Denebunu'ya Hoş Geldin
Keşfetmeye başla
Sudocrem Bebek Bakım Kremi Sudocrem Bebek Bakım Kremi-badge
amazon-image Sudocrem Bebek Bakım Kremi-badge
Sudocrem Bebek Bakım Kremi

Sudocrem Bebek Bakım Kremi

Sudocrem  · www.sudobebek.com
  4.78  (8195 yorum)
   
Daha fazla göster Daha az göster

SUDOCREM hem pişik önlemede hem de pişik oluştuktan sonra iyileşmesine yardımcı olan bir bebek bakım kremidir.

Sadece eczanelerden satılır. 60, 125 ve 250 gr formları vardır.

Nasıl Kullanılır?

SUDOCREM her alt değişimi sırasında ince bir tabaka halinde bebeğin bez ile temas eden tüm bölgesine sürülür.

Özellikle bebeklerde emekleme döneminde diz ve dirseklerde oluşan kızarıklık ve tahrişi önlemek için kullanılabilir.

Çocuklarda ise formülü sayesinde kızarıklık, minik sıyrık ve hafif yanıklar için doktor önerisi ile kullanılabilir.

Puan dağılımı

Aşağıdaki puanlara tıklayarak yorumları filtreleyebilirsin.
%68
%12
%1
%0
%0
Denebunu logosu  

Ürün Yorumları

Ayşe G.
Ayşe G. · 40 · Hatay
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
2012 yılda doktor tavsiyesi ile bebegime almıştık bebegim de hiç psişik olmadı. Şuan 4 aylik bebeğim var doğduğu dan bu yana kullanıyorum altı hiç pişik olmadı. Ayrıca geçenlerde bebeğimin kolunda isilikler oluştu ve kremi Sürdiken 10 20 dk sonra kolunda birsey kalafı.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Fatma K.
Fatma K. · 36 · Eskişehir
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ben sürekli bebeğime pişik kremi kullanan biri değilim. Kızarıklıklar olduğunda kullanıyorum. Sudocrem kızarıklıkları ilk sürmede geçiriyor. Bebeğim gayet rahat ve mutlu. Ayrıca göğüs uçları çatlaklarına da iyi geliyor. Emzirmeye yeni başlandığında oluşan hassasiyeti çok iyi geliyor.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Ümran A.
Ümran A. · 35 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Çok çok çok beğendim çok iyi bi donemde elime ulaştı bebeğim birden pişik oldu anında 2. Bez değiştirmeme kadar geçti pişik ayrıca kollarında çilt sorunu oldu kullandım 2. Güne yok oldu çok çok memnun kaldım daha çok yıldız olsa daha çok puanlamak isterdim umarım. Bidaha bana cikar
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Şerife Y.
Şerife Y. · 32 · İzmir
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Bu ürün yıllardır evimde olan bir ürün bebeğim olduğunda tanıştım fakat sadece bebeğim için değil kendim için de yüzüme kullandığım bir ürün. Ben çok faydasını gördüm. Kesinlikle çocuklu veya çocuksuz her evde bulunmalı. Yalnız fiyatı biraz daha uygun olsa çok iyi olur.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Fadime Ö.
Fadime Ö. · 33 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Tam anlamıyla harika! Zaten bebeğim daha doğmadan aldığım bir ürün. Bir senedir kullanıyoruz. Kokusu ve yapısı güzel, ufak kızarıklık fark edince hemen kullanıyorum henüz hiç pişik olmadı. Ayrıca ayakkabı vurması gibi durumlarda kendime de kullanıyorum, çok memnunum.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Duygu Y.
Duygu Y. · 36 · Van
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Hem kızıma hem oğluma kullandgim pişik kremim..iki çocuğumda da hiç pişik sorunum olmadı bu krem sayesinde mükemmel etki ediyor..sadece pişik için değil emzirirken göğüs ucu yaralarım için bile kullandım. Hala da kızım için kullanıyorum. Diğer markalarında pişik kremini kullndim ama sudokremi tek geçerim..
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Ayşe G.
Ayşe G. · 35 · İzmir
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Sürekli ismini duyduğum ama almayı ve kullanmayı düşünmediğim bir üründü. Gercekten sıcaktan sürekli pişik olan bebegime deneme boyundan birkaç kez kullandim ve sonuca inanamadim. Daha once neden almamışım dedim. Elimdeki bütün pişik kremlerini attim artik sadece tek bir sudokrem.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Ebru D.
Ebru D. · 37 · Sakarya
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Sudocremle ilk kızım pişik olduğunda tanıştım, önce farklı bi marka denemiştim işe yaramayınca sudocrem i keşfettim ve denemek istedim, iyiki denemişim o günden bugüne her bezledgımde azcık bıle sürüyorum, pişik olmayı engelliyo, suan 9aylık bı oğlum var ondada sudocrem kullanmaya devam edıyorum,çok memnunum, biz faydasını gördük.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Özge S.
Özge S. · 35 · Ankara
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Sudocrem Bebek pişik kremi olarak biliniyor ve gerçektende bebek pisigi için tek geçerim bu markayı. Anında etki ediyor ve uzun süreli bir koruma yapıyor. Ben kendim içinde nemlendirici olarak kullanıyorum bu ürünü. Yüz-el için, harika yumuşatıyor çatlayan ellerimi. Büyük boyunu alıp, stok yapıp tüm aile kullanın.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Melahat K.
Melahat K. · 32 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Harika bir krem, yara, pişik, kızarıklık hepsine iyi geliyor. 1 defa sürmeniz bile yeterli hemen etki ediyor.Kendim de kullanıyorum ama özellikle bebeğimin pişiği ve kızarıklığı için kullanıyorum 1 kez sürüyorum ince bir tabaka 3-4 saat sonra bezini değiştireceğimde kızarıklık ve pişiğin geçtiğini görüyorum.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.