Denebunu'ya Hoş Geldin
Keşfetmeye başla
Sudocrem Bebek Bakım Kremi Sudocrem Bebek Bakım Kremi-badge
amazon-image Sudocrem Bebek Bakım Kremi-badge
Sudocrem Bebek Bakım Kremi

Sudocrem Bebek Bakım Kremi

Sudocrem  · www.sudobebek.com
  4.78  (8195 yorum)
   
Daha fazla göster Daha az göster

SUDOCREM hem pişik önlemede hem de pişik oluştuktan sonra iyileşmesine yardımcı olan bir bebek bakım kremidir.

Sadece eczanelerden satılır. 60, 125 ve 250 gr formları vardır.

Nasıl Kullanılır?

SUDOCREM her alt değişimi sırasında ince bir tabaka halinde bebeğin bez ile temas eden tüm bölgesine sürülür.

Özellikle bebeklerde emekleme döneminde diz ve dirseklerde oluşan kızarıklık ve tahrişi önlemek için kullanılabilir.

Çocuklarda ise formülü sayesinde kızarıklık, minik sıyrık ve hafif yanıklar için doktor önerisi ile kullanılabilir.

Puan dağılımı

Aşağıdaki puanlara tıklayarak yorumları filtreleyebilirsin.
%68
%12
%1
%0
%0
Denebunu logosu  

Ürün Yorumları

Sinan Yasemin O.
Sinan Yasemin O. · 33 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
daha önce arkadaşım bebeği için almıştı anlatıyordu bende o şekilde duymuştum bana ürün geldiğinde çok sevindim hemen açtım ve ogün evde misafirim vardı bir sıkıntısı için ona kullanması için bir miktar verdim denedi eve gittiğind eiyi geldiğini söylemek için aradı ve nede bulabileceğini sordu. bebeği olan veya ihtiyacı olan herkese ilk olarak önerebileceğim bir ürün çok memnunum
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
berrin g.
Berrin G. · 39 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Bebegimin bezini genelde 3 saatte bir degistiryorum ama sicakta pisik olmustu ben doktorun yazdigi tibbi bir krem kullaniyorum ondan gayet memnunum daha once sudcremi duymustum ama elimdekinden memnun oldugum icin hic denemedim.sayenizde deneme firsatim oldu bebegime surdugumde diger bez degisimine kadar pisigi gecirmisti.eczaneye gittigimde alabilirim gonul rahatligiyla
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Muhammed E.
Muhammed E. · 29 · Denizli
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Bu kremi birçok sosyal medyada ve çevremdeki birçok anneden çok defa duydum ancak almak bir türlü nasip olmadı diyebilirim. Ancak denebunu.com sayesinde bu ürün elime geçti ve deneme fırsatı buldum. Birçok anne bunu pişik kremi olarak kullanmakta ancak bu krem mucizevi bir buluş. Pişik, kızarıklık evet bunları yok ediyor ancak bunun ötesinde sivilce, akne izleri cilt lekeleri, sinek ısırığı, egzama, yanıklarda, yaralarda vb. Birçok alanda kullanılıyor. Rengi beyaz ve kıvamı oldukça yoğun kolay kolay elden çıkmıyor. İçeriğinde çinko oksit, saf su lanolin sodyum benzoat vb koruyucu maddeler bulunmaktadır. İçerisinde kortizon yok. Güvenli bir ürün. Tabi herşeyin fazlası zarar sözünü benimsemiş biri olarak kullanımını abartmamanızı öneririrm. (A)
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Şeyma A.
Şeyma A. · 30 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ürün çok iyi daha önce sivilcelerim için kullanmıştım şimdi bebeğim için gönül rahatlığıyla kullanıyorum pişik olan bebeğimin poposunu anında yatıştırıyo şiddetle herkeze tavsiye ediyorum.. not olarak birde gönderdiğiniz boyda üretim mutlaka yapılmalı ben sivilcelerim için aldığımda mecbur büyük aldım ve 2 3 sene kullandım o boyda olsa daha güzel olur sivilce için..
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Kübra K.
Kübra K. · 29 · Adıyaman
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ben bu ürünü bebeğim doğduğundan beri kullanıyorum ve sadece bunu kullandım. Doğduğu ilk günden beri bunu sürüyorum başka markalara geçmeyi düşünmedim, kendi yüzüme de sürüyorum sivilce lekelerine de iyi geliyor düzenli kullanımda tabii. Şimdi bu gelen küçük boyu bebek çantasına koyacağım. Kesinlikle tavsiye ederim hem kimyasal yok hem çok güzel nemlendiriyor.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Nurgül S.
Nurgül S. · 31 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Kesinlikle harika. Bebeğim için denediğim bir krem. Yapi olarak biraz yoğun. Şubat ayında eczaneden 40 ml lik bir kutu aldım hala bitmedi. Ve düzenli olarak kullanıyorum. Bebeğime çok iyi geliyor. Sadece bebeklerde değil yara ve yaniklarda rutin nemlendirici olarak ta tercih edilebilir. Ben çok memnunum deneyenlerin pişman olmayacağına da eminim
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Aleyna G.
Aleyna G. · 25 · Balıkesir
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Sadece pişik kremi olarak değil yüzüme sürüyorum. Sivilcelerimi kurutuyor ve iyileştiriyor. Yazın güneş yanıklarımda da çok kullandım ve aşırı rahatlama etkisi var. Genelde havuç yağı kullanırım bronzlaşmak için ama bayağı yanıyorum ve SudoCrem kurtarıcım oluyor. Elime çok az alıyorum ve tüm cildime yetiyor. Bu numune bile haftalarca yeter. Bayağı bereketli ama pahalı 🤭
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
gözde ö.
Gözde Ö. · 39 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
ilk bebeğimde kullanmıştım ve çok memnun kalmıştım gerçekten çok çabuk etkisini gösteriyordu sadece cilt yüzeyinde kalıyor ve emilimi fazla olmuyor kalıp gibi olmasını pek sevemedim ikinci bebeğim de de kullanmadım mustela tercih ettim onun emilimi çok daha güzel yapısını değiştirmesi gerektiğini düşünüyorum. şöylede birşey var büyük kutu alıyorsunuz ve acayip bereketli bitmek bilmiyor:)
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Melisa A.
Melisa A. · 24 · Niğde
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Merhaba Denebunu ailesi, öncelikle denebunu ücretsiz Ağustos kutusunu gönderdiğiniz için teşekkür ederim.Göndermiş olduğunuz Sudocrem'in kokusu,kutusu ve yapısı çok güzel,kuru cildi oldukça iyi bir şekilde nemlendiriyor bu yüzden Sudocrem'den oldukça memnun kaldım,cildi kuru olan herkese Sudocrem'i kullanmalarını kesinlikle tavsiye ediyorum.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Ezgi Z.
Ezgi Z. · 32 · Ankara
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ürünü çocuğum olduktan sonra sürekli kullanıyorum bu kaçıncı kutum bilmiyorum ama yapısı nemlendirmesi çok güzel ve çok bereketli bir kutu uzun süre kullanıla bilir bazen cildim kuruyunca sürüyorum yumuşacık yapıyor pişikleri hemen geçirmesi bile muhdeşem bir özelliği diğer pişik kremleri es geçerim bu kremin yanında
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.