Schwarzkopf Pure Color Saç Boyası 1.4 Siyah Üzüm Reçeli
Yeni bir keşfe hazır mısınız? İşte karşınızda Schwarzkopf’tan ilk kalıcı jel boya! Şimdi saçlar çok daha yumuşak, pürüzsüz ve müthiş parlak.
Yenilikçi jel formülü ile saç boyamak artık çok daha pratik. Hızlı ve homojen karışan jel formülü sayesinde boyama işlemi esnasında damlama yok, bulaşma yok. Pure Color’ı uygulaması çok kolay.
Pure Color’ın formülü en trend doğal içeriklere sahip; aloe vera ve kaktüs. İçeriğindeki bu özler ve aquaxyl*, saçlara ihtiyacı olan nemi kazandırıyor. Bakım kreminin içerisindeki jojoba yağı ise saçların sağlıklı, parlak ve capcanlı görünmesini sağlıyor! Jel formülü saçlarda uzun süre kalıcı sonuç sağlarken, beyazlar mükemmel kapanır.
Pure Color’ın birbirinden “tatlı” renklerini keşfetmeye hazır mısın? Tüm portföy bir tatlı menüsünü andırıyor. Her bir saç renginin isminde hepimizin çok sevdiği tatlılardan ilham alındı. Vanilyalı tart, bitter brownie, vişneli turta ya da tarçınlı kek... Karşı koymak kolay olmayacak!
*Aquaxyl, şekerden türetilmiş ve içeriğindeki elektrostatikler sayesinde su moleküllerini muhafaza eden bir bileşendir. Bu teknoloji saçlarda yoğun nem etkisi sağlar.
Puan dağılımı
Zaten saçımı genelde siyah kullanıyordum ama beyazlarim artmıştı .kargoyu alır almaz denedim ve memnun kaldım . Beyazlarimi kapattı ve parlak görünüm verdi. umarım akmaz
Daha önce kullandığım boyalar gibi değildi.Formu farklı olmasına rağmen çok rahat bir şekilde uyguladım.Önceki boyalar gibi kuruluk hissetmedim.Boyayı bitirince yenisini alabilirim.
Ürün uygulamada harika kolaylik sağlıyor kendi saçımı kendim boyadim .. beyaz kapatmada , parlaklik vermede cok guzel ...saclarim canli ve nemi dengede yumusacik... tesekkur ederim
diğer boyalara göre daha kolay uygulanıyor. boya tam rengini veriyor. rengi soluk değil. içerisindeki değerli yağlar saçın kırılmasını ve solmasını engelliyor. çok beğendim.
jel formu ile tüm sac diplerine kolay uygulana bilir olması mükemmel. saçlarımın tamamını fazlasıyla kapladı bol bol kullandım. tek sorun her duşta akıyor. ama katlanılabilir. bayıldııımmm.
İlk defa hem saçımı boyadım hem kendim boyadım. Beyazlarımı komple kapattı, kullanımı çok kolay. İlk kez saçımı boyadığın gçhalde hiç zorlanmadım
bayyıldım aşırı güzel koyu saç rengini bile değiştirdi 20 dakikada ren sonucunu verdiiii fiyatıda gayet makul cok begendım artık kullacağım tek boya markası teşekkürler denebunu.com
Jel formülü çok hoş olmuş. Kapaticiligi süper. Boyama sonucu renk tam oldu. Ama biraz sertlestiriyor. İçerikte ufak bı değişiklik yapılabilir.
Muhteşem bi saç boyası olmuş pratik kullanımı kokusu kalıcılığı kesinlikle artk başka bi saç boyası kullanmam herkes denesin ve görsün farkı
Kullanımı kolay ve markasından dolayı güvenilir bir saç boyası renk seçimi ve ismi çok tatlı. Bu saç rengini arayanlara tavsiye ederim mutlaka.



