Denebunu'ya Hoş Geldin
Keşfetmeye başla
Prima Premium Care 4 Adet - Size:1 (2-5 kg)
amazon-image
Prima Premium Care 4 Adet - Size:1 (2-5 kg)

Prima Premium Care 4 Adet - Size:1 (2-5 kg)

Prima  · www.prima.com.tr
  4.84  (4682 yorum)
     
Daha fazla göster Daha az göster

Pediatristlerin 1 numaralı tercihi Prima Premium Care, Cora-Soft kalpli yumuşak Prima'nın en iyi ve en yumuşak korumasını sağlar. Islaklığı hızla emen ve hava alabilen emici kanalları ile bebeğinizin altını kuru tutarken cildinin hava almasını sağlar. Göbek bağı oyuntulu tasarım yenidoğan bebeklerin cildine mükemmel uyum sağlar. 

Puan dağılımı

Aşağıdaki puanlara tıklayarak yorumları filtreleyebilirsin.
%66
%11
%0
%0
%0
Denebunu logosu  

Ürün Yorumları

Sibel T.
Sibel T. · 37 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Doğum yaptığımda doktorumun tavsiye ettiği bezdi. Benim almamdaki en büyük faktör doktor tavsiyeli bir bez olmasıydı. Aldım ve içim rahat bişekilde kullandım gerçekten emiciliği yumuşaklığı göbek oyuntusu olsun herşeyiyle mükemmel bir bebek bezi hiç bir olumsuzluk yaşamadım diyebilirim ve yeni doğum yapmış annelere öneriyorum gerçekten bebekleriniz mışıl mışıl uyurken siz de dinlenin bu arada... En çok ihyiyacımız olan şeyi bu bez karşılıyo gerçekten...
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Derin O.
Derin O. · 35 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
3 faktörler sorusu bence eksik kalmış seçenekler arasında tercih etmediğim faktörler var. 2015 yılında doğum yapmadan önce kullanıcı yorumları ve ürün karşılığı reklam yapmayan anne bloglar çok daha etkili olmuştu seçim yapmamda. İlerleyen zamanlarda fiyatı yüksek diye başka markalarda denedim ama hiç biri Prima kadar kuru ve tahriş etmeden koruyucu olmadı. Sızdırma özelliğide çok az bu sebeple 2. Doğumda sadece Prima kullandım ve değiştirmedim
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Çiğdem T.
Çiğdem T. · 36 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Prima premium care bez seçimimde ilk sırada bebeğime de bu bezi kullanıyorum zaten şuan 9 aylık bebeğim🐻💛 ikinci bebeğim olursa aynı şekilde premium care ye devam gene 👍🏾 12 saate kadar kuru kalması ince yapılı olması paraben içermemesi pediatrislerin önerdiği bez olması sebebiyle tercihlerim arasındaydı👍🏾 Şuan 4 no ya geçtik biz ikinci bebeğim için sakliycam bu paketi 🐥🙈
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Menekşe D.
Menekşe D. · 36 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ilk bebeğime kullandigim marka, bebek bezinde kesinlikle 1 numara şimdi 2. bebeğime hamileyim ve tekrar tercihim primadan yana olacak 12 saate kadar kuruluk sağlaması en büyük tercih sebebim. Diğer uygun fiyatlı bezlere göre daha çok çiş hapsediyor ve çok sık bez değişimi yapmamış oluyorum bebeğim ıslaklık problemi yaşamıyor, iyiki varsın prima
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Merve Nur K.
Merve Nur K. · 38 · Tokat
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Kesinlikle vazgecilmezim cok yumusak dolu dolu olmasina ragmen cok agirlik yapmio ve en en en onemli ozellik bebegime pisik yapmayip kuru kalmasini saglio bir kere tester olarak baska marka bez verdiler denedim bebek cisibi yapinca tas gibi oldu kacirdi sizdirdi..bu olumsuz tecribeden sonra asla degismeyi dusunmuyorum bence cok basarili
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Betül G.
Betül G. · 34 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Daha evvel kullandığım bir ürün. En kaliteli bebek bezi tartışmasız. Her yönüyle bayılıyorum nerdeyse 20 saat kalsa yine de sızdırmayacak. Ayrıca incecik ve yumuşacık. Ama maalesef bu şartlarda biraz daha uygun fiyatlı bezi arıyorum. Tanesi neredeyse indirim yokken 2 liraya geliyor. Çok yüksek bir meblağ bizim için. Prima kalitesi tartışılmaz ama orası ayrı 🙏🏼
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
İlknur K.
İlknur K. · 35 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Oğlum bu bedenden daha büyük bez kullanıyor şuan ancak doğum öncesi hazırlıkta daha ilk aldığımız bezdi kendisi ☺️ kokusu ve dokusu çok iyi çiş kaka asla kokmadı ama emicilik çok iyi taşırma yaptığı konusunda yorumlar okumuştum o bence bez değiştirme süresinin uzun yada bez bedeninin yanlış olmasından kaynaklı olabilir diye düşünüyorum genel olarak yüksek oranda memnun kaldığım bir marka ☺️
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Seda K.
Seda K. · 30 · Bursa
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
ilk bebeğime de 2 yaşına gelene ksdar kullandım herkes primaya çok para veriyosun diğer bezlerde aynı özellikte dedü hususi o yorumu yalanlamak için gidip diğer bezlerden de aldım cidden en uzun süre rahatlıkla altında bırakabileceğim ve kullanacağım tek bez prima sadece tek bi sorunumuz var üzülerek belirtiyorum en son 7 numara külot bez var 8 de çıksa daha uzun süreli kullanılabilir
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Büşra Y.
Büşra Y. · 35 · Bursa
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Oğlum doğduğundan beri kullandığım tek marka. Hem fiyatı hemde fiyatına karşılık verdiği kullanım rahatlığı ve ayrıca içerisinde bebeğimin hassas cildini tahriş edecek paraben parfüm ve losyon bulunmaması bu markayı tercih etmemin en önemli etkenleridir. Çocuklarımız bizim en değerlimiz ve hakkettikleride herzaman her şeyin en iyisi.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
aslı A.
Aslı A. · 37 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Benim bebeğim şuan 5 no prima kullanıyor ve tercih etmemdeki neden 12 saat kuruluk ile gece uyurken bile hiçbir sızdırma veya tahrişle karşlışmam. Doğumdan beri prima kullandım arada farklı markaları da denedim ama aynı performansı bulamadım. Sonra tekrar Prima’ya döndüm. Performansı ile fiyatını sonuna kadar hak ediyor ama yine de fiyatları çok az düşürülebilir.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.