L'Oréal Paris Revitalift Filler %1.5 Saf Hyaluronik Asit Kırışıklık Karşıtı Serum
Dermatologlar Tarafından Onaylanan* Dünyanın 1 Numaralı Yaşlanma Karşıtı Serumu**
En Yüksek Hyaluronik Asit Konsantrasyonumuz***
- Belirgin Şekilde Nemlendirir
- Pürüzsüzleştirir
- Dolgunlaştırarak-%47**** Oranında Kırışıklık Görünümünü Azaltır
Dolgun, genç görünümlü ve esnek bir cilt için cilde nemini geri kazandırır.
ANINDA: Cildi yoğun şekilde nemlendirir. Cilde daha dolgun ve esnek bir his ve pürüzsüz bir görünüm kazandırır.
1 HAFTADA: Cilt dolgunluğunu geri kazandırır, daha sıkı ve gergin hissedilir.
Günden Güne Azalan Kırışıklık Görünümü****: 2 haftada -%14, 4 haftada -%31, 6 haftada -%47 oranında kırışıklık görünümü azalır.
*Şubat 2021’de sona eren 12 aylık Nielsen hacim Pazar payı araştırma sonuçları esas alınmıştır. **L'Oréal Paris Danışma Komitesi'nin Dermatologları Tarafından Onaylandı ***L’Oréal Paris Serumları arasında ****Klinik Skorlama, 53 kadın
Nasıl Kullanılır?
Temizlenip kurulanmış yüz ve boyun bölgenize günde 2 defa 2-3 damla uygulayın. Uyguladıktan sonra kreminizi sürebilirsiniz.
Puan dağılımı
Loreal ürünleri gerçekten çok çok başarılı. Kıvamı ,kokusu, ciltte hızlıca emilim sağlaması ayrıca güzel.son zamanlarda bu tür ürünlerin reklamlarında sıkça karşılaştığımız hyaluronik asit içermesi de benim için ürünü önemli yapan şeylerden biri. Benim cildim karma.kimi yerleri çok kuru kimi yerleri çabuk yağlanıyor. bu serumun zamanla cildi bir dengeye sokacağını, Düzenli kullanım ile gözle görülür farklar olacağını düşünüyorum.kirisiklik için henüz bir yorum yapamıyorum daha uzun kullanmakla mümkün olacaktır sanırım.
merhabalar öncelikle ürüne bayıldım yapısı çok güzel bir ürün Nemlendirmesi ve cilde verdiği dolgunluk hissi ilk kullanımda bile çok etkin şekilde hissediliyor. Ayrıca kokusu muhteşem. Loreal ın cilt bakım ürünlerini zaten kullanan biri olarak bu ürünü de çok beğendiğimi söyleyebilirim. İçeriğindeki hylauronik asit cildin ihtiyacı olanı sağlıyor, dengeliyor. İçeriği ve düzenli kullanımındaki sonuçları zaten tartışmasız ortada. Etrafımdaki herkese de tavsiye ediyorum zaten teşekkürler dene bunu :)
L'oreal Paris revitalift filler serum ile bir gece kullanımdan sonra bile cildim daha esnek ve yumuşak hale geldi. Yüzümde yaklaşık 48 saatlik bir nem hissettim ki gece uykusunda oluşan çizgileri gidermeye yönelik müthiş bir ürün olmuş. Benim cildim aşırı derecede kuru bu sebeple makyaj öncesinde de epey uğraşırım. Bu ürünün uzun vadede cilde yeterli nemi kazandırıp, dolgunluğa eriştireceğini umuyorum. L'oreal Paris bu anlamda geniş ürün yelpazesine sahip. Teşekkürler denebunu.
Daha dolgun, esnek ve sıkı görünen bir cilt için bu serumu günde iki kere cildinize uygulayabilirsiniz . L’Oréal Paris Revitalift Filler Serum, bugüne kadar kullandığımız en hızlı emilen hyaluronik asit serumlarından biri. Serumları masaj yaparak cilde yedirmek, her zaman daha iyi sonuç veriyor. O yüzden bu serumu jade roller ve gua sha gibi yüz masaj aletleri ile birlikte masaj yaparak uygulayabilirsin. Üzerine nemlendiricisiyle birlikte uyguladığında da, gözle görülür sonuçlar elde ettiğini göreceksin.
Çok kuru bir cildim olduğu için çoğu zaman sadece nemlendirici kullanmak benim için yeterli olmuyor. Genelde cilt bakımımı daha ince yapılı ürünlerle de desteklemeye çalışıyorum. Kısa süreli kullanımda kırışıklıklar için olan etkisini gözlemleyemesem de serumun nemlendirme performansını çok başarılı buldum. Benim kadar kuru bir cildiniz yoksa nemlendiriciye bile ihtiyaç duymazsınız diye düşünüyorum.
Ben bu ürünü fiyat performans olarak çok beğendim. L'Oreal Paris Revitalift Filler %1.5 Saf Hyaluronik Asit Kırışıklık Karşıtı Serum benim bütün ihtiyaçlarımı karşıladı. Diğer pahalı kremlere göre fazlasıyla iyi bir ürün. Kırışıklıklara çok etkisi olacağını düşünmüyorum. Sadece bu ürünün değil genel olarak kremlerde böyle bir beklentim yok. Düzenli kullanımlarda daha etkili olacaktır. Yağlı bir his bırakmadan cildimi kadife gibi yapmasını çok sevdim.
Parlıyorsunuz kesinlikle. Gözle görünür bir dolgunluk veriyor cildinize. Benim gözeneklerim büyüktür ilk kullanımda o gözeneklerin küçüldüğünü gördüm resmen. Rahatsız etmeyen bir gerginlik veriyor. Benim cildim çok kuru olduğundan ürünü uyguladıktan sonra küçük bir nemlendirici takviyesi de yaptım ama çok ihtiyaç gerektirmiyor tek başına kullanıldığında da nemlendirme özelliği gayet güzeldi kesinlikle alacağım ürünler arasında.
Karma ciltli biriyim ve ürünün nemlendirmesini muazzam buldum. Cildimin baz yerleri çok kuru kalıyor özellikle kaş üstlerim kullandığım serum ve kremlerde nemlendirmeye çok önem veriyorum. Tek başına bile yeterli ekstra bir nemlendirici kullanmanıza gerek yok. Ürünü uyguladıktan sonra yüzümde bir dolgunluk yumusaklık ve nem hissettim. Tekrardan almayı düşünüyorum :) bazı lekelerde de gözle görülür bir azalma var diyebilirim.
Ürün 1 hafta kullanmak için yeterli gelmedi , fakat 3 kullanımda bile nemlendirme hissi ve gerginlik güzel. Kırışıklık gidermesi için daha uzun süreli kullanmak gerekiyor olabilir, o kadarını henüz bilmiyorum ama kesinlikle denemeye değer. İçindeki saf Hyaluronik asit olması bile şans verilmeye değer, çünkü bir çok marka sadece karıştırıp kullanıyor , 1,5 değeri oldukça iyi bir değer . İşe yarar
İçeriğinde %1.5 saf hyaluronik asit bulunması ürünü bir adım öne taşıyor. Ilk sürünce ciltte bir gerilme oluyor benim cildim kuru bunu daha fazla hissettim bu yüzden kullanım sonrası nemlendirici kullanma ihtiyacı hissettim. Emilimi güzel ve nemli/ıslak tarzı bir his veriyor. Kırışıklık etkisini 1ml denediğim için pek göremedim en az iki hafta kullanım sonrası etkili olacağını düşünüyorum bir şans verip kırışıklıklar üzerinde denemek isterim 😊


