Denebunu'ya Hoş Geldin
Keşfetmeye başla
Vichy Dercos Kepek Karşıtı Şampuan (Kuru Saç)
amazon-image
Vichy Dercos Kepek Karşıtı Şampuan (Kuru Saç)

Vichy Dercos Kepek Karşıtı Şampuan (Kuru Saç)

Vichy  · www.vichy.com.tr
  4.43  (11365 yorum)
 
Daha fazla göster Daha az göster
  • İLK KULLANIMDAN İTİBAREN ETKİLİ
  • Kepeği %100’e kadar giderir.**
  • Tekrar kepek oluşumunu 6 haftaya kadar kontrol eder.***
  • Selenyum DSTeknolojisi****içeren formülüyle mikrobiyom dengesinin korunmasına yardımcı olur.
  • Kaşıntı hissini azaltmaya yardımcı olur.
  • Saç derisi temizlenmiş ve arınmış hissedilir.

 

****Selenyum Disülfit

*Ipsos tarafından Ocak 2021-Mart 2021 tarihleri arasında gerçekleştirilen bağımsız araştırma sonuçları esas alınmıştır.

**Gözle görünür kepek. Tüketici testi,262 kişi,2 haftalık düzenli kullanımdan sonra- İtalya.

***Klinik test, 45 kişi, 4 haftalık kullanımdan sonra.

 

Nasıl kullanılır?

Bir miktar şampuanı nemli saç derinize nazikçe masaj yaparak uygulayın, 2 dakika bekletin ve saçınızı durulayın.

Göz ile teması halinde hemen durulayın.

1. KEPEK KARŞITI DÖNEMDE KULLANIM

4 haftalık program dahilinde haftada birkaç kez uygulayın.

2. TAKİP EDEN KULLANIM:

Kepek karşıtı kontrol için, şampuanı haftada 1 kere kullanmaya devam edin.

Puan dağılımı

Aşağıdaki puanlara tıklayarak yorumları filtreleyebilirsin.
%54
%27
%6
%2
%1
Denebunu logosu  

Ürün Yorumları

Rabia A.
Rabia A. · 30 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Hassas bir cildiniz varsa kepeklenme sorunu yasıyorsanız egzema yada diğer saç hastalıklarından muzdaripseniz şans vermelisiniz çünkü çok çok basarılı bir ürün. Fiyat olarak biraz daha uygun olsa mükemmel olur fakat tam bir fiyat performans ürünü kesinlikle alın aldırın eşimin saçlarında pul pul dökülme vardı ama kesinlikle kepek değildi sedef gibi ona da çok iyi geldi. Kullanınca diyeceksiniz ki sanki saçımı diğer şampuanlar temizlemiyormus. Gıcır gıcır olacak
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Merve S.
Merve S. · 36 · Bursa
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Bende Sedef rahatsızlığı var bu hastalığı bilenler bilir bir ilaç kullanırsın bir hafta iki hafta o ilaç etki eder daha sonra tekrar deri kabarmaya başlar.Bir nevi o ilaca bağışıklık kazanır ve artık etki etmez.Bu şampuanı haftada 2 kez kullandım ve bir hafta sonra etki etmeye başladı.Kaşıntıyı azalttı 19 dakikada bir saçıma giden elim artık gitmiyor.Kullanmaya devam edeceğim tamamen geçer mi bilemiyorum.Sedef rahatsızlığı olanlara şiddetle tavsiye ederim.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Damla Y.
Damla Y. · 33 · Samsun
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Genel olarak kepek sorunu yaşaysn biriyim, paket bir kullanımlok olduğunu halde saçlarım kısa diye ikiye böldüm. İlk kullanımda bir fark anlamadım ama ikinci kullanımdan sonra ciddi kepek sorunum azalmıştı, benim mevsimsel kaşlarımda da kepek sorunu oluyor, onlar için de kullandım ve cidden o kepek görünümü yoktu. Biraz pahalı olduğu için gerekli mi acaba düşüncesi vardı, duruöu görünce direkt aldım.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
ayfer k.
Ayfer K. · 35 · Kırıkkale
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Deneme ürünü geldiği için uzun kullanim testi yapamadim ama ilk kullanımda ciddi farkini, kalitesini, üstünlük ve üzerinde çalışılmış ar-ge yapılmış oldugu anlasiliyor. Saçlarimda hafiflik, yağdan arinmislik hissiyati verdi en ufak rüzgarin dahi sac diplerimde gezinebildigini hissettim o derece güzel temizliyor sac diplerini yagdan ve kepekden arindiriyor tavsiye ederim. Uzun kullanimda asla pişman olmazsiniz.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Sude A.
Sude A. · 25 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Mevsim geçişlerinde çok yoğun kepek problemi yaşıyorum ve hiçbir kepek şampuanı yeterince arınmışım hissi vermiyordu. Kıvırcık saçlı olduğum için saçımın nem dengesini bozmadan kullanabileceğim bir kepek şampuanı bulamamıştım. Tek denemede bile hem kepeğimde gözle görülür azalma oldu, buklelerime zarar vermedi ve saçlarımın arındığına emin oldum. Mevsim geçişlerinde tercih edeceğim kepek şampuanını buldum.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
ELİF ECE K.
Eli̇f Ece K. · 35 · Zonguldak
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Doğum sonrası saçımda kepek oluştu ve ne kullandıysam geçiremedim aksine hep artış oldu. Bu markayı bir İnstagram fenomeninden duymuştum ilk ve kullanmaya başladım. Pahalı olduğu için haftada 1-2 yıkamada bu ürünü diğer yıkamalarımda bilindik ucuz şampuanları kullanmış olmama rağmen çok kısa sürede kepek sorunum kuş olup uçup gitti. Kesinlikle öneriyorum. Tek dezavantajı fiyatı biraz pahalı.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Nazire iklim T.
Nazire Iklim T. · 37 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Müthiş etkili bir şampuan. Bir iki yıkamada net sonuç veriyor. Kepek sorunu olan yada saç derisinde kabuklanma sorunu olan mutlaka denesin. Çok net sonuç alacaklardır. Bana göre ürünün tek kötü yanı kokusu ama benim eşim gibi kepek sorunu olanlar varsa bu urun muhteşem normalde de eşim için kullandigim bir urun herkese tavsiye ederim
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Betül T.
Betül T. · 50 · Manisa
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Kaşıntılı saçlı deri için bir çok ürün deneyip sonunda şifayı bu üründe buldum. Doktor ve eczacıların önerdiği değişik seboreik şampuanlar da ise yaramadı. Vichy kaşıntı konusunda çok iyi sonuç verdi. Sadece saç değil kulak içi ve kaşlarımda da kaşıntı ve döküntü oluyordu. Ben döküntüyü kepek sanıyordum fakat dermatit döküntüsüymüş. Mutlaka denenmeli.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Cemile P.
Cemile P. · 47 · Gaziantep
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
ürün paketini gördüğümde içindeki miktarın az olduğunu düşündüm ve saçlarımı temizlemeyeceğini düşündüm, ancak paket içeriğindeki şampuan rengi ve kokusuyla mükemmeldi ve saçlarımı tertemiz yaptı, üstelik saç kremi kullanmadan duştan çıkamazken, kesinlikle saç kremine ihtiyaç duymadım, ürün mükemmeldi, ancak kokusu biraz daha kalıcı olursa çok daha iyi olurdu.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
merve i.
Merve I. · 38 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Hamilelik sonrası yüz bölgemde oluşan kuruluk, saç derimde de söz konusu olmaya başlamıştı ve hangi şampuanı kullansam kepek sorunumu çözememişti. Fakat bu şampuan ilk yıkamadan itibaren saç derinizi yumuşatıyor ve saç derinizin tekrar kepek oluşturmasına engel oluyor. Ürünü denedikten hemen sonra satın aldım, fiyatlı bir ürün olmasına rağmen gerçekten bu sağlıklı hisse değer.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.