Denebunu'ya Hoş Geldin
Keşfetmeye başla
Sudocrem Bebek Bakım Kremi Sudocrem Bebek Bakım Kremi-badge
amazon-image Sudocrem Bebek Bakım Kremi-badge
Sudocrem Bebek Bakım Kremi

Sudocrem Bebek Bakım Kremi

Sudocrem  · www.sudobebek.com
  4.78  (8195 yorum)
   
Daha fazla göster Daha az göster

SUDOCREM hem pişik önlemede hem de pişik oluştuktan sonra iyileşmesine yardımcı olan bir bebek bakım kremidir.

Sadece eczanelerden satılır. 60, 125 ve 250 gr formları vardır.

Nasıl Kullanılır?

SUDOCREM her alt değişimi sırasında ince bir tabaka halinde bebeğin bez ile temas eden tüm bölgesine sürülür.

Özellikle bebeklerde emekleme döneminde diz ve dirseklerde oluşan kızarıklık ve tahrişi önlemek için kullanılabilir.

Çocuklarda ise formülü sayesinde kızarıklık, minik sıyrık ve hafif yanıklar için doktor önerisi ile kullanılabilir.

Puan dağılımı

Aşağıdaki puanlara tıklayarak yorumları filtreleyebilirsin.
%68
%12
%1
%0
%0
Denebunu logosu  

Ürün Yorumları

Sevim D.
Sevim D. · 28 · Sivas
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
İsmini çok fazla sosyal medyada duydum ve gördüm. Sivilcelerim için almak istiyordum fakat almak nasip olmamisti ama iyiki dene bunu bana bu ürünü deneme fırsatı verdi. İlk cildime surdugumde yumuşaklığı beni etkiledi. Birçok anne sudocrem bebek bakım kremini bebeklerinin pişik olmamısı için kullansada benim gibi birçok kişi bu ürünü sadece sivilce ve akne için kullandığına eminim . yinede dene bunu ya teşekkürler..
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Sibel P.
Sibel P. · 38 · Kütahya
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ürün güzel pişik oluşumuna engel olmasının yanı sıra sedef hastalığımın kaşıntısına da denedim engel oluyor kuruluğunu alabiliyor. Gebelik döneminde veya emzirme döneminde sedef hastalığı kremleri kortizon içerdiğinden kaynaklı kullanamıyordum. Bunun yerine sudocrem sürüp kaşıntıyı geçirtebiliyorum sürekli kullanımda sedeflerimi bile yatıştırıyor. Biraz bu konunun üzerinde durup bunun ile alakalı sudocrem den çalışmasını istiyorum. TEŞEKKÜRLER.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Muhammed E.
Muhammed E. · 29 · Denizli
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Bu kremi birçok sosyal medyada ve çevremdeki birçok anneden çok defa duydum ancak almak bir türlü nasip olmadı diyebilirim. Ancak denebunu.com sayesinde bu ürün elime geçti ve deneme fırsatı buldum. Birçok anne bunu pişik kremi olarak kullanmakta ancak bu krem mucizevi bir buluş. Pişik, kızarıklık evet bunları yok ediyor ancak bunun ötesinde sivilce, akne izleri cilt lekeleri, sinek ısırığı, egzama, yanıklarda, yaralarda vb. Birçok alanda kullanılıyor. Rengi beyaz ve kıvamı oldukça yoğun kolay kolay elden çıkmıyor. İçeriğinde çinko oksit, saf su lanolin sodyum benzoat vb koruyucu maddeler bulunmaktadır. İçerisinde kortizon yok. Güvenli bir ürün. Tabi herşeyin fazlası zarar sözünü benimsemiş biri olarak kullanımını abartmamanızı öneririrm. (A)
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Şeyma A.
Şeyma A. · 30 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ürün çok iyi daha önce sivilcelerim için kullanmıştım şimdi bebeğim için gönül rahatlığıyla kullanıyorum pişik olan bebeğimin poposunu anında yatıştırıyo şiddetle herkeze tavsiye ediyorum.. not olarak birde gönderdiğiniz boyda üretim mutlaka yapılmalı ben sivilcelerim için aldığımda mecbur büyük aldım ve 2 3 sene kullandım o boyda olsa daha güzel olur sivilce için..
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Kübra K.
Kübra K. · 29 · Adıyaman
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ben bu ürünü bebeğim doğduğundan beri kullanıyorum ve sadece bunu kullandım. Doğduğu ilk günden beri bunu sürüyorum başka markalara geçmeyi düşünmedim, kendi yüzüme de sürüyorum sivilce lekelerine de iyi geliyor düzenli kullanımda tabii. Şimdi bu gelen küçük boyu bebek çantasına koyacağım. Kesinlikle tavsiye ederim hem kimyasal yok hem çok güzel nemlendiriyor.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Yaşar T.
Yaşar T. · 68 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
ürünü bebeğim daha küçükken de kullanma şansım olmuştu deneme boyu bile epey bereketli olan bir ürün. yanlız ben her bez değişimde değilde kızarıklık olmaya başladığında sürüyorum çünkü içeriği gereği biraz fazla kimyasal var ama pişik tedavisinde bir numara hemen kızarıklığı geçiriyor kullanmaya devam edeceğim bir ürün teşekkürler denebunu ekibi su sıcak günlerde ihtiyacımız olan bir üründü.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Gizem Y.
Gizem Y. · 36 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Hayat kurtarıcı bi krem, hem pişiklerde hem kızarıklıklarda hem de bezin sürtünme yaptığı yerlerde☺️ her zaman bebek bakım çantamda yer alan bir ürün, yıllar öncesinden duymuştum bebeği olan yakınlarımdan, bebeğimiz oluca zamanda hemen alınacaklar listesine ekledim☺️ tek kullanımda tüm her şeyi önceki formuna geri döndürüyo, herkese rahatlıkla tavsiye ettiğim bi ürün😍 muhteşemsiniz☺️
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Gözde P.
Gözde P. · 33 · Adana
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Kıvamı ve kokusu güzel. Kızım doğduğundan bu yana pişik kremi olarak sudocrem kullanıyorum. Bağırsak sorunu yaşadık bir kaç kez. Bu yüzden kızımın poposu çok kötü pişik olmuştu. Sudocremi pişiğe ince bir tabaka halinde sürüp altını bağlardım. Tekrar altını açtığımda pişiğin biraz sönmüş olduğunu görürdüm. Açık olmayan yaralara ve sivilce izlerine de kullanıyorum. Memnunum.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Duygu D.
Duygu D. · 34 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Oğlum ilk doğduğunda bir benton aldım fena değildi ama pisikleri bir türlü gecmedi. Sudocrem ile tanıştık ve çok memnun kaldım ilk surmede pisikleri söndü. Hemde kullanım olarak çok tasarruflu bir krem.oglum 2 yaşında hala kullaniyoruz ve başka.marka ya aslq ihtiyaç yok bazen oğlumun düşme yaralarına morluklarına da sürüyorum çok iyi geliyor şiddetle tavsiye ediyorum
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Sinan Yasemin O.
Sinan Yasemin O. · 33 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
daha önce arkadaşım bebeği için almıştı anlatıyordu bende o şekilde duymuştum bana ürün geldiğinde çok sevindim hemen açtım ve ogün evde misafirim vardı bir sıkıntısı için ona kullanması için bir miktar verdim denedi eve gittiğind eiyi geldiğini söylemek için aradı ve nede bulabileceğini sordu. bebeği olan veya ihtiyacı olan herkese ilk olarak önerebileceğim bir ürün çok memnunum
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.