Denebunu'ya Hoş Geldin
Keşfetmeye başla
Vichy - Mineral 89 Probiyotik Türevi İçeren Aydınlatıcı ve Canlandırıcı Serum
amazon-image
Vichy - Mineral 89 Probiyotik Türevi İçeren Aydınlatıcı ve Canlandırıcı Serum

Vichy - Mineral 89 Probiyotik Türevi İçeren Aydınlatıcı ve Canlandırıcı Serum

Vichy  · www.vichy.com.tr
  4.57  (5883 yorum)
 
Daha fazla göster Daha az göster

Probiyotik türevi, Niasinamid, Vichy Volkanik Suyu ve antioksidan vitaminler ile zenginleştirilmiş serum, cilde daha ışıltılı bir görünüm ve elastikiyet kazandırır. İnce çizgilerin görünümü azalır.

  • Cildi yatıştırır.
  • Cilt bariyer fonksiyonunu onarmaya yardımcı olur.
  • Cilt daha dolgun görünür ve cilt tonu eşitlenir.
  • Ciltte hızlı emilim ve ağırlık yapmayan hafif doku.

Puan dağılımı

Aşağıdaki puanlara tıklayarak yorumları filtreleyebilirsin.
%58
%24
%4
%1
%0
Denebunu logosu  

Ürün Yorumları

Başak K.
Başak K. · 42 · Bursa
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ürün öncelikle jel kıvamında ve yoğun o yüzden 2 gece yatarken uyguladım. Surdugumde sanki cildime şu yuklemesi yapmış gibi hissettim ve sabaha yumuşacık bir cilt ile uyandım. Çok hızlı emildi. Deneme ürününden memnun kaldım. Uzun süreli kullanımda nasıl bir etkisi olur bilmiyorum ama bir şans verecegim
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Gamze Ç.
Gamze Ç. · 32 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ilk olarak kurumuş cildimin üzerinde kullandım ve kuru olan kısımlar hemen emerken daha nemli bölgelerde kalıcılığı uzun oldu. Açıkçası bol yağlı bir serum gibi hissettirecegini düşünürken beni şaşırtarak ferahlık veren bir his verdi. Kesinlikle alıp düzenli kullanacağım
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Elif A.
Elif A. · 33 · Antalya
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
çok uykusuz kalan biri olarak yüzüm çoğunlukla yorgun ve karanlık görünür, tek kullanımda bile kendini belli ediyor bence jel kıvamında yüzümü sardı ve iki dakika içinde yüzüm kremi tamamen emmişti yüzüm daha gergin parlak duruyordu. sonra ki gün ise yüzündeki yumuşacık hisse bayıldım. en kısa sürede alacağım bir ürün.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
ipek y.
Ipek Y. · 32 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ürün deneme boy olması sebebiyle 2 kere deneyebildim boynum dahil sabahları temiz cildime uyguladım. T bölgem aşırı yağlı ve yanaklarım normal, ürün jel formda ve çok hızlı emiliyor ayrıca en sevdiğim özelliği cildimi hiç yağlandırmadı. Canlılık verme ve aydınlatma vaatlerini ürünün büyük boyunda daha net anlayabilirim.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Muzeyyen cansu A.
Muzeyyen Cansu A. · 41 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Gönderilen ürünün paket boyutu deneme için gayet uygun. İlk görünüşte yapış apış hissi vereceğini düşündürüyor ancak kısa sürede emilim sağlanıyor. Ayrıca sürüldüğü andan itibaren bir ferahlık hissi veriyor. Uzun süreli kullanımda etkisi daha iyi anlaşılacağı kesin. Özellikle indirime girdiğinde alınacaklar arasındadır.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
ÜMMÜGÜLSÜM T.
Ümmügülsüm T. · 36 · Konya
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Çok çok beğendim. İçeriğine ayrıca baktım, antioksidan mineral vb içermesi benim ilgimi çekti.ilk kullanımda bile bir fark görüyorsunuz düzenli kullanım ile eminim daha iyi sonuç verecektir. Benim cilt tohumda bozukluklar var dengelemek için ilerleyen zamanlarda bunu tercih edebilirim. Bir de kokusu çok güzel:)))
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Ceren K.
Ceren K. · 28 · Çorum
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ürünü hep kullanmak istemiştim alamamıştım ama dene bunu sayesinde kullandım. Ve gerçekten her kuruşuna kadar hak ediyor arkadaşlar . İlerde yaşlandıgımızda kırışıklıkları belli etmeyen tek şey nemlendirici.. Ve genç yaşta nemlendirici çok önemli . Bu ürün de gerçekten sizin nem miktarını ayarlayacak tek ürün
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Sümeyya T.
Sümeyya T. · 25 · Trabzon
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ürün çok güzel. Fakat alacağım bir ürün değil çünkü fiyati pahalı. Ama fiyati uygun olduğuna kesinlikle alacağım bir ürün. Aydınlatıci etkisi direkt kendini gösterdi. Kuru ve hassas ciltli biri olarak nemlendirici etkisini daha cok beğendim. Hassas ciltliler rahatlimla tercih edebilir. Kızarıklık yapmadi. Tavsiye ederim.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Emine n.
Emine N. · 33 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Urun cok guzel ama tam anlamiyla anlayabilmek icin keske biraz daha fazla gonderilebilse cildi nemlendirmesi guzel ama ilk kullanımda elini yüzünü vurunca yapış yapış oluyor sonrasında bu geçiyor ve cildin yumuşacık oluyor fiyat performans konusuna gelince ml çok az ve bana pahali geldi.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
meryem g.
Meryem G. · 31 · Mersin
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Cildimi nemlendirip canlı bir görünüm verdi. Gözle görünür şekilde çok güzel parlaklık verdi. Cildimin ışıltısı muhteşem görünüyordu . Ayrıca benim cildimde her hangi bir yan etkisi olmadi çok severek kullandim çok beğendim kullanmak istiyenlere tavsiye ederim mükemmel bir nemlendirici krem.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.