Denebunu'ya Hoş Geldin
Keşfetmeye başla
Prima Premium Care 4 Adet - Size:1 (2-5 kg)
amazon-image
Prima Premium Care 4 Adet - Size:1 (2-5 kg)

Prima Premium Care 4 Adet - Size:1 (2-5 kg)

Prima  · www.prima.com.tr
  4.84  (4682 yorum)
     
Daha fazla göster Daha az göster

Pediatristlerin 1 numaralı tercihi Prima Premium Care, Cora-Soft kalpli yumuşak Prima'nın en iyi ve en yumuşak korumasını sağlar. Islaklığı hızla emen ve hava alabilen emici kanalları ile bebeğinizin altını kuru tutarken cildinin hava almasını sağlar. Göbek bağı oyuntulu tasarım yenidoğan bebeklerin cildine mükemmel uyum sağlar. 

Puan dağılımı

Aşağıdaki puanlara tıklayarak yorumları filtreleyebilirsin.
%66
%11
%0
%0
%0
Denebunu logosu  

Ürün Yorumları

Demet Y.
Demet Y. · 35 · Sivas
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Şuan bebek bekleyen bir anneyim.Bezi kendi bebegimde deneyimleyemedim ancak zaten bebegim icin de tercih edecegim bir markaydı.Ailemden arkadaslarımdan ve yıllardır çevreden duydugum bilgiler bebek bezi diyince akla gelen ilk markanın prima olmasını sağladı.Ürünü açıp incelediginizde zaten yumusaklıgını cok rahat deneyimleyebilirsiniz.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Dilek K.
Dilek K. · 32 · Adana
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Harika bi ürün bebeğim doğduğundan beri bu ürünü kullanıyorum. Tuvaletini yaptığında bezin üzerindeki renk göstergesi sayesinde bebeğimin altını sürekli açmak zorunda kalmıyorum. Geceden sabaha kadar altını değiştirmediğim halde bebeğim hiç rahatsız olmuyor kokudur Harika keşke kıyafetlerimizde böyle güzel koksa diyorum bazen. Harikaaa bi ürün
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Aslı K.
Aslı K. · 38 · Çanakkale
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Çocuğumun yaşı itibariyle bu ürünü kullanma şansım olmadı çünkü kendisi 6 numara kullanıyor, ancak daha önce farklı bedenlerini kullandım ve memnun kaldım. Sızdırmaz özelliği güzel, yumuşak bir dokusu var, uzun süre kuruluk sağlıyor, pişik yapmıyor bir anne için genel olarak önemli noktalar bunlar zaten o yüzden kullanılabilir bir ürün
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Nimet G.
Nimet G. · 35 · Bursa
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Prima yıllardır bizim hayatımızda. Şuan 3.bebeğimizi kucağımıza almak için günleri sayarken hastahane çantamızın baş köşesini prima aldı bile. Kutunun içinde gördüğümde çok mutlu oldum ve çantaya ekledim onlarıda. Uzun süre kuruluk sağlaması,sızdırmaması ve hiç pişik sorunu yaşamamamız memnuniyetimizi etkileyen en önemli faktörlerden biz 3.kez prima dedik tesekkurler
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Fatma Ç.
Fatma Ç. · 30 · Kocaeli
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Gelen ürün 1numara olduğu için Kendi çocuklarıma kullanamadim ama komşuma hediye ettim marketten 5numarasini aldim çocuklarıma kullandım incecik ve yumuşak oluşu pamuklarin bezin ortasına toplanıp sarkmamasi çok çok güzel benden tam puan aldı 👍 çok kaliteli herkes bebeği için en iyisini ister bence kesinlikle gözünüz kapalı alabilirsiniz 👍
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Seda B.
Seda B. · 30 · Kırıkkale
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Prima premium care bebeğimi dünyaya getirdim günden beri 1 numaralı değişmeyen tek tercihim pudrali kokusu ,yumuşaklığı ,esnek yapısı sızıntı yapmaması herşey benim için çok önemli bir ayrıntı bebeğim asla pişik olmadi gece boyunca asla bez degisimi yapmam sabah bezi çok dolu olur fakat asla sızıntı yapmaz. Çok memnunum alın aldırın her zaman prima tek tercihim ♥️😍
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Tuğba S.
Tuğba S. · 30 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
2 yaşındaki oğluma doğduğundan beridir Prima kullanıyorum. Diğer marka bezleride kullandık fakat oğlumuzun cildi çok hassas diğer bezlerde pişik yapıyor ve idrar sızdırıyordu. Prima hem yumuşak hemde emiş gücü çok fazla bir bez biz Prima aktif bebek kullanıyoruz. Prima kulübünede üyeyim orada da çok güzel bilgiler ve kampanyalar oluyor. Primayı kesinlikle tavsiye ediyorum.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Havvanur B.
Havvanur B. · 34 · Mersin
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Prima kalitesini her zaman arkadaslarimdan duyuyordum . Denemek de nasip oldu sonunda. Prima senelerdir çizgisini bozmayan bir kaliteye sahip gerçekten . En az bizim kadar bebeklerimizin tenini düşünüyor. En önemlisi uzun süre kuru kalması ve sızdırma yapmaması emici olması . Bebeğimin rahatı herşeyden önemli . Daha ne olsun . Teşekkürler Prima ve denebunu
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Asiye D.
Asiye D. · 32 · Muğla
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Prima:Bebeğim 4 aylık ilk doğduğunda kullanmıştım göbek oyuntusu yeni doğan için çok iyi,daha sonra marka değişikliği yaptım çokta pişman oldum,oğlumun kakası hep sırtından taşma yaptı zıbınlarımızın arka kısmı hep lekelidir,tabi bu ders oldu hemen primaya döndüm senelerin markası sonuçta farkı hemen görüyorsun,birde şiş yaptığında bez ağırlaşmıyor bu da güzel bir özelliği.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Armağan Ş.
Armağan Ş. · 34 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
bebeğim doğdunda tercih sebebim islaklik göstergesi olması göbek bağı oyuntulu olması esnek yan bantların olması idi genel olarak pişik yapmaması tenine uyum sağlamsi benim en büyük tercih sebebim oldu daha sonrasında dokusu ve yumuşak olması prima nın en iyi korumayı ve bebeğimin en iyi şartlarda tenin korumasini sağladı kullanmaya memnuniyet le devam ediyorum 🤗
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.