Schwarzkopf Pure Color Saç Boyası 1.4 Siyah Üzüm Reçeli
Yeni bir keşfe hazır mısınız? İşte karşınızda Schwarzkopf’tan ilk kalıcı jel boya! Şimdi saçlar çok daha yumuşak, pürüzsüz ve müthiş parlak.
Yenilikçi jel formülü ile saç boyamak artık çok daha pratik. Hızlı ve homojen karışan jel formülü sayesinde boyama işlemi esnasında damlama yok, bulaşma yok. Pure Color’ı uygulaması çok kolay.
Pure Color’ın formülü en trend doğal içeriklere sahip; aloe vera ve kaktüs. İçeriğindeki bu özler ve aquaxyl*, saçlara ihtiyacı olan nemi kazandırıyor. Bakım kreminin içerisindeki jojoba yağı ise saçların sağlıklı, parlak ve capcanlı görünmesini sağlıyor! Jel formülü saçlarda uzun süre kalıcı sonuç sağlarken, beyazlar mükemmel kapanır.
Pure Color’ın birbirinden “tatlı” renklerini keşfetmeye hazır mısın? Tüm portföy bir tatlı menüsünü andırıyor. Her bir saç renginin isminde hepimizin çok sevdiği tatlılardan ilham alındı. Vanilyalı tart, bitter brownie, vişneli turta ya da tarçınlı kek... Karşı koymak kolay olmayacak!
*Aquaxyl, şekerden türetilmiş ve içeriğindeki elektrostatikler sayesinde su moleküllerini muhafaza eden bir bileşendir. Bu teknoloji saçlarda yoğun nem etkisi sağlar.
Puan dağılımı
Benim sac boyasina allerjim var normalde. Kaşıntıdan yara olurdu saç diplerim ilaç kullanmak zorunda kalıyordum. Bu kez kaşınma neredeyse hic olmadı. Bundan sonra schwarzkopfh kullanacağım.
İçeriğini, saçları nemlendirmesini ve parlaklık vermesini çok sevdim. Beyazları kapattı.Ek olarak ambalajını da çok beğendiğimi belirtmeliyim.
renk tutması ve jel boyamasında kolaylık saglaması inanılmaz güzel oldu anneme bayram öncesi bakım için tam zamanında geldi bu boya tamda annemin saç rengi teşekkürler
Kendi saçlarımı bile rahatlıkla boyadım ve boyanın saçlarımı yıpratacağı ile ilgili tabumu yıktı. Boyadıktan sonra saçlarım daha canlı ve parlak bir görünüme sahip oldu.
Ürün saçlarıma canlılık ve parlaklık verdi, uygulaması da kolaydı, evde rahatlıkla saça sürülüyor. Bütün beyazlarımı da kapattı. Çok memnun kaldım.
hamılelıgımden berı bıtkısel boya kullanıyorumdum ve normal boyalara gecmek ıstıyordum ancak kararsız kalmıstım artık alınması gerekn urunu buldum beyazlarımı cok guzel bır sekılde kapattı
Jel şeklinde olması saçlara parlaklık kazandırması bazı saç boyaları saçı yıpratırken bu saç boyası aksine yumuşacık yaptı ve istenilen rengi de verdi
Tel başıma saç boyadığım için tercihim bu boyadan olacak hiç zorlanmadım boyarken inanılmaz güzel parlatıyor saçları ve yumuşacık yapıyor
Kesinlikle %100 bundan sonra kullanacağım bir ürün çok çok çok beğendim herkese kesinlikle tavsiye ederim şiddetle tavsiye ediyorum teşekkürler ...
Markadan dolayı çok sevinmiştim kazanınca saçlarıma hep kına rengi kullanırdım . Bunu beyazlarıma sürdüm çok güzel kapattı .kendi saç rengimin gibi durdu



