Denebunu'ya Hoş Geldin
Keşfetmeye başla
Vichy - Mineral 89 Probiyotik Türevi İçeren Aydınlatıcı ve Canlandırıcı Serum
amazon-image
Vichy - Mineral 89 Probiyotik Türevi İçeren Aydınlatıcı ve Canlandırıcı Serum

Vichy - Mineral 89 Probiyotik Türevi İçeren Aydınlatıcı ve Canlandırıcı Serum

Vichy  · www.vichy.com.tr
  4.57  (5883 yorum)
 
Daha fazla göster Daha az göster

Probiyotik türevi, Niasinamid, Vichy Volkanik Suyu ve antioksidan vitaminler ile zenginleştirilmiş serum, cilde daha ışıltılı bir görünüm ve elastikiyet kazandırır. İnce çizgilerin görünümü azalır.

  • Cildi yatıştırır.
  • Cilt bariyer fonksiyonunu onarmaya yardımcı olur.
  • Cilt daha dolgun görünür ve cilt tonu eşitlenir.
  • Ciltte hızlı emilim ve ağırlık yapmayan hafif doku.

Puan dağılımı

Aşağıdaki puanlara tıklayarak yorumları filtreleyebilirsin.
%58
%24
%4
%1
%0
Denebunu logosu  

Ürün Yorumları

Ecem T.
Ecem T. · 35 · Bursa
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ooffff neden biraz daha buyuk boy gondermediniz nedennnnn 😂 incecik yapisi var kullandiktan sonra yapis yapis hissiyati yok asla! Hemen emildi ve aninda aydinlatici bir etki yaratti😍 Icerigi tertemiz; parfum yok alkol yok paraben yok! Daha ne olsun! Nemlendirdi canlandirdiii ama yetmediii 😢 mecbur indirimleri kovalicaz artik 😁 tavsiye ediyor ve bagimlisi oluyoruz sanirim 👍🏼
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Gözde A.
Gözde A. · 25 · Kayseri
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
kuru bir yüze sahibim, zaman zaman yüzümde soyulmalar oluyordu ve sürdükten sonra o kuruluk kalmadı gibi geldi. düzenli kullanımda, yüzümün ara ara soyulmalarının da olmayacağını düşünüyorum. özellikle ağız kenarım çok soyuluyordu, en çok oraya sürdüm. alnımda sivilce olduğu için oraya sürmeye çok cesaret edemedim. ama dediğim gibi düzenli kullanımda bence etkisini daha iyi gösterir
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Iclal T.
Iclal T. · 30 · Ankara
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Tek kelimeyle bayildim! Zaten her zaman duydugum bir üründü. Ancak hic deneme firsatim olmadi. Daha öncesinde nemlendirici etkili serumlar kullandim. Ancak bir cogu cok yapis yapis bir etki birakti. Vichy'nin serumu asla öyle degil. Cook güzel bir etki sagliyor. Nemlendirmesi cok ideal. Ne asiri cok ne de az. Her cilt tipine uygun olur. Benim cildim normalden kuruya ve inanilmaz begendim.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Asya N.
Asya N. · 31 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Daha önce bu ürünü hiç duymamıştım ve kullanmadan önce biraz tedirgindim. Yüzüm hem kuru hem de çok hassas olduğu için her ürünü kullanamıyorum. Ama bu ürünün yüzümü temizledikten sonra kullandım ve bayıldım. Küçük bir damlası bile yüzümü canlandırdı.. İlk defa aydınlatıcı serum kullandım ama farkı hemen görebildim.. Kesinlikle bundan sonra hep kullanacağım. teşekkürler denebunu...
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Gül Ceylan
Gül Ceylan · 32 · Muş
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Cildim çok alerjik her kremi a da nemlendiriciyi kullanamıyorum ancak bu krem yüzüme çok iyi geldi. Gözenekli ve yıpranmış cildimi daha parlak, ışıltılı ve canlı gösterdi. Uzun süre kullansam belki de gözeneklerin de yok olmasını sağlardı bilemiyorum. Ayrıca makyaj bazı olarak kullandığımda da çok beğendim kesinlikle denenmesi gereken bir ürün.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
YUNUS EMRE A.
Yunus Emre A. · 33 · Van
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Cildim karmadan yağlıya ilk sürdüğüm andan beri kadife gibi yaptı cildimi çok çok iyi bi serum cok az kullanmama rağmen cildimi gevsetti ve rahatlattı günlük nemlendirme için gayet yeterli cildim hemen emiyor ve yağlı bi his bırakmıyor daha önce bir çok ürün kullandım ama ilk kullanımda bu kadar memnun kaldığım bir ürün hatırlamıyorum gayet başarılı bir ürün
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Denebunu Kullanıcısı
Denebunu Kullanıcısı · 37 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Jel formda emilimi, nemlendirmesi, aydınlatması süper. Makyaj öncesi sürdüm. Normalde jel formların nemlendirmesi yeterli olmuyor. Ama karma cildime ideal oldu. Diğer kremlerin emilimi için 2-3 dk beklerken bu ürün hemen emildi. İçeriğindeki mineraller makyaj öncesi doğal ışıltıyı sunuyor bu sayede hafif göz makyajı ile çıkabildim.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Sevgi Y.
Sevgi Y. · 32 · Adana
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Hızlı emilen hafif bir dokusu var. Yapışkan bir his bırakmıyor. İlk kullanımda bile cildime iyi geldi. Aydınlatıcı etkisi uzun süreli kullanımda tam olarak ortaya çıkacaktır elbette. Şimdiye kadar çok ürün denedim hep yarım yarım kaldı cildime iyi gelmediği için. Bu ürünün yaz kış kuru olan cildime çok iyi gelecek bir ürün olduğunu düşünüyorum. Kesinlikle alacağım
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Feride U.
Feride U. · 52 · İzmir
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Karmadan yağlıya dönük bir cildim var. T bölgesi yağlanmaya müsait. Ürün harika nemlendiriyor ve parlama sorunumu en aza indirdi. Herhangi bir sivilcelenme olmadı ki zaten su bazlı harika bir ürün. Kesinlikle karma ciltler şans vermeli. Yapış yapış bir his bırakmıyor ve ciltle buluştuğu anda ciltte bir rahatlama hissi bırakıyor.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Mehtap Ü.
Mehtap Ü. · 43 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ürün çok başarılı gece yatarken kullandım hemen cildimde freshlik hissini aldım daha önce kullandığım canlandırıcı kremlerde o freshlik hissini alamadım birde kolayca emildi aydınlatıcı etkisinide hemen farkediyorsunuz ürün renksiz olmasına doğallık hissi veriyor deneme boyu olduğu için 2 gün kullanabildim ama çok memnun kaldim
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.