktan sonra hemen temizlenmesini saçımda bıraktığı dokuya içinde saç kremi olmasına ve kokusuna bayıldım.Ben normalde başka şampuan kullanıyordum. Ama bu ürün şahane herkese tavsiye edeceğim.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
EBRU G.
Ebru G. · 32 · Kocaeli
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Tanınmış bir marka olmasının yanı sıra şampuanını kullandığım bir ürün olup köpüksüz formülünü ilk kez kullanarak memnun kaldığımı belirtmek isterim. Saçın yumuşacık olması, temizlik hissi vermesi, kokusu gerçekten mükemmel bir ürün. Rahatlıkla tavsiye edeceğim ürünler arasında yerini almıştır. Teşekkürler.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Çiğdem K.
Çiğdem K. · 57 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Saçlarım yumuşacık ve ipeksi bir görünümün kazandı,özellikle saçlardaki boyayı koruduğunu düşünüyorum herkese şiddetle tavsiye ediyorum. Fakat piyasa fiyatının biraz daha ekonomik olması herkesin daha kolay faydalanabilmesini sağlar.( Diye minik bir temennide bulunmak istiyorum:) )
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
nimet ö.
Nimet Ö. · 58 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ürünün kuĺlanım talimatında belirttiği miktar çok fazla geldi 4-5 kez sıkıp kullandığım halde durulaması zor oldu yoğun içeriği var kokusu evin her yanını sardı çok güzel kokuyor saçlarımın yumuşacık oldu sürekli elleme hissi yaratıyor yumuşaklığı saç dökülmesi yapmazsa sürekli kullanacağım bir ürün olabilir
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Betul Avcı I.
Betul Avcı I. · 41 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
şampuan olarak köpürmeyen şampuan ilk deneyimim oldu. Yıllardır kullanılan alışkanlık dışı bir üretim gerçekleştirilmiş. fikir olarak orjinal bir fikir ama şampuan da köpürme özelliği sanki temizliği daha çok simgeliyor gibi. Gerçi bu bir tercih meselesi. Kokusu ve sonrasındaki canlılığı hoş ama köpürmesi tercihimdir.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Arzu G.
Arzu G. · 30 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Aşırı beni mutlu eden bir ürün olmadı fakat görüntüsü ve kullanım kolaylığından dolayı tercih edeceğim ürünler listesine girdi. Biraz daha kullandıktan sonra sürekli kullanacak mıyım karar vereceğim , büyük olasılıkla devamının geleceğini düşünüyorum. Fırsat sunduğunuz için teşekkürler.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
HÜLYA E.
Hülya E. · 44 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
İlk defa deneyimlediğim köpüksüz ve 3'ü birarada şampuan deneyimimi tamamiyle değiştirdi. Asla kullanmayacağım bir ürün olmasına rağmen, tatil ve seyahat ve misafirlikte yanımdan ayırmayacağım tek şampuan'ım olacak. Bu deneyimi bana yaşattığınız için enebunu ailesine çokkkk teşekkür ederim :))
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Ece B.
Ece B. · 38 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
saçlarımı yumuşacık yaptı köpürmemesi alıştığımız bir şey olmamakla birlikte yine de saçlarımın temizlendiğini gördüm. yumuşattığı için kendi dalgaları daha iyi ortaya çıktı. saç kremi uygulamasını ayrı yapmak istemeyenler, saç bakım süresini kısaltmak isteyenler için güzel formül.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Tuğçe A.
Tuğçe A. · 33 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Köpük formülüne alışıldığı için başlarda olmamış hissi veriyor fakat bu sadece yıkama esnasında oluyor. Tarama sırasında asla krem ihtiyacı zaten hissedilmiyor ve durulamadan sonra pamuk gibi ve kalitesi yükselmiş saç telleri elime geliyor. Ve şu an tamamen emin olmamakla beraber saç dökülmemi de azalttığını hissediyorum.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.