Denebunu'ya Hoş Geldin
Keşfetmeye başla
Prima Premium Care 4 Adet - Size:1 (2-5 kg)
amazon-image
Prima Premium Care 4 Adet - Size:1 (2-5 kg)

Prima Premium Care 4 Adet - Size:1 (2-5 kg)

Prima  · www.prima.com.tr
  4.84  (4682 yorum)
     
Daha fazla göster Daha az göster

Pediatristlerin 1 numaralı tercihi Prima Premium Care, Cora-Soft kalpli yumuşak Prima'nın en iyi ve en yumuşak korumasını sağlar. Islaklığı hızla emen ve hava alabilen emici kanalları ile bebeğinizin altını kuru tutarken cildinin hava almasını sağlar. Göbek bağı oyuntulu tasarım yenidoğan bebeklerin cildine mükemmel uyum sağlar. 

Puan dağılımı

Aşağıdaki puanlara tıklayarak yorumları filtreleyebilirsin.
%66
%11
%0
%0
%0
Denebunu logosu  

Ürün Yorumları

Didem T.
Didem T. · 33 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Cocugumun dogumuna denk gelmesi beni cok memnun etti. Zaten prima ilk tercihimizdi, premium olanini ve normali alip denemistim. Premium cok daha hosuma gitmisti. O yuzden bu gonderi beni ayri mutlu etti. Prima premium dokusuyla acik ara tum bezlerden farkli. Simdi 2 numaraya gecmeyi bekliyoruz, yine premiumla devam edecegiz, tesekkurler
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Derya B.
Derya B. · 31 · Balıkesir
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Bebeğime ilk günden beri bu markayı kullanıyorum şu anda 9 aylık. Kesinlikle tavsiye ediyorum. Öncelikle yumuşak dokusu bebeğimin tenine uygun. Ne kadar cok altını ıslatsada emiciliği sayesinde bebeğim sureklı kupkuru. Biz bebeğimiz için herseyın en iyisini düşünen anneler için bütün annelere ve bebişlere prima premium care yi tavsiye ediyum deneyin pişman olmayacaksınız.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Fatmanur B.
Fatmanur B. · 29 · Ankara
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Göbek oyuntusu olması yenidoğan bebekler için doğru tercih olmuş. Emiciligi piyasada bulunan diğer marka bezlere göre daha iyi. Paraben içermemesi ve pişik yapmaması büyük avantaj. En önemlisi de sızdırmıyor. Yenidoğan bebeklerin cildi hassas olduğu için biz anneler parfümsüz ürünler tercih ediyoruz. Yeni annelere ve anne olacaklara tavsiye ederim.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Fatma Zehra A.
Fatma Zehra A. · 27 · Erzincan
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
İnce ve yumuşak dokulu olması. Hoş bir kokusu var. 12 saate kadar kuruluk sağlıyor. Bebeğimin cildi ile uyumlu ve rahat. Esnek yan bantlarıbebeğimin vücuduna uyum sağlıyor ve rahat hareket edebiliyor. Islaklık göstergesi sayesinde bezi değiştirme zamanının geldiğini kolaylıkla anlayabiliyorum.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Yasemin K.
Yasemin K. · 34 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ürünü deneyen anneler bilir. Genelde fiyatından dolayı en son tercih edilen bez oluyor ben öyle duyuyorum ama kalitesinden sonra güvenle tercih edebilirsiniz. İlk bebeğimde başka bezler kullandık malum allerji ve pişik problemlerinden sonra prima kullandık. Hepimiz rahat bir nefes almış olduk
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Gülşah K.
Gülşah K. · 30 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Bebeğim için en uygun ürün hassas cildi için ve tüm doktorların önerdiği bir ürün kesinlikle ilk tercihin herzaman primadan yana olmuştur şuan da 4 numara bezini kullanıyorum kampanyalı zamanlarda gayet ürüne gore güzel indirimler yapılıyor memnunum tavsiye ederim kesinlikle
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Merve Ç.
Merve Ç. · 32 · Kayseri
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Prima aktif bebeyi kullanıyorum oğlum için premium care olanını çok merak ediyodum fakat oğlum 5 numara bana gelen ürün 1 numara olduğu için kullanıp deneme fırsatı bulamadım sadece diyebileceğim şey ürünün dokusu yumuşacık ve ince diğer bezler gibi kalın olup kaba duracağını sanmıyorum
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Müge A.
Müge A. · 40 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Benim bebeğim çok küçük doğdu (2 kg). Dolayısıyla bebek bezi gibi bazı ürünlerde çok titiz davrandık. İçimizim rahat olduğu ürünlerin başında da Prima bebek bezi oldu. Prematüre boy bezi olması da bizim için çok büyük bir avantaj oldu. Gerek kuru tutması, gerek pişik yapmaması konusunda İçimiz rahat kullandık. Tavsiye ederim.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Deniz A.
Deniz A. · 32 · Gaziantep
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
PRİMA ÜRÜNLERİNİ SEVEREK KULLANIYORUM GECE GÖNÜL RAHATLIGIYLA UYUYABİLİYORUM YATAGI ISLATTIMI ÜSTÜ BATTI DERDİ YOK DIŞA TAŞMA SORUNU YAŞAMIYORUM GÜN İÇERİSİNDE RAHATLIKLA KULLANILIR YUMUŞAK DOKUSU PİŞİK YAPMAZ ÖZELLİĞİ GÜZEL .PRİMA HER ZAMANKİ GİBİ GAYET GÜZEL VE ORJİNAL Bİ ÜRÜN
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Sevcan S.
Sevcan S. · 36 · Ankara
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Öncelikle hastane doğum yaptım bize hediyenolarak tanıtım amaçlı verirler şahsen aşırı beğendim zaten şuan kullanıyorum prima kokusu yan ciroları koku yapmaması çok güzel tavsiye ederim birde bebeğim altı ıslakken tenine asla ıslaklık geçmiyor keisnlikle aşırı memenunum..
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.