Denebunu'ya Hoş Geldin
Keşfetmeye başla
Vichy Capital Soleil UV Age - SPF 50+
amazon-image
Vichy Capital Soleil UV Age - SPF 50+

Vichy Capital Soleil UV Age - SPF 50+

Vichy 
  4.52  (8073 yorum)
Daha fazla göster Daha az göster

Gelişmiş bir UVA ve UVB koruması sağlarken aynı zamanda UV kaynaklı yaşlanma belirtilerine etki eden hafif dokulu foto yaşlanma karşıtı güneş koruyucudur. Anında uzun süren UVA ve UVB koruması sağlar ve hava kirliliği karşıtıdır. Netlock Teknolojisi ile yeni nesil mükemmel UV koruması sağlar. Yapışkan his bırakmaz, yağlı his bırakmaz, beyaz iz bırakmaz.

  • Hipoalerjeniktir. Hassas ciltler için uygundur.

 

Güneşe aşırı maruz kalmak tehlikelidir. Bebekleri ve küçük çocukları doğrudan güneş ışığından uzak tutun. Güneş kremi kullanırken bile güneşte çok uzun süre kalmayın, çünkü size %100 koruma sağlamaz. Güneş koruyucu ürünü güneşe maruz kalmadan önce uygulayın. Korumayı sürdürmek için özellikle terledikten, yüzdükten veya kurulandıktan sonra sık sık ve cömertçe uygulayın. Ürün göze temas ederse gözleri hemen yıkayın.

Puan dağılımı

Aşağıdaki puanlara tıklayarak yorumları filtreleyebilirsin.
%56
%30
%5
%1
%0
Denebunu logosu  

Ürün Yorumları

Gökçe E.
Gökçe E. · 24 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ürünü açtığımda öncelikle dikkatimi ilk çeken şey güzel kokusu oldu. Yumuşak kokusu teniniz için yumuşatıcı ve rahatlatıcı bir etki vereceğini hissettiriyor. Açık tenli bir insan olduğum için güneşe çıkarken güneş kremi sürme ihtiyacı duyuyorum. Bu yüzden bu ürünü deneme fırsatı yakaladığım için çok mutluyum. Kullanırken cildinize rahat bir şekilde ürünü yayılabiliyor ve güneş kremlerinde olan koruma etkisinin verdiği yoğunluğu daha hafif hissedebiliyorsunuz. Ürünü çok sevdim, kullanmanızı tavsiye ederim :)
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Feride G.
Feride G. · 36 · İzmir
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
30 yaş üstü olmakla beraber yaşlanma karşıtı ürünleri yeni yeni keşfettiğim bir dönem olduğundan bu ürünü denemiş olmak çok hoşuma gitti . Normal şartlarda da güneş kremleri konusunda oldukça hassasım bir çoğunu denememe rağmen bir iki ürün dışında nerdeyse hepsinde cilt problemi yaşadım oysa bu ürünün ciltte bıraktığı his güzel ve herhangi bir sıkıntı yaşamadım buna ek olarak yaşlanma karşıtı etkisi olması uzun vadede kullandığımda etkisini daha iyi gözlemleyebileceğimi düşünüyorum.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
İlknur B.
İlknur B. · 26 · Adana
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Öncelikle tester içerisindeki ürün miktarı çok azdı yani kesin cildime iyi gelir diyemem veya yaşlanmaya olan etkisini gözlemlemeye yetmez ama ürünün genel vaatleri çok güzel testerdaki deneyimlerim sürümü gayet kolay akışkan yüzde asla beyazlık bırakmayan tam tersi sürülünce transparan kalan bir ürün yağlı ve karma bir cilde sahip olmama rağmen hiç parlama yapmadı umarım büyük boyunu da deneyimleyebilirim , tavsiye ediyorum ve bana bu ürünü deneme fırsatı verdiği için denebunu.com ekibine teşekkür ederim 🥰
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Yağmur E.
Yağmur E. · 26 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Hafif dokusu olan ürünleri sevdiğim için bu ürüne bayıldığımı söyleyebilirim. Sürdüğüm an emildi ve sanki bir şey sürmemişim gibi hafifti cildim. Benim cildimde herhangi bir sivilce oluşumuna yol açmadı (buna çok dikkat ederim). Yaşlanma karşıtı olması bir ürünü satın alırken baktığım kriterler arasında ve bu üründe de mevcut. Ayriyeten güneş koruması var. Sanırım bir üründen ancak bu kadar verim alınabilir. Büyük boyunu satın alıp rutin olarak sürmeyi planlıyorum.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
öykü k.
Öykü K. · 23 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Bu ürünü annem denedi cildi kuru ve çilleri vardı ve hassas ciltli korkarak denedi fakat şuan bu ürünü almaya karar verdik inanilmaz hoş bir kokusu var dokusu muhtesem asla varliginu hissetmiyormus ve günes korumasi cidri anlamda korudu annem hemen yanan ve cilleri hemen artan birisiydi fakat cildini cok iyi kormus kirisiklik konusunda birsey diyemeyiz çünkü uzun süreli kullanmadik ama onun disinda muhtesem bir ürün inanilmaz derecede tavsiye ederiz herkese biz bayıldık
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Buse İ.
Buse İ. · 25 · Tekirdağ
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ürünün en beğendiğim özelliği kesinlikle yumuşacık bir yapıya sahip olması. Gün içinde bunu makyaj yapmadan önce sürdüğümde asla yüzüme extra bir şey sürmeme gerek kalmadı ve çok güzel bir aydınlık verdi. Cildim normalde yağlı olmasına rağmen hiç o yağlı görüntü kalmadı ve zaten yağlı bir yapısı da yok. Performansına göre fiyatının iyi olduğunu düşünüyorum. Denebunu sayesinde keşfettim ve bundan sonra bunu kullanacağım gibi duruyor. Kesinlikle kullanan herkes memnun kalacaktır. Teşekkürler denebunu ❣️
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Büşra T.
Büşra T. · 30 · Samsun
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Genelde güneş koruyucu kremleri sevmeyen biri olarak yorum yapıyorum. Bu krem efsane... yağlı bir cilt tipim var ve genelde güneş kremleri de yağlı olup yoğun kıvamda oluyorlar bu yüzden sadece aşırı güneşli ortamlarda kullanırdım. Ama bu kremin yoğunluğu oldukça az hatta su gibi böyle olduğu içinde cilt tarafından çok hızlı emiliyor. beyaz kalıntı kesinlikle bırakmıyor, yağlı hissine neden olmuyor. Makyaj altına baz gibi rahatlıkla kullanılabilir. Günlük kullanıma ideal. Kullanmış biri olarak gönül rahatlığıyla öneriyorum.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Ece Ö.
Ece Ö. · 25 · Adana
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Makyaj altında herhangi bir rahatsızlık yaşatmadı bana. Normal güneş kremlerini sürdüğümde beyaz kalın yapısından dolayı pek rahat edemiyorum. Bu ürünü kullanırken yüzümde güneş kremi değil de normal bir nemlendirici krem var gibi hissettim. Üstüne makyaj yaptığım halde makyajın duruşunda bir problem yaşatmadı. Ben 21 yaşında olduğum için ve kısa süreli deneyimlediğim için yaşlanma karşıtı etkisine pek bir yorum yapamayacağım. Ama nemlendirici etkisi yüzü rahat ettirdiğinden de kırışıklık karşıtı olabileceğini düşünüyorum.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Ceren V.
Ceren V. · 27 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Krem çok hafif bir dokuya sahip ve yağlı değil.Yüzümde ağır hissettirmiyor ve yüzümün tüm ihtiyaçlarını bir kremle kaplıyor. Tavsiye ederim. Harika bir güneş kremi. Güneşten ve UV ışınlarindan gayet iyi koruduğunu düşünüyorum. Leke önleyici etkisi de yine bir artısı olan ürün. Hızlı emiliyor ve gayette güzel kokuyor. Bu yaz kullanacağım ürünlerden biri hassas bir cilde de sahibim ve hiçbir negatif etkisi yok. Çabuk emiliyor,hafif dokulu.. Teşekkürler Denebunu 🥰..
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Pınar Güneş
Pınar Güneş · 31 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Çok duyduğum bir güneş kremiydi. Normalde şuan baska bir güneş kremi kullanıyorum. Fakat deneyimlemek istediğim için çok büyük bir fırsat oldu ve çok beğendim . Özellikle yaşlanma karşıtı olması cilt için çok önemli ve dokusunun da çoğu güneş kremini göre daha hafif gelmesi beni kendisine çekti . Karma bir cildim oldu için kalin be beyaz iz bırakmayan bir güneş kremi . Hemde işlev olarak hem gunes karşı gerekli korumayı sağlıyor hemde cildi güzel gösterip yaşlanmaya karşı gerekli bakimida yapmış oluyor . 👍👏
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.