Denebunu'ya Hoş Geldin
Keşfetmeye başla
Vichy - Mineral 89 Probiyotik Türevi İçeren Aydınlatıcı ve Canlandırıcı Serum
amazon-image
Vichy - Mineral 89 Probiyotik Türevi İçeren Aydınlatıcı ve Canlandırıcı Serum

Vichy - Mineral 89 Probiyotik Türevi İçeren Aydınlatıcı ve Canlandırıcı Serum

Vichy  · www.vichy.com.tr
  4.57  (5883 yorum)
 
Daha fazla göster Daha az göster

Probiyotik türevi, Niasinamid, Vichy Volkanik Suyu ve antioksidan vitaminler ile zenginleştirilmiş serum, cilde daha ışıltılı bir görünüm ve elastikiyet kazandırır. İnce çizgilerin görünümü azalır.

  • Cildi yatıştırır.
  • Cilt bariyer fonksiyonunu onarmaya yardımcı olur.
  • Cilt daha dolgun görünür ve cilt tonu eşitlenir.
  • Ciltte hızlı emilim ve ağırlık yapmayan hafif doku.

Puan dağılımı

Aşağıdaki puanlara tıklayarak yorumları filtreleyebilirsin.
%58
%24
%4
%1
%0
Denebunu logosu  

Ürün Yorumları

Zekiye Meloğlu
Zekiye Meloğlu · 29 · Şanlıurfa
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Öncelikle ürünü ilk açtığımda muadil markalar gibi kokmamasını çok sevdim. Diğer markalarda bu tarz ürünler genelde parfümlü oluyor ve cildim hassas olduğu için kızarıklığa neden oluyor. İlk defa ürünü kullandığım için öncelikle içeriğine baktım gayet temizdi. Cildim aşırı kuru. Üründen sadece 1,2 damla alıp yüzüme yedirmemek ilk başta aşırı bir kuruluk bıraktı. Ama daha sonra yaklaşık 30 dk geçtikten sonra cildime dokunduğumda yumuşak güzel bir his bıraktığını farkettim. Düzenli kullanımda ciltte parlaklık vereceğinden eminim.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Şüheda G.
Şüheda G. · 34 · Bingöl
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Su bazlı serum diyebiliriz ürüne. Ürünün yıldız içeriği hyalüronik asidin sodyum tuzu. Hyalüronik asit ağırlığının 100 katı kadar suyu bulunduğu ortama çeker. Sudan bir bariyer oluşturur, cilde daha sıkı daha dolgun pürüzsüz ve canlı bir görünüm verir. Keşke içerikte daha üst sıralar da olsaydı tabi yine de gayet iyi. Vichy 89 tam bir nem çekici deposu. Yaz ayları gelmişken cildi aşırı yağlı olup nemlendirici bulmakta zorlananlar için ideal nemlendirici olmadan kullanılabilir bir ürün ben öyle yaptım. Diğer cilt tipleri nemlendirici ile kullanabilir çok beğendiğim bir ürün oldu.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Kezban Y.
Kezban Y. · 30 · Afyonkarahisar
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Vichynin bir çok ürününü cilt bakımında kullanmama rağmen bu ürünü ilk kez denedim. Ürünün deneme boyu olmasına rağmen cildime verdiği ışıltıdan gayet memnun kaldım. Hafif dokusu sayesinde cildimde bir ağırlık yapmadı ve şu yaz günleri için böyle bir ürün bulabilmek gayet şaşırtıcı, sevindirici. İçeriğinde ki bir çok vitaminler sayesinde cildim gayet beslendi. Bu ürünü almakta tereddüt ediyordum dene bunu sayesinde ürünü denedikten sonra gönül rahatlığıyla ürünü almayı düşünüyorum teşekkürler.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Denebunu Kullanıcısı
Denebunu Kullanıcısı · 43 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Problemli bir cildim olduğu için her ürünü kullanamıyorum. Ancak Vichy çok güvendiğim ve sevdiğim bir markadır. Tam kendime krem arayışı içerisinde olduğum bir dönemde Vichy Mineral 89 Serumunu deneme fırsatı buldum. Ürün yüzümde yağlı bir his bırakmadığı için çok hoşuma gitti. Zaten yağlı bir cildim olduğu için benim için çok önemli yağlı bir his bırakmaması. Ara ara yüzümü ellediğimde bebek gibi nemli hissettim. Nemli ve kadifemsi bıraktığı his çok hoşuma gitti.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Muzeyyen S.
Muzeyyen S. · 35 · Amasya
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Sürekli takip ettiğim bir üründü, deneme fırsatım olmamıştı. İçeriği ve göz altlarına da uygulanabiliyor oluşu çok büyük bir artı. 1,5 ml ürün yüz ve boyun bölgesine fazlasıyla yetti ve arttı. Demek ki tek uygulama için gereken miktar sadece yüz için 0,5 ml kadar. Tek bir uygulamayla oldukça kuru olan yanaklarım oldukça yumuşadı ve neme doydu. Canlanma ve aydınlanmanın düzenli kullanma ile mümkün olabileceğini düşünüyorum. Fiyatı daha uygun olsa sürekli kullanmak isteyeceğim bir ürün olabilir.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Merve D.
Merve D. · 28 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Bir ürünü bu kadar begenecegim aklıma gelmedi. Saçlarım açıcı etkisiyle aşırı yıpranmış ve taranmaz Bi haldeydi artık saç yıkamaktan korkar bir hale gelmiştim. Bu ürün geldi ve denemek için saçlarıma uyguladım ve o kadar memnun kaldım ki. Sonuç inanılmaz. Yumuşacık saçlar ve daha canlı görünüyor. Eskiden el dokundıramazdım. Şuan elimi çekemiyorum. Kesinlikle alıp kullanacağım benimle aynı sorunu yaşayan yada saçlarına canlılık gelsin isteyen herkes deneyebilir bence.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Sabriye Y.
Sabriye Y. · 46 · Gaziantep
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Vichy mineral 89 probiyotik türevi içeren aydınlatıcı ve canlandırıcı serumu daha önce denemedim. İlk denemem ve ilk kulanımımda cildimdeki gözle görülür parlaklık ve aydınlanma beni çok memnun etti. Cilde verdiği parlaklık ve yumusaklık uzun süre etkisini gösterdi. Ürünü gerçekten çok begendim ve satın almayı düşünürüm yalnız ürünün indirime girmesini bekleyeceğim. Umarım bir an önce indirime girer ve uzun süreli kullanabilirim. Vichy ve Denebunu ailesine teşekkür ederim.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Merve İ.
Merve İ. · 27 · Aydın
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Maddi açıdan baktığımda normal şartları zorlayabilecek bir ürün maalesef ama küçücük bir damlanın yarattığı etkiyi görünce uzunca bir süre kullanım, için ideal olduğunu anladım. Piyasadaki birçok ürüne işe yaramadığı halde para vermek yerine kesinlikle bu ürünü kullanmayı tercih ederim. Ciltle buluştuğu ilk an büyüleyici bir etki oluşturuyor. Besleyici, aydınlatıcı etkisini anında hissedebiliyorsunuz. Banyodan sonra temiz yüzüme uyguladım. Kesinlikle öneriyorum.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Dilan A.
Dilan A. · 30 · Diyarbakır
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Dene bunu! Beni bu baldan tatlı ürünle tanıştırdığın için çok teşekkürler! Vichy markasının ürünlerini daha önceden biliyordum ancak fiyatlarının yüksek olduğuna dair önyargılarım sebebiyle hiç almamıştım. Üründen çok memnun kaldım, bitiminde orijinal boyunun yanında göz çevresi bakım kremini de almayı planlıyorum. Öncelikle hemen emilmesi ve gün boyu cildimde güzel bir koku bırakması çok hoşuma gitti. Ayrıca cildime uygulamamın hemen ardından fondöten sürmüşçesine bir ton eşitlemesinin olduğunu farkettim. 
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Ayşenur P.
Ayşenur P. · 29 · Trabzon
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Küçük bir deneme kitiyle konuşmak oldukça zor. Tek seferlik kullanımda verdiği etki net bir şekilde gözlenemeyebiliyor. Fakat yine de merak uyandıran, cildin ürünü güzel emdiği ve tatmin edici düzeyde aydınlatıcı bir etki verdiği kanaatindeyim. Ürün kesinlikle alıp denemeliyim hissiyatını uyandırıyor. Canlandırıcılığı anlık denemeyle memnun ediyor. Fakat dediğim gibi tek seferle konuşmak pek doğru değil.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.