Denebunu'ya Hoş Geldin
Keşfetmeye başla
Vichy - Mineral 89 Probiyotik Türevi İçeren Aydınlatıcı ve Canlandırıcı Serum
amazon-image
Vichy - Mineral 89 Probiyotik Türevi İçeren Aydınlatıcı ve Canlandırıcı Serum

Vichy - Mineral 89 Probiyotik Türevi İçeren Aydınlatıcı ve Canlandırıcı Serum

Vichy  · www.vichy.com.tr
  4.57  (5883 yorum)
 
Daha fazla göster Daha az göster

Probiyotik türevi, Niasinamid, Vichy Volkanik Suyu ve antioksidan vitaminler ile zenginleştirilmiş serum, cilde daha ışıltılı bir görünüm ve elastikiyet kazandırır. İnce çizgilerin görünümü azalır.

  • Cildi yatıştırır.
  • Cilt bariyer fonksiyonunu onarmaya yardımcı olur.
  • Cilt daha dolgun görünür ve cilt tonu eşitlenir.
  • Ciltte hızlı emilim ve ağırlık yapmayan hafif doku.

Puan dağılımı

Aşağıdaki puanlara tıklayarak yorumları filtreleyebilirsin.
%58
%24
%4
%1
%0
Denebunu logosu  

Ürün Yorumları

Suzan A.
Suzan A. · 48 · Ankara
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Çok hafif bir yapısı var. Sürünce yüzümde hemen emilip gitti. Yapış yapış bir his bırakmadı. Daha önce kullandığım başka marka serumlarda bir yapışıklık hissetmiştim. Uzun vadede deneyip aydınlatıp canlandırıyormu ona göre karar vermek gerekir. Bir kullanımla karar verilecek bir ürün değil. Ama elimdeki ürün bitince bir şans vereceğim kesinlikle. Çünkü bir ferahlık hissettim. Sadece kokusunu çok sevmedim.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Seda K.
Seda K. · 35 · Gaziantep
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Vichy severek kullandığım bir marka. Daha önce göz kremini ve güneş kremini kullanıp memnun kalmıştım. Bu ürün de uzun zamandır radarımda aslında ama alışkanlıklarını hemen değiştirebilen bir insan olmadığım için henüz kullanmak nasip olmamıştı. Tek kullanımlık bir ürün olmasına rağmen yüzümdeki canlılık parlaklığı çok sevdim. Ayrıca emilimi çok iyi, diğer serumlar gibi ciltte yapış yapış bir his olmuyor.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Duygu K.
Duygu K. · 33 · Kocaeli
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Tek kelimeyle mükemmel. Cildim karma, nemsiz ve hassas, nemlendiricimi sürmeden önce bir serum kullanmam gerektiğinin farkındaydım ama herhangi bir ürün deneme fırsatım olmamıştı, bu ürün elime ulaşınca hemen denedim, akşam ve sabah cildini temizleyip ilk önce bu serumu sonra nemlendirici uyguladım ve sonuç mükemmel. Cildim dolgunlaştı, hassasiyetim gitti, nemli parlak Bi cilt oldu, çok sevdim hemen sipariş edip düzenli kullanıma başlayacağım, tavsiye ederim.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Seda Ç.
Seda Ç. · 34 · Bursa
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Cildim karma ve hassas yani en zor cilt tipine sahibim, yağlı serumlar sivilceye neden olabiliyor.Bu yüzden jel kıvamda olmasını sevdim, yoğun parfüm kokusu yok rahatsız etmiyor, bu da faydalı içeriğe sahip olduğunu hissettiriyor.İncelediğim kadarıyla cilde yararlı içeriğe sahip, güzel nemlendirdi akşam yatarken sadece bu ürünü sürdüm ve sabah yüzümün ışıldadığını farkettim.Sürekli kullanımda etkisi ne olur bilemem ama tek kullanım için oldukça memnun kaldım.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
YELİZ A.
Yeli̇z A. · 47 · Sakarya
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
eve gelir gelmez cildimi temizledikten sonra sürdüm. bir ışıltı parlaklık hissettim. ürünü beğenince içeriğini araştırdım.ve ince kırışıklıklara iyi geldiğini öğrendim. Bu benim için çok önemli bir özellik.vichy markasını duymuştum ancak yüksek fiyatları nedeniyle diğer markaları kullanmaya devam ediyordum ancak denebunu.com sayesinde bu aydınlatıcı ve canlandırıcı serum ile tanıştım ve gerçekten çok beğendiğim bir ürün oldu kullanmaya devam etmek çok isterim
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
esmagül t.
Esmagül T. · 21 · Manisa
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Cilt bakımında serumlar benim için vazgeçilmez bir yere sahipti fakat son kullandığım markanın serumu yüzümde tahrişe sebep oldu. Bu ay Denebunu sayesinde Vichy’nin mineral 89 probiyotik türevi içeren aydınlatıcı ve onarıcı serumuyla tanıştım. Ürün boyutu 1.5 ml olduğu için sadece 2 gün kullanabildim. İlk kullanımda ciltte hafif yapışkanlık hissi bıraksa da bu kısa sürede kayboluyor ve ferahladığımı hissettim. Genelde bir üründen tam sonuç almak için belirli bir süre kullanmak gerekir. Ama Vichy 89 mineral probiyotik türevi içeren aydınlatıcı ve onarıcı serum ilk kullanımda bile cildinizi nemlendirici ve aydınlatıcı etkisini gördüm. İçerisinde bulunan antioksidan vitaminler sayesinde tüm cilt tipleri için uygun belirli bir zaman kullandıktan sonra başarılı ve muhteşem sonuçlar elde edilebilir.🌸
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Gözde A.
Gözde A. · 25 · Kayseri
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
kuru bir yüze sahibim, zaman zaman yüzümde soyulmalar oluyordu ve sürdükten sonra o kuruluk kalmadı gibi geldi. düzenli kullanımda, yüzümün ara ara soyulmalarının da olmayacağını düşünüyorum. özellikle ağız kenarım çok soyuluyordu, en çok oraya sürdüm. alnımda sivilce olduğu için oraya sürmeye çok cesaret edemedim. ama dediğim gibi düzenli kullanımda bence etkisini daha iyi gösterir
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Ecem T.
Ecem T. · 35 · Bursa
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ooffff neden biraz daha buyuk boy gondermediniz nedennnnn 😂 incecik yapisi var kullandiktan sonra yapis yapis hissiyati yok asla! Hemen emildi ve aninda aydinlatici bir etki yaratti😍 Icerigi tertemiz; parfum yok alkol yok paraben yok! Daha ne olsun! Nemlendirdi canlandirdiii ama yetmediii 😢 mecbur indirimleri kovalicaz artik 😁 tavsiye ediyor ve bagimlisi oluyoruz sanirim 👍🏼
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Iclal T.
Iclal T. · 30 · Ankara
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Tek kelimeyle bayildim! Zaten her zaman duydugum bir üründü. Ancak hic deneme firsatim olmadi. Daha öncesinde nemlendirici etkili serumlar kullandim. Ancak bir cogu cok yapis yapis bir etki birakti. Vichy'nin serumu asla öyle degil. Cook güzel bir etki sagliyor. Nemlendirmesi cok ideal. Ne asiri cok ne de az. Her cilt tipine uygun olur. Benim cildim normalden kuruya ve inanilmaz begendim.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Asya N.
Asya N. · 31 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Daha önce bu ürünü hiç duymamıştım ve kullanmadan önce biraz tedirgindim. Yüzüm hem kuru hem de çok hassas olduğu için her ürünü kullanamıyorum. Ama bu ürünün yüzümü temizledikten sonra kullandım ve bayıldım. Küçük bir damlası bile yüzümü canlandırdı.. İlk defa aydınlatıcı serum kullandım ama farkı hemen görebildim.. Kesinlikle bundan sonra hep kullanacağım. teşekkürler denebunu...
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.