Denebunu'ya Hoş Geldin
Keşfetmeye başla
Vichy Dercos Kepek Karşıtı Şampuan (Kuru Saç)
amazon-image
Vichy Dercos Kepek Karşıtı Şampuan (Kuru Saç)

Vichy Dercos Kepek Karşıtı Şampuan (Kuru Saç)

Vichy  · www.vichy.com.tr
  4.43  (11365 yorum)
 
Daha fazla göster Daha az göster
  • İLK KULLANIMDAN İTİBAREN ETKİLİ
  • Kepeği %100’e kadar giderir.**
  • Tekrar kepek oluşumunu 6 haftaya kadar kontrol eder.***
  • Selenyum DSTeknolojisi****içeren formülüyle mikrobiyom dengesinin korunmasına yardımcı olur.
  • Kaşıntı hissini azaltmaya yardımcı olur.
  • Saç derisi temizlenmiş ve arınmış hissedilir.

 

****Selenyum Disülfit

*Ipsos tarafından Ocak 2021-Mart 2021 tarihleri arasında gerçekleştirilen bağımsız araştırma sonuçları esas alınmıştır.

**Gözle görünür kepek. Tüketici testi,262 kişi,2 haftalık düzenli kullanımdan sonra- İtalya.

***Klinik test, 45 kişi, 4 haftalık kullanımdan sonra.

 

Nasıl kullanılır?

Bir miktar şampuanı nemli saç derinize nazikçe masaj yaparak uygulayın, 2 dakika bekletin ve saçınızı durulayın.

Göz ile teması halinde hemen durulayın.

1. KEPEK KARŞITI DÖNEMDE KULLANIM

4 haftalık program dahilinde haftada birkaç kez uygulayın.

2. TAKİP EDEN KULLANIM:

Kepek karşıtı kontrol için, şampuanı haftada 1 kere kullanmaya devam edin.

Puan dağılımı

Aşağıdaki puanlara tıklayarak yorumları filtreleyebilirsin.
%54
%27
%6
%2
%1
Denebunu logosu  

Ürün Yorumları

Vildan I.
Vildan I. · 36 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Benim sac derisi itibariyle egzamaya yatkın sac derim var. Saç derimde bu nedenle pullanma ve kaşıntı oluyor çeşitli şampiyonlar denedim ama zamanla kronik bir hal almaya başladı. Bu ürünü arkadaş tavsiyesi ile kullanmaya başladım. Kepek ve kaşıntı pullanma sorunumu çözdü... Tabi uzun kullanımda deri alıştığı için sorunlarım tekrarlayabiliyor bu nedenle bu ve bir şampuanı dönüşümlü olarak kullanıyorum. Genel olarak ürün gayet başarılı
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Denebunu Kullanıcısı
Denebunu Kullanıcısı · 35 · Ankara
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
yağlı dermatite sahibim ve saçlarımda çok döküntüler oluyor, şampuanı daha önce duymuştum lakin pahalı olduğu için alıp denemeyi düşünmemiştim çünkü alıp denediğim bir çok pahalı ürün işe yaramamıştı, sanırım bu ürüne kadarmış bir kere kullanmış olsam bile hemen etki gösterdi, kesinlikle hemen internetten alıp kullanmaya devam edeceğim, benim gibi dermatiti olan ve pul pul döküntüleri olanlara tavsiye ederim
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Aysl Ç.
Aysl Ç. · 35 · Muğla
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Tek kullanımlık olduğu için öyle uzun uzun yorumlar yapamayacağım fakat kokusu hoşuma gitti. Yıkadıktan sonra da saçlarım yumuşak oldu. Tararken de sıkıntı olmadı. Çocukluğumdan beri şampuanın hep aynıdır. Aslında denemek konusunda biraz tereddüt ettim ama bir defadan bir şey olmaz diyerek kullandım. Aslında marka adı da etkiledi. Yani kepek olayını bir kaç yıkama yapmış olsam söylerdim ama maalesef. Koku ve yumuşaklik dediğim gibi olumlu.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Gizem S.
Gizem S. · 36 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Harikaa bir kokusu var. Vichy markasının daha çok cilt sorunları için başarılı olduğunu düşünürdüm aslında kepeğin de bir cilt problemi olduğunu dolayısıyla bu anlamda da başarılı olabileceğini denedikten sonra idrak edebildim :) Tek kullanımda bile kepeği azalttı ancak %100 bitirme konusunu net bir şekilde görebilmem için en az 3 5 kez daha kullanmak gerek. Fiyatı makul seviyelerde olursa test etmek isterim.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Alime Y.
Alime Y. · 31 · Erzincan
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Urünü cok defa duymustum ama daha önce deneme fırsatım olmamıştı denebunu sayesinde yine harika bir ürün deneyimlemiş oldum 😊 urunun kokusu dokusu harika temizlemesi ve kafa derimdeki bıraktığı rahatlık hissi de gayet başarılı ama ürün az olduğu için mi yoksa saçım cok olduğu için mi bilmiyorum köpürmedi ama buda bi sorun değil ürünün etkinliğinin yanında lafı bile olmaz yani uzun sure kullanımda da baya fayda sağlayacağını düşünüyorum 👍
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Nesrin C.
Nesrin C. · 36 · Muğla
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Bir kullanımda ne kadar iyi olduğu ile ilgili yorum yaparsam yanlış olur ama kokusu dokusu güzel .ürünü alıp kullanmayı düşünüyorum
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Hira D.
Hira D. · 25 · Adana
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Şampuan alırken içeriğini tek tek araştırıp inceleyip öyle alıyorum o kadar önemli ki benim için saçlarımıza ailecek dikkat ediyoruz tabi ürün denemekten de saçta yıpranma ve kepeklenme oluyor bu ürünü dener denemez o etkiyi hemen hissettim bir ferahlık mis koku arınmış bir saç hissi verdi banyodan sonra saçlarımı kuruturken saçımda hiç kepek yoktu ve yumuşacıktı kalitenin adıymış gerçekten artık şampuan markamız bu
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
şeyma k.
Şeyma K. · 34 · Konya
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Saçlarım kuru, yıpranmış kabarık ve ince telli. Hangi şampuanı kullandıysam kepek ve kaşıntı sorununu çözemedim. Bu marka çok tavsiye edilen kullananların kepek sorununu %100 e kadar çözen bir ürün olduğunu duymuştum fakat pahalı olduğu için memnun kalmazsam diye almamıştım. Ürünü tek kullanımda bile kaşıntıyı kepeği o kadar çok azalttı ki şimdi fiyatının nedenini anladım bundan sonra vazgeçilmez şampuanım
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Damla Y.
Damla Y. · 33 · Samsun
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Genel olarak kepek sorunu yaşaysn biriyim, paket bir kullanımlok olduğunu halde saçlarım kısa diye ikiye böldüm. İlk kullanımda bir fark anlamadım ama ikinci kullanımdan sonra ciddi kepek sorunum azalmıştı, benim mevsimsel kaşlarımda da kepek sorunu oluyor, onlar için de kullandım ve cidden o kepek görünümü yoktu. Biraz pahalı olduğu için gerekli mi acaba düşüncesi vardı, duruöu görünce direkt aldım.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Demet Ö.
Demet Ö. · 33 · Tekirdağ
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ürünün rengi sarı renk ve kıvamı biraz koyu. Ama kokusu ,dokusu çok güzel. İlk kullanımda saçımda bıraktığı yumuşaklık hissini çok beğendim. Kokusuda çok hoşuma gitti. Bir kepek sorunum var evet ama bir kere kullanımda o kadar çok bi etki bekleyemem ürünü alıp denemekte fayda var. Deneme boyları biraz daha büyük olsa en azından 2 yada 3 denemelik ona göre kesin birsey diyebiliriz. Ama genel olarak beğendim kepek içinde alıp deneyeceğim.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.