Schwarzkopf Pure Color Saç Boyası 1.4 Siyah Üzüm Reçeli
Yeni bir keşfe hazır mısınız? İşte karşınızda Schwarzkopf’tan ilk kalıcı jel boya! Şimdi saçlar çok daha yumuşak, pürüzsüz ve müthiş parlak.
Yenilikçi jel formülü ile saç boyamak artık çok daha pratik. Hızlı ve homojen karışan jel formülü sayesinde boyama işlemi esnasında damlama yok, bulaşma yok. Pure Color’ı uygulaması çok kolay.
Pure Color’ın formülü en trend doğal içeriklere sahip; aloe vera ve kaktüs. İçeriğindeki bu özler ve aquaxyl*, saçlara ihtiyacı olan nemi kazandırıyor. Bakım kreminin içerisindeki jojoba yağı ise saçların sağlıklı, parlak ve capcanlı görünmesini sağlıyor! Jel formülü saçlarda uzun süre kalıcı sonuç sağlarken, beyazlar mükemmel kapanır.
Pure Color’ın birbirinden “tatlı” renklerini keşfetmeye hazır mısın? Tüm portföy bir tatlı menüsünü andırıyor. Her bir saç renginin isminde hepimizin çok sevdiği tatlılardan ilham alındı. Vanilyalı tart, bitter brownie, vişneli turta ya da tarçınlı kek... Karşı koymak kolay olmayacak!
*Aquaxyl, şekerden türetilmiş ve içeriğindeki elektrostatikler sayesinde su moleküllerini muhafaza eden bir bileşendir. Bu teknoloji saçlarda yoğun nem etkisi sağlar.
Puan dağılımı
Evde kaldığımız şu günlerde kuaföre gitmek bir hayal. Beyazlarımı kapatmak için bu Jel formülü ile saçımı boyamak çok kolay oldu.
Ürün saçımı yıpratmadı hem bakım yaptı hemde güzel Bi şekilde boyadı kesinlikle bundan sonraki saç boyam
Harika bir ürün çok beğendim kesinlikle kullanmayi düşündüğüm markalardan biri.
Bütün beyazları kapatıyor ayrıca da saçın bütün yıpranmış görüntüsü kaybolup parlaklık kazanıyor.Efsane bir ürün çok memnun kaldım👏👏
ilk kez jel boya kullandım, ilk tereddüt ettim ama kullanımı aşırı rahat ve beyazları çok iyi kapatıyor
Beyazları kapatması oldukça hoşuma gitti kullanmanızı tavsiye ederim.
Saçlarımdaki bütün beyazlar kapandı ayrıca çok pratik bir ürün çok beğendim
Kapatıcılığı iyi , içeriğinin doğal ürünlerinden oluşması dikkat çekiyor
Kesinlikle harika bir ürün Jel yapısı kolay uygulanması ve saçta bıraktığı parlaklık canlılık tek kelimeyle harika
Saçlarım boyamadan sonra kendine geldi diyebilirim aradaki farki hissettim



