Denebunu'ya Hoş Geldin
Keşfetmeye başla
Vichy Dercos Kepek Karşıtı Şampuan (Kuru Saç)
amazon-image
Vichy Dercos Kepek Karşıtı Şampuan (Kuru Saç)

Vichy Dercos Kepek Karşıtı Şampuan (Kuru Saç)

Vichy  · www.vichy.com.tr
  4.43  (11365 yorum)
 
Daha fazla göster Daha az göster
  • İLK KULLANIMDAN İTİBAREN ETKİLİ
  • Kepeği %100’e kadar giderir.**
  • Tekrar kepek oluşumunu 6 haftaya kadar kontrol eder.***
  • Selenyum DSTeknolojisi****içeren formülüyle mikrobiyom dengesinin korunmasına yardımcı olur.
  • Kaşıntı hissini azaltmaya yardımcı olur.
  • Saç derisi temizlenmiş ve arınmış hissedilir.

 

****Selenyum Disülfit

*Ipsos tarafından Ocak 2021-Mart 2021 tarihleri arasında gerçekleştirilen bağımsız araştırma sonuçları esas alınmıştır.

**Gözle görünür kepek. Tüketici testi,262 kişi,2 haftalık düzenli kullanımdan sonra- İtalya.

***Klinik test, 45 kişi, 4 haftalık kullanımdan sonra.

 

Nasıl kullanılır?

Bir miktar şampuanı nemli saç derinize nazikçe masaj yaparak uygulayın, 2 dakika bekletin ve saçınızı durulayın.

Göz ile teması halinde hemen durulayın.

1. KEPEK KARŞITI DÖNEMDE KULLANIM

4 haftalık program dahilinde haftada birkaç kez uygulayın.

2. TAKİP EDEN KULLANIM:

Kepek karşıtı kontrol için, şampuanı haftada 1 kere kullanmaya devam edin.

Puan dağılımı

Aşağıdaki puanlara tıklayarak yorumları filtreleyebilirsin.
%54
%27
%6
%2
%1
Denebunu logosu  

Ürün Yorumları

Saadet Ö.
Saadet Ö. · 31 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Bu ürünü yaklaşık 2 senedir popüler olmadığı dönemden beri kullanıyorum. Bende seboroik dermatit var. Ve gerçekten çok uzun süredir bununla uğraşıyorum ve bu ürün kadar fayda eden bir şey görmedim. Kaç şişe bitirdim saymadım inanın. Saçlarım aşırı derecede yağlıydı, yağı tamamen sıfıra indirdi hatta saçlarımda kuruluk yaptı tek kötü yanı bu sanırım :( ilk yıkamada bile gözle görülür farkı göreceksiniz sadece fiyatı biraz fazla uçuk. Unisex bir kokuya sahip. Kepek, egzama sorunu olan acilen alsın böyle bir şey yok 10/10 ürün. Vichy hiç şaşırtmaz teşekkürler :)
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Süheyla Ç.
Süheyla Ç. · 52 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
İlk öncelikle şunu söyleyeyim o gün şampuanım bitmişti ve bu kutudan çıkan deneme ürününü kullanmak istedim hemen(Hızır gibi yetişmiştiniz gerçekten) ürünü hic kullanmadım nasılsın bir etki bırakacağını çok merak ettim hemen denemeye koyulduğumda hemen o güzel koku ile karşılaştım kokusu mükemmeldi ve saçıma sürdüğüm anda hemen köpük köpükleniyor saçımı çok iyi temizlemişti çok çok memnun kaldım bu üründen duruladiktan sonraki etkisi ise saçım çok yumuşak ve parildiyordu gerçekten beğendim fakat keşke biraz daha büyük deneme boyutunda olsalardı süper olurdu. Çok teşekkürler!
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Gülşah Y.
Gülşah Y. · 45 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Bende kepek ve kaşıntı sorunu var. Hatta kepek de değil derinin pul pul olup dökülmesi problemi. Saç diplerim pullanarak dökülüyor. Doktora gittiğimde bunun çaresinin olmadığını, mevsimsel ve strese bağlı olarak artıp azaldığını söyledi. Yaklaşık 3 gündür her gün 2 dakika saçıma, yüzüme ve göğsüme uygulayıp yıkadım. Kendisini 3. günden sonra göstermeye başladı ve şuanda şükür %95 oranında bitti. Yüzümün bazı bölgelerinde de oluyor ancak onları da geçirmesi için biraz daha zaman veriyorum.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
LEYLA E.
Leyla E. · 66 · Bursa
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
İlk kez kullandığım bir ürün. Kepek karşıtı çok sayıda yerli ve yabancı marka denemdim. Ancak ilk yıkamada bu kadar etkili olan bir şampuanla ilk kez karşılaştım. Saç derimdeki gerginliği giderdi ve saçımda müthiş bir temizlik hissiyatı yarattı. Varolan kepeği giderdiği gibi, yıkamadan sonra hiç kepek oluşmadı. Saçımda dökülme vb. herhangi bir ters reaksiyonda yaratmadı. Kokusunu da çok beğendim. Kesinlikle tekrar almayı düşünüyorum ve kepek karşıtı başarılı bir şampuan arayışında olan herkese de şiddetle tavsiye ediyorum.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Ece B.
Ece B. · 31 · Konya
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Çok kepek sorunum yok o yüzden yorumum ne kadar sağlıklı bilemiyorum fakat şampuan gibi değildi. Çok köpürmedi o yüzden saçıma yayılmadı. Saçlarımı biraz kuruttuğunu hissettim. Tercih edeceğim bir marka değil maalesef.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Özlem M.
Özlem M. · 29 · Tekirdağ
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Bu ürünü daha önceden kullanmadım. Mevsimsel geçişler döneminde kepeklenme yaşıyorum ilk deneyim için iyi diyebilirim ama deneme boyu olarak çok az. Bikaç denemelik kadar bir ürün olsaydı daha net birşey diyebilirdim. Bence deneme boyları biraz daha büyütülmeli. Ama şampuanın saçta bıraktığı koku hoş. Turuncu bir renk ve yapısı yoğun bir kıvamda olan bir şampuan. Tekrar alır mıyım evet alırım ama fiyat olarak biraz daha uygun olmalı. Denenmesi gereken bir ürün bence.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
büşra öz
Büşra Öz · 30 · Bursa
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Herkes gibi bende kepekle mücadele ederken ve çeşitli şampuanlar kullanırken bu ürün karşıma çıktı. Ve kullanmak istedim. İyi ki de alıp kullanmışım. Kullandığım andan itibaren hemen etkisini gösterdi. Şampuanlarken birkaç dakika bekletip öyle yıkıyorum. Saçlarımın ferahladığını rahatladığını hissediyorum. Kokusu gayet güzel, şampuan kokusu uzun süre kalıyor. Diğer markalar gibi hemen uçup gitmiyor. Çok başarılı ve kepekle uğraşan insanlara tavsiye edeceğim bir ürün.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Emine K.
Emine K. · 31 · Antalya
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Zaten bende olan sürekli kullandığım bir şampuan vicy bütün ürünlerini çok seviyorum yüz temizleme jeline bayılıyorum.Yoğun boya görmüş ve saç derisinin nemini kaybetmiş ve kepeklenme yaşayanlara kesinlikle tavsiye ederim..Aynı markanın cilt için farklı ürünlerini de kullanıyorum ve son derece memnunum.Ancak bu şampuan tek kelime ile çok güzel.Uygulamaya başladığınız andan itibaren etkisini gösteren saçlarının arındığını derinizin nefes aldığını hissettirmekte...
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
burcu k.
Burcu K. · 45 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Yüzümde ve saçımda seboreik dermatit (egzama) problemim var. Bu nedenle saçımda kaşıntı, kepek şeklinde pullanmalar hatta küçük yaralar, derisinde gerginlikler oluyor. Bu ürün benim zaten birkaç yıldır kullandığım ve aşırı memnun olduğum bir ürün. Daha önce dermatologlara gittim, kortizonlu ilaç şeklinde şampuanlar kullandım ama hepsinde önce geçer gibi oldu sonra pullanma, kepek şeklinde dökülme devam etti. Sadece Vichy den memnun kaldım. Zaten kullandığım ve kullanmaya devam edeceğim bir ürün.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Vildan I.
Vildan I. · 36 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Benim sac derisi itibariyle egzamaya yatkın sac derim var. Saç derimde bu nedenle pullanma ve kaşıntı oluyor çeşitli şampiyonlar denedim ama zamanla kronik bir hal almaya başladı. Bu ürünü arkadaş tavsiyesi ile kullanmaya başladım. Kepek ve kaşıntı pullanma sorunumu çözdü... Tabi uzun kullanımda deri alıştığı için sorunlarım tekrarlayabiliyor bu nedenle bu ve bir şampuanı dönüşümlü olarak kullanıyorum. Genel olarak ürün gayet başarılı
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.