L'Oréal Paris Revitalift Filler %1.5 Saf Hyaluronik Asit Kırışıklık Karşıtı Serum
Dermatologlar Tarafından Onaylanan* Dünyanın 1 Numaralı Yaşlanma Karşıtı Serumu**
En Yüksek Hyaluronik Asit Konsantrasyonumuz***
- Belirgin Şekilde Nemlendirir
- Pürüzsüzleştirir
- Dolgunlaştırarak-%47**** Oranında Kırışıklık Görünümünü Azaltır
Dolgun, genç görünümlü ve esnek bir cilt için cilde nemini geri kazandırır.
ANINDA: Cildi yoğun şekilde nemlendirir. Cilde daha dolgun ve esnek bir his ve pürüzsüz bir görünüm kazandırır.
1 HAFTADA: Cilt dolgunluğunu geri kazandırır, daha sıkı ve gergin hissedilir.
Günden Güne Azalan Kırışıklık Görünümü****: 2 haftada -%14, 4 haftada -%31, 6 haftada -%47 oranında kırışıklık görünümü azalır.
*Şubat 2021’de sona eren 12 aylık Nielsen hacim Pazar payı araştırma sonuçları esas alınmıştır. **L'Oréal Paris Danışma Komitesi'nin Dermatologları Tarafından Onaylandı ***L’Oréal Paris Serumları arasında ****Klinik Skorlama, 53 kadın
Nasıl Kullanılır?
Temizlenip kurulanmış yüz ve boyun bölgenize günde 2 defa 2-3 damla uygulayın. Uyguladıktan sonra kreminizi sürebilirsiniz.
Puan dağılımı
Serum uygulamasını günlük rutinimde kullanan biri olarak kullandığım ürünler arasında açık ara en iyi ürünler arasında, 4-5 gün kullanmama rağmen ciltteki parlaklık ve canlılık farkını görebildim, bu en sevdiğim özelliği oldu.Nemlendirici ile kullanılması halinde çok yoğun bir nem hissi ise veriyor, kırışıklıklarda ise gözle görülür bir açılma yaratıyor. Bir diğer artı özelliği ise çevre dostu olması, teşekkürler Loreal :)
Cildimde kırışıklıklar ve havaların soğumasından dolayı pul pul soyuklar olan biriydim, özellikle yanak ve ağız çevremde girinti çıkıntılar vardı ilk gün kullandığımda nemlendirici krem olarak düşündüm, cildimi fazlasıyla nemlendirdi, diğer günler kullandıkça cildimdeki orantısızlıklar gözle görülür derecede azaldı ve kuru olan cildim çok parlak bir görüntü kazandı, kesinlikle tavsiye ediyorum ve almayı düşünüyorum
ürün kullanımı 2 seferlikti, 1 hafta kullanamadım. akşam ve gündüz kullandığım için sadece canlandırıcı ve nemlendirici özelliğinden bahsedebileceğim. ayrıca cilt tonunu dengelediğini düşünüyorum. daha fazla kullanımda daha detaylı yorum yapabilirim. kırışıklık giderici özelliğini deneyemediğim için yorum yapamıyorum. nemlendirici, canlandırıcı ve ışıltı katması açısından satış fiyatı makul olacak ise tavsiye edebilirim.
Bu ürün ilk olarak dene bunudan gönderilmişti bana ilk o zaman kullanmıştım ve çok memnun kalmıştım. Ondan sonra ürün bakım kremlerinin arasında en ön sıraya geçti kullanır kullanmaz ciltte etkisini göstermeye başlıyor parlaklık doygunluk vermesi düzenli kullanımdan sonra kırışıklıkların ciddi şekilde azaldığını fark edebilirsiniz bence ürün her yorumu fazlasıyla hak ediyor müthiş mükemmel bir krem
Ürünün ilk önce farkettiğim özelliği kokusuydu hiyolironik asit içermesine ragmen kokusu çok hoştu ürünü cildime uyguladığımda cildimde pürüzsüz bir his bıraktı parlak ve genç bir görünüm sağladı uzun süreli kullanımda eminim ki daha sıkı daha genç bir cilt ve kırışıklıkların azalması gibi sonuçlar verecektir ilk etkileri bu kadar güçlüyse eğer ürün gayet basarılı orjinal boy alınıp denemek gerekiyor
Loreal Paris her zamanki gibi mükemmel bir ürünle karşımızda. Yoğun bir şekilde cildi nemlendiriyor ve pürüzsüzlük kazandırıyor. Daha sıkı ve gergin bir cilt hissini sağlıyor. Kırışıklık görünümü azaltması ve cilde dolgunluğunu geri kazandırması çok Güzel. Ayrıca cildimizin daha genç bir görünüm kazanması muhteşem çok teşekkürler 💜
Ürün yapısı itibariyle tek başına bile yeterli ekstra nemlendirici kullanma isteği duymadım üstelik kullanım sonunda ciltte bıraktığı etki muazzam gergin sanki yenilenmiş bir cilt hissi. 2.gunden sonra bu ürünü almalıyım dedim aldım ve hatta ablam anneme de önerdim onlarda aşırı memnunlar. Favori ürünümüz arasına girdi bile teşekkürler L'Oreal
Cildim pul pul olacak kadar kuru bir cilde sahibim, çok yoğun nemlendiriciler kullanıyordum ama gün içerisinde yüzümü çok ağır hissetmeye başladım,cildim nefes almıyor gibi geliyordu. Serum arayışındaydım çok şanslıydım deneme fırsatım oldu, hemen gidip aldım cildim resmen nefes alıyor, asla yapışkan his yok,ve artık kuru değil parlak cilt görünümüne sahibim
Sürekli reklamını kullananlardan duyduğum bir serumdu ama 2 kullanımlık tester genel bir değerlenme için yetersiz oldu. Ancak 2 kez de kullansam beğendiğim birkaç yönü var. Öncelikle çoğu serumda yaşadığım yapış yapışlık hissinin olmaması benim için çok artı. Uzun kullanım kırışıklara fayda sağlar mı deneyimlemedim. Almayı düşündüğüm bir üründü. Muhtemelen de uygun bir kampanyada alırım.
L'Oréal Paris Revitalift Filler Hyaluronik Asit Kırışıklık Karşıtı Serumunun yoğunluğu iyiydi ve kolayca yüzüme uyguladım. kokusu çok ferahtı. kırışıklıkların gittiğini ve dolgunlaştığını görmek için ürünü bir süre kullanmak gerek. yoğun şekilde nemlendirdiği doğru. yapış yapış olmadan kolayca kaygan şekilde sürülüyor. hızlı emildi, bunu beğendim. kullanımı pratikti. uzun süre etkisi gitmedi.


