L'Oréal Paris Revitalift Filler %1.5 Saf Hyaluronik Asit Kırışıklık Karşıtı Serum
Dermatologlar Tarafından Onaylanan* Dünyanın 1 Numaralı Yaşlanma Karşıtı Serumu**
En Yüksek Hyaluronik Asit Konsantrasyonumuz***
- Belirgin Şekilde Nemlendirir
- Pürüzsüzleştirir
- Dolgunlaştırarak-%47**** Oranında Kırışıklık Görünümünü Azaltır
Dolgun, genç görünümlü ve esnek bir cilt için cilde nemini geri kazandırır.
ANINDA: Cildi yoğun şekilde nemlendirir. Cilde daha dolgun ve esnek bir his ve pürüzsüz bir görünüm kazandırır.
1 HAFTADA: Cilt dolgunluğunu geri kazandırır, daha sıkı ve gergin hissedilir.
Günden Güne Azalan Kırışıklık Görünümü****: 2 haftada -%14, 4 haftada -%31, 6 haftada -%47 oranında kırışıklık görünümü azalır.
*Şubat 2021’de sona eren 12 aylık Nielsen hacim Pazar payı araştırma sonuçları esas alınmıştır. **L'Oréal Paris Danışma Komitesi'nin Dermatologları Tarafından Onaylandı ***L’Oréal Paris Serumları arasında ****Klinik Skorlama, 53 kadın
Nasıl Kullanılır?
Temizlenip kurulanmış yüz ve boyun bölgenize günde 2 defa 2-3 damla uygulayın. Uyguladıktan sonra kreminizi sürebilirsiniz.
Puan dağılımı
Cildim pul pul olacak kadar kuru bir cilde sahibim, çok yoğun nemlendiriciler kullanıyordum ama gün içerisinde yüzümü çok ağır hissetmeye başladım,cildim nefes almıyor gibi geliyordu. Serum arayışındaydım çok şanslıydım deneme fırsatım oldu, hemen gidip aldım cildim resmen nefes alıyor, asla yapışkan his yok,ve artık kuru değil parlak cilt görünümüne sahibim
38 yaşındayım kesinlikle serum isteyen bir cilde sahibim eğer ileriye dönük sağlıklı ve kırışıklıkların olmamasını istiyorsak böyle bir serum kullanmak şart ayrıca hyaluronik asit olması da hem cildi karışıklıklara karşı koruyup hemde nemlendirme özelliğinin olması çok güzel kesinlikle güzel bir ürün ayrıca diğer serumlar gibi yapışkan bir his bırakmıyor yapısı itibariyle de güzel bir ürün.
L'Oréal Paris Revitalift Filler Hyaluronik Asit Kırışıklık Karşıtı Serumunun yoğunluğu iyiydi ve kolayca yüzüme uyguladım. kokusu çok ferahtı. kırışıklıkların gittiğini ve dolgunlaştığını görmek için ürünü bir süre kullanmak gerek. yoğun şekilde nemlendirdiği doğru. yapış yapış olmadan kolayca kaygan şekilde sürülüyor. hızlı emildi, bunu beğendim. kullanımı pratikti. uzun süre etkisi gitmedi.
Sürekli reklamını kullananlardan duyduğum bir serumdu ama 2 kullanımlık tester genel bir değerlenme için yetersiz oldu. Ancak 2 kez de kullansam beğendiğim birkaç yönü var. Öncelikle çoğu serumda yaşadığım yapış yapışlık hissinin olmaması benim için çok artı. Uzun kullanım kırışıklara fayda sağlar mı deneyimlemedim. Almayı düşündüğüm bir üründü. Muhtemelen de uygun bir kampanyada alırım.
Hidroklorik asit olan ürünler normalde çok pahalı oluyor. Diğerlerine göre daha makul fiyatlı. Yüzümün ihtiyacı olan nemi gayet karşıladı, böylece aynı anda birçok ürün kullanmak zorunda hissetmedim. Ayrıca Nivea yıllardır tanıdığım bildiğim bir marka olduğu için de acabalar olmadan, gönül rahatlığıyla kullandım. Ertesi sabah yüzümde bıraktığı pamuksu his çok iyi geldi. Kesinlikle öneririm:)
Ürünü genel anlamıyla çok beğendim. Diğer başka bir markanın ürününü kullandığımda yüzümde yağlı bir his bırakmıştı, ama bu ürünü genel anlamıyla çok beğendim. Yağlı bir his bırakmıyor, aksine daha pürüzsüz bir his bıraktı. Normalde ağız kenarlarım kuru, bu ürünün yoğun nemlendirmesi sayesinde ağız kenarlarındaki kuruluklar gitti. Çok beğendim, herkese tavsiye ederim.
Deneme boyunu sürdükten sonra hemen sipariş etmeye karar verdim.urune bayıldım.daha önce kremini tek başına deneme şansım olmuştu cildime iyi gelmemişti.simdi serumu kullandıktan sonra kremini de alıp denemeye karar verdim.gece kullanıp hala etkisini hissediyorum.parlaklik canlılık dolgunluk ve nemlendirme hissini gunboyu hissettim.
gerçek anlamda bir nem bombası üzerine sürdüğünüz nemlendirici ile gün boyu yumuşak ve nemli bir cilt sağlıyor özellikle kuru ciltliler için şiddetle tavsiye ediyorum özellikle düzenli kullanımda getçekten etkili olacaktır.Bittikçe alacağım sürekli kullandığım bir ürün, olu özellikle sabah rutinimde dolgun yapıyor güzel bir dokusu ve hissi var .
Ürünü ilk sürdüğümde sanki yüzüme sabun sürmüşüm ama yıkamamışım gibi bir his bıraktı ki bu da ilk memnun etmedi beni ama sadece 1-2 dakika sonrasında yüzümdeki yumuşaklık ve pürüzsüzlük hissi tüm memnuniyetsizliğimi sildi götürdü. Tek kullanımda bende bıraktığı deneyim gayet olumlu yalnız ürünü daha iyi deneyimlemek açısından bir kaç ml fazla gönderim yapılabilirdi.
Tek kullanımdan çok düzenli kullanıma uygun bir ürün olduğunu düşünüyorum fakat ilk izlenim olarak güzeldi hyaluronik asit sebebiyle ilk başta yapışkan bir hissi olsa da kuruduktan sonra cildimi daha parlak ve pürüzsüz gösterdi diyebilirim. Cilt yapısı çok kuruysa üzerine nemlendirici kullanmak gerektirebilir çünkü aman aman bir nemlendiricilik gözlemlemedim.


