Denebunu'ya Hoş Geldin
Keşfetmeye başla
Vichy Capital Soleil UV Age - SPF 50+
amazon-image
Vichy Capital Soleil UV Age - SPF 50+

Vichy Capital Soleil UV Age - SPF 50+

Vichy 
  4.52  (8073 yorum)
Daha fazla göster Daha az göster

Gelişmiş bir UVA ve UVB koruması sağlarken aynı zamanda UV kaynaklı yaşlanma belirtilerine etki eden hafif dokulu foto yaşlanma karşıtı güneş koruyucudur. Anında uzun süren UVA ve UVB koruması sağlar ve hava kirliliği karşıtıdır. Netlock Teknolojisi ile yeni nesil mükemmel UV koruması sağlar. Yapışkan his bırakmaz, yağlı his bırakmaz, beyaz iz bırakmaz.

  • Hipoalerjeniktir. Hassas ciltler için uygundur.

 

Güneşe aşırı maruz kalmak tehlikelidir. Bebekleri ve küçük çocukları doğrudan güneş ışığından uzak tutun. Güneş kremi kullanırken bile güneşte çok uzun süre kalmayın, çünkü size %100 koruma sağlamaz. Güneş koruyucu ürünü güneşe maruz kalmadan önce uygulayın. Korumayı sürdürmek için özellikle terledikten, yüzdükten veya kurulandıktan sonra sık sık ve cömertçe uygulayın. Ürün göze temas ederse gözleri hemen yıkayın.

Puan dağılımı

Aşağıdaki puanlara tıklayarak yorumları filtreleyebilirsin.
%56
%30
%5
%1
%0
Denebunu logosu  

Ürün Yorumları

Sevda M.
Sevda M. · 27 · Adana
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Deneme boyundan yalnızca bir kullanımlık çıktığı için dışarı çıktığımda kullanmayı tercih ettim. Ürün iyi cildi güzel gösteriyor sağlıklı bir parlama veriyor. T bölgesi yağlı olan biri olarak yağlanmayı önlüyor ve ürünü uyguladığımda ciltte yağlı gibi durmuyor. Sağlıklı bir cilt veriyor ve hassas ciltler için çok uygun koruması iyi olan bir ürün. Deneme boyunu tek sefer kullanabildim tabi bu yeterli değil bence tam bir yorum yapabilmek için. Sadece ilk hissiyatı bu şekildeydi ürünün ve hoşuma gitti. Ama alıp kullanabileceğim bir ürün.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Gamze a.
Gamze A. · 27 · İzmir
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Yağlı bir cildim var ama bu ürünü kullandığımda dokusuna bayıldım. Ürünü kullandıktan sonra makyaj yaptım yağlı cildi olanlar bilir fondöten sürdüğümüzde yüzümüz ekstra parlar cilt tipimizden dolayı ama önce bu ürünü kullanıp sonra makyaj yaptığımda o yağlı cilt parlaması olmadi çok güzel bir doku ve çok güzel bir görünüm oldu. Kısaca üründen çok memnun kaldım. Güneş koruması vs. Onlara zaten diyecek sözüm yok mükkemmel ötesi benim cildim kırmızı alt tonlu ve güneşe çıktığım an kızarırım ama bu ürünü kullandığımda gerçekten bu olumsuz etkilerin hiçbirini yaşamadım çok güzel bir ürün
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Nursena B.
Nursena B. · 26 · Afyonkarahisar
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Piyasadaki çoğu güneş kremini kullanmış biri olarak bu ürünün yapısını çok beğendim hatta güneş kremi olmasından şüphe ettim. Su bazlı bi nemlendirici kadar hızlı bi şekilde cilde oturdu. En önemlilerinden biri beyazlık bırakmadı. Ne yüzümde ne elimde yapışmış bi his oluşmadı. Ürünü aynı zamanda baz olarak da kullandım ve makyajımda hiçbir kayma yaşamadım. Ürün tüm gün yüzümde kaldı kolayca temizlendi ve ilk kullanımda yeni bir sivilce sorunu yaşamadım. kesinlikle daha uzun süre deneyip yorumlanabilir. ürünü satın almaya değer buluyorum.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Denebunu Kullanıcısı
Denebunu Kullanıcısı · 26 · Trabzon
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Vichy ‘ nin yeni güneş kremi Capital Doleil UV Age gerçekten başarılı buldum. Güneş koruması 50 faktörün üzerinde olması güneş kremlerinde ilk baktığım özelliklerden biridir. Vichy’ nin bu güneş kreminde de bunu görüyoruz. Ağır bir kokusu yok. Çok hafif dokulu makyaj altına gayet uygulanabilir. UV koruması da mevcut. Tester boyu malesef ufak olduğundan tek sefer ancak kullanabildim. Daha güzel deneyimleyip, yorumlamak için bir kaç sefer daha kullanmak gerekli. Şuan da kullandığım güneş kremi bitince bu güneş kremini almayı düşünebilirim.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Denebunu Kullanıcısı
Denebunu Kullanıcısı · 29 · Mersin
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Özellikle benim gibi hassas ve beyaz teniniz varsa bu ürün sizin için ideal bir ürün. Uv koruması sayesinde cildiniz güneşe karşı korunur ve güneşin etkisiyle oluşabilecek lekeler oluşmaz. Kokusu ve dokusu çok güzel ipeksi bir yapısı var ve ciltte yapış yapış bir his bırakmıyor ve ağırlık hissettirmiyor. Diğer güneş kremleri gibi vıcık vıcık kalmıyor ve emiliyor. Güneşin altında fark edersiniz uv korumasının etkisini sanki görünmez bir tül ile kaplamış gibi oluyor teniniz. Bundan sonra güneşli günlerde yapacağım yürüyüşlere sürmeden çıkmayacağım.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Yüsra K.
Yüsra K. · 24 · Çanakkale
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
öncelikle ürünü kullanmaya başladığımda şaşırdım çünkü oldukça sıvı bir ürün ama kolay emilimi ve hafif dokusu hoşuma gitti. beyaz beyaz durmadı suratımda hemen emildi. 50 faktör koruması zaten oldukça yeterli. deneme ürünü olduğu için yaşlanma karşıtı özelliğini gözlemleyemedim ama zaten güneş kremleri en iyi anti-aging ürünler. en sevdiğim özelliği ise kesinlikle kokusu oldu. çok hafif ve ferah bir kokusu var. kesinlikle rahatsız etmeyen bir koku. yağlanma, sivilcelenme vs. yapmadı ilk kullanımda. oldukça güzel bir ürün
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
dicle a.
Dicle A. · 24 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ürünü annem 50 yaş üstü olduğu için o denedi ve dokusundan kokusuna kadar her şeyine bayıldı. Tüm gün hem uv koruması hem de nemlendiriciliğiyle hiç ağırlık yapmadan ve kaybolmadan kalmış ayrıca küçük bir miktarı bile fazla fazla yetiyormuş. Hem bu kadar iyi güneş koruma, yaşlılık karşıtı nemlendiren iyi bir krem bulmak çok zor. Bence performans olarak kategorisinde ilk beşe girer. Böyle bir ürün arayanlara çok tavsiye ediyorum, kesinlikle deneyin pişman olmayacaksınız.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Beyza Ç.
Beyza Ç. · 25 · Kocaeli
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ürün oldukça hafif bir yapıda hızlıca emiliyor, dağılımı güzel, yağlı bir görünüm vermeden ve beyazlık bırakmadan gün boyu güneşten koruyor. Ayrıca makyaj altı kullanacaklar için de gayet uygun bir ürün. Cildim parıldadı ve gün boyu oldukça sağlıklı göründü. Eminim uzun süreli kullanımda yaşlanma karşıtı etkisi de gözle görülür olacaktır. Güneş lekeleri çok fazla olan bir cildim var ve her gün güneş kremi kullanan bir çok farklı marka deneyen birisiyim kesinlikle onerebileceğim bir ürün.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Hasan A.
Hasan A. · 35 · Tunceli
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ürünün paketi açtığımda ilk güzel gelen şeyi kokusu oldu. Lakin çok çok fazla sıvı geldi bence. Bir tık nemlendirici yoğunluğunda bekliyordum elimden aktı gitti sıkınca. Nemlendirmesi de gayet başarılı yüzde çok güzel bir his bırakıyor. Güneş koruma özelliği çok güzel. Özellikle spf 50+ olması. Evde iken bazen güneş kremi sürmek isteyim tişörtlerime bulaşınca sürmek istemezdim. Bunu alıp günlük nemlendirici gibi hep yüzümü nemlendirip hemde güneş lekelerden korunmak daha avantajlı.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Cansel A.
Cansel A. · 23 · Bartın
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ürünün paketini ilk açtığım an kokusu gerçekten benden artı bir puan aldı. İnanılmaz güzel bir kokusu ve dokusu vardı. Uygularken bir sorun yaşamadım ürünün kıvamı akışkan ve hemen dağılan bir yapıya sahipti. Cildim ürünü hızla emdi. Kullandıktan sonra cilt tonumun daha ilk kullanımdan eşitlendiğini gördüm. Kuru bir cilde sahibim ama nemini güzel verdi, yüzümdeki pütürlere iyi geldi. Ayrıca güneş koruma faktörü olması da oldukça güzel, dışarıya çıkıp deneme fırsatım olmadı ama üründen memnun kaldım.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.