Denebunu'ya Hoş Geldin
Keşfetmeye başla
Vichy Capital Soleil UV Age - SPF 50+
amazon-image
Vichy Capital Soleil UV Age - SPF 50+

Vichy Capital Soleil UV Age - SPF 50+

Vichy 
  4.52  (8073 yorum)
Daha fazla göster Daha az göster

Gelişmiş bir UVA ve UVB koruması sağlarken aynı zamanda UV kaynaklı yaşlanma belirtilerine etki eden hafif dokulu foto yaşlanma karşıtı güneş koruyucudur. Anında uzun süren UVA ve UVB koruması sağlar ve hava kirliliği karşıtıdır. Netlock Teknolojisi ile yeni nesil mükemmel UV koruması sağlar. Yapışkan his bırakmaz, yağlı his bırakmaz, beyaz iz bırakmaz.

  • Hipoalerjeniktir. Hassas ciltler için uygundur.

 

Güneşe aşırı maruz kalmak tehlikelidir. Bebekleri ve küçük çocukları doğrudan güneş ışığından uzak tutun. Güneş kremi kullanırken bile güneşte çok uzun süre kalmayın, çünkü size %100 koruma sağlamaz. Güneş koruyucu ürünü güneşe maruz kalmadan önce uygulayın. Korumayı sürdürmek için özellikle terledikten, yüzdükten veya kurulandıktan sonra sık sık ve cömertçe uygulayın. Ürün göze temas ederse gözleri hemen yıkayın.

Puan dağılımı

Aşağıdaki puanlara tıklayarak yorumları filtreleyebilirsin.
%56
%30
%5
%1
%0
Denebunu logosu  

Ürün Yorumları

Hilal Ç.
Hilal Ç. · 33 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Artık biliyorum ki cildim için eğer tek bir ürün kullanacaksam bu güneş koruması olmalı. Eğer güneşten korumazsanız ne kullansanız boş. Ürünün uv korumasının yüksek olması en dikkatimi çeken ve beni ikna eden yönü. Bunun yanında hafif dokulu yazın beni makyaj yapmışım gibi hisssettirmemesi de önemli. Sanırım bunu da vadediyor. Tek kullanımda deneyimleyebildiğim yalnızca hafif dokusu ve kokusu. Kokusu sizi asla rahatsız etmez hatta kendinizi bi bakım merkezinden çıkmış gibi hissettirir. Diğer önemli konu da 50 spf oldukça iyi. Artık yaşlanma karşıtı etkisini uzun kullanım sonrası tecrübe edicez
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Başak Y.
Başak Y. · 30 · Erzurum
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Cildim yağlı olduğu için her güneş kremini kullanamıyorum. Defalarca farklı güneş koruyucu denedim fakat istediğim etkiyi yaratmadı. Vichy nin bu serisi inanılmazdı bu kadar şahane bir etki yaratacağını düşünmemiştim. Yapısı yağlı fakat yüzde asla yağlı görünüm bırakmıyor. Tam tersine canlı bir görünüm sağlıyor. Üstelik sivilce de yapmadı. Bu benim için en önemlisi. Nemlendici mi güneş koruyucu mu anlayamadım bu kadar hafif bir doku ve kolay emilimi beklemiyordum. Bundan sonra keskinlikle alacağım tek güneş koruyucu budur. Denebunu sayesinde tanıştım bu güneş koruyucuyla teşekkürler denebunu ekibi.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Ceyda E.
Ceyda E. · 28 · Bursa
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Hassas bir cildim var ve yaz kış güneş kremi kullanıyorum.Bu sebeple benim için güneş koruyucu en önemli faktör.Cildimin güneş lekelerinden korunmasının yanında yüzümde ağırlık yapmaması da çok önemli.Bu ürünü kullandığımda yüzümde hiçbir ağırlık hissetmedim ve dokusu çok hoşuma gitti.Koruyuculuğunu test etmek için güneşe çıktığımda herhangi kötü bir durumla karşılaşmadım.Uzun süreli kullanımda yaşlanma karşıtı özelliğinin de devreye gireceğini düşünüyorum.Bu ürün tam anlamıyla yaz aylarının kurtarıcısı olmaya hak kazanmış bir ürün. Hafif yapısı sayesinde yüzünüzde bir şey yokmuş hissiyatı sağlıyor.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Buse S.
Buse S. · 28 · İzmir
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Bir kaç gündür her sabah bu güneş kremini deneyimledim. Özellikle geçirdiğimiz bu zor zamanlarda yüzümüzde maskeler ile cildimizi hava kirliliklerine karşı koruyamıyoruz, cildimizi nefes aldırmıyoruz, üstelik terliyoruz. Vishy'nin bu güneş koruyucusu sayesinde tüm bunlara bir son dedim. Gerçekten çok memnun kaldım. Terlediğimde bile yapış yapış bir his uyandırmadı. O kadar memnun kaldım ki 2.siparişimi bile verdim. Yazın favori ürünlerimden olacak! Yağlı bir his bırakmadan cildimi koruyor. Ayrıca UV ışınlarına karşı korumasıyla da zararlı ışınlardan kendimi güvende hissediyorum.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Simge Ö.
Simge Ö. · 35 · İzmir
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Cildime nemlendirici sonrası uyguladım. Genelde böyle durumlarda fazla nemden krem parça parça dökülmeye başlardı. Bu üründe öyle bir etki olmadı, tam anlamıyla tam istediğim hafiflikte dokuya sahip. Ayrıca kokusuz olması, göz yakmaması bir kremden istediğim en net özellikler ve bunu da karşıladı. Ciltteki dokusunu kaybetmemesi uzun ömürlü korumaya sahip olduğunun bir belirtisi. Ayrıca gün içinde yüzümü yıkadığımda kremin kaybolduğuna dair bir emare yoktu, (beyaz su oluyor yıkarken diğerlerinde.). Dokusu cildim için biçilmiş gibi şahane.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Melike D.
Melike D. · 28 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Kremin yapısı çok güzeldi. Ayrıca Kremin dokusunu da çok beğendim. Cildimde yüzüme uyguladım ve kolay bir şekilde dağılıp cildimde güzel emilim gösterdi. Tester boyunu kullanmama rağmen kokusunu etkisini dokusunu gün içinde hep hissettim. İçinde güneş koruyucu özelliği bulunmasıyla beraber yaşlanma karşıtı olması da çok hoşuma gitti. Bu markayı ilk kez deneyimlememe karşın ürün beklentimin çokça üzerinde oldu. Ürünün tam boyunu alıp kafamda soru işareti olmadan kullanabileceğim. Ürünü denememe yardımcı olan denebunuya teşekkür ederim. :)
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Nursena B.
Nursena B. · 26 · Afyonkarahisar
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Piyasadaki çoğu güneş kremini kullanmış biri olarak bu ürünün yapısını çok beğendim hatta güneş kremi olmasından şüphe ettim. Su bazlı bi nemlendirici kadar hızlı bi şekilde cilde oturdu. En önemlilerinden biri beyazlık bırakmadı. Ne yüzümde ne elimde yapışmış bi his oluşmadı. Ürünü aynı zamanda baz olarak da kullandım ve makyajımda hiçbir kayma yaşamadım. Ürün tüm gün yüzümde kaldı kolayca temizlendi ve ilk kullanımda yeni bir sivilce sorunu yaşamadım. kesinlikle daha uzun süre deneyip yorumlanabilir. ürünü satın almaya değer buluyorum.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Denebunu Kullanıcısı
Denebunu Kullanıcısı · 26 · Trabzon
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Vichy ‘ nin yeni güneş kremi Capital Doleil UV Age gerçekten başarılı buldum. Güneş koruması 50 faktörün üzerinde olması güneş kremlerinde ilk baktığım özelliklerden biridir. Vichy’ nin bu güneş kreminde de bunu görüyoruz. Ağır bir kokusu yok. Çok hafif dokulu makyaj altına gayet uygulanabilir. UV koruması da mevcut. Tester boyu malesef ufak olduğundan tek sefer ancak kullanabildim. Daha güzel deneyimleyip, yorumlamak için bir kaç sefer daha kullanmak gerekli. Şuan da kullandığım güneş kremi bitince bu güneş kremini almayı düşünebilirim.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Seval Z.
Seval Z. · 32 · Kocaeli
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Güneş kremi hassas noktam. Çünkü cildim lekelenmeye çok müsait. Özellikle güneş lekeriyle ciddi sıkıntılarım var. Bu nedenle de güneş kremime oldukça dikkat etmeye çalışıyorum. Öncelikle daha önce hiç denememiştim. İlk sürdüğümde yumuşak hissi hoşuma gitti, hemen kolaylıkla yapış yapış olmadan yayıldı cildime. Güneş kremlerindeki en büyük sorun beyaz beyaz iz bırakması ve topaklanma olması. Bunda beyaz iz bırakmadı bu da güzel. Tabi UV korumalı ve yaşlanma karşıtı olması da çok çok önemli. Fırsatım olursa sıradaki güneş kremim olabilir kendisi. Teşekkür ediyorum.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Sevda M.
Sevda M. · 27 · Adana
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Deneme boyundan yalnızca bir kullanımlık çıktığı için dışarı çıktığımda kullanmayı tercih ettim. Ürün iyi cildi güzel gösteriyor sağlıklı bir parlama veriyor. T bölgesi yağlı olan biri olarak yağlanmayı önlüyor ve ürünü uyguladığımda ciltte yağlı gibi durmuyor. Sağlıklı bir cilt veriyor ve hassas ciltler için çok uygun koruması iyi olan bir ürün. Deneme boyunu tek sefer kullanabildim tabi bu yeterli değil bence tam bir yorum yapabilmek için. Sadece ilk hissiyatı bu şekildeydi ürünün ve hoşuma gitti. Ama alıp kullanabileceğim bir ürün.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.