Denebunu'ya Hoş Geldin
Keşfetmeye başla
Pantene Silikonsuz Hacim Veren Dolgunlaştırıcı Saç Bakım Kremi, Biotin ve Gül Suyu
amazon-image
Pantene Silikonsuz Hacim Veren Dolgunlaştırıcı Saç Bakım Kremi, Biotin ve Gül Suyu

Pantene Silikonsuz Hacim Veren Dolgunlaştırıcı Saç Bakım Kremi, Biotin ve Gül Suyu

Pantene 
  4.78  (1041 yorum)
Daha fazla göster Daha az göster

Hacimli ve Dolgun Görünen Saçlar için Ağırlaştırmayan Onarım

Mucizeye ihtiyacı olan saçlar için yüksek derecede besleyici Pro-V formülü: Pantene Pro-V Hacimli ve Havalı

  • Pantene Hacimli ve Havalı Silikonsuz Dolgunlaştırıcı  Saç Bakım Kremi, Pro-V biliminin gücünü Biyotin ve Gül Suyu ile birleştiren zengin ve yüksek derecede besleyici formüle sahiptir.
  • Zengin formülü ile saçları ağırlaştırmadan onarmaya ve şekillendirmeden kaynaklanan yıpranmalara karşı güçlendirmeye yardımcı olur. Böylece dilediğin hacimli ve dolgun görünen saçlara kavuşabilirsin.
  • Pro-V formülü İsviçre Vitamin Enstitüsü tarafından test edilmiştir.

Kullanımı:

Saçın uzunluğu boyunca uygula ve iyice durula. En iyi sonuç için, Pantene Hacimli ve Havalı şampuan ve saç bakım ürünleri ile birlikte kullan. Günlük kullanım için uygundur.

Puan dağılımı

Aşağıdaki puanlara tıklayarak yorumları filtreleyebilirsin.
%67
%13
%2
%0
%0
Denebunu logosu  

Ürün Yorumları

Melisa İ.
Melisa İ. · 30 · Denizli
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Boyalı saçlarımın rahat taranmasını sağlarken yumuşacık yaptı. Ağırlaştırmadan saçıma hafif bir hacim de kattı. Daha önce silikonsuz bir saç kremi kullanmamıştım, bu iddiası ilk olarak dikkatimi çekti. Ürünü satın almayı düşünmemde özellikle silikonsuz olması etkili oldu. Ambalajını beğendim, diğer Pantene ürünlerinden ayrışıyor, premium duruyor.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Beyzanur S.
Beyzanur S. · 41 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Saçlarımda biraz sorun vardı. Çok sert ve kırıkları çoktu. 2 defa tek sürdüm şuanlık mükemmel bir sonuç gösterdi. Bayıldım ya keşke daha önceden ben keşfetseydim. Kullanmaya devam edicem bakalım daha ne kadar daha fazla etki gösterecek tekrar yorumda belirticem.Teşekkürler denebunu
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Aysegul U.
Aysegul U. · 30 · Antalya
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Daha önce bu markanın hiç şampuanını kullanmıştım biraz ön yargılıydım ama öyle değilmiş ürün beklentimi karşıladı.Saçımı ağırlaştırmamasını ayrı bir sevdim.Silikonsuz olması benim için ayrı bir önem kazandı.Saçlarımı kuruttuktan sonra bir dolgunluk ve parlaklık sağladı. Teşekkür ederim.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Denebunu Kullanıcısı
Denebunu Kullanıcısı · 28 · İzmir
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ürünün kokusu, dokusu ve saçı ağırlaştırmaka özelliği mükemmel. Saçları yumuşacık yapıyor. Fakat şampuanı ile beraber kullanılmasını öneririm. Hem koku farkı olmasın hem de etkisini tam görmeniz açısından. Elimdeki ürün bitince yenisini kesinlikle alıp bu seriden devam edeceğim.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Elif günaydın
Elif Günaydın · 42 · Sakarya
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Sampuandan sonra sacima surup bikac dakika bekledim saclarimi yumusacik yapti ve duruladiktan sonra ipeksi bir hal aldi sampuaniyla birlikte bu urunu kullanmak cok daha kalici bir gul kokusu yayiyor sanki parfum sikmisiz gibi bu hisse bayildim ve saciniz ertesi gunde hemen yaglanmiyor ve hos kokusu kaliyor
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Gülay Öz
Gülay Öz · 29 · Çorum
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Saç kremini banyo esnasında kullandım ve saçlarıma emdirdikten sonra tarak ile taradım içerisindeki kokuyu tüm vitaminleri daha kolay gelsin diye ve o saç kremi saçlarımı deli gibi yumuşaklaştırdı bir bebek saçı gibi oldu saçım bakın alıp deneyin ne demek istediğimi anlayacaksınız..
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Begüm K.
Begüm K. · 33 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Zaten yıllardır Pantene kullanan biri olarak Pantene'in en iyi saç bakım kremi diyebilirim. Önceki kullandığım kremine oranla saçlarımı daha yumuşak yaptı ve saçlarımın dökülmesinde ciddi miktarda azalma oldu. Benim için saç bakım kreminde en önemli şey dökülmeyi önlemesi ve ilk kullanımda bile dökülmeyi azalttı.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Denebunu Kullanıcısı
Denebunu Kullanıcısı · 28 · Kırıkkale
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ürün saçı asla ağırlaştırmayan hafif ve tertemiz kalıcı gül kokan bir krem. Saçı yumuşacık yaparak rahat taranmasını sağlıyor. Az bir miktar yetiyor. Gül kokusu sevmeyen ve saçları oryalle açılmış biri olan beni gayet tatmin eden bir krem oldu. yağlandırmamasını ve elektriklendirmemesini çok sevdim.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Ezgi K.
Ezgi K. · 31 · Ankara
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Bu serinin en beğendiğim ürünü. Ağırlaştırmaya formulü, -ki saç kremlerinin en büyük aoeunu budur şahsımca. - doğal yapısı, kokusu, paketi ile çok beğendiğim bir ürün oldu. Ürünlerde kusur arayan biriyimdir. Buna rağmen bulamadım. Düzenli alacağım bir ürün oldu. Herkese tavsiye ederim.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Özlem Y.
Özlem Y. · 40 · Ankara
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
öncelikle serinin kokusuna bayıldııııımm saçlarmı koklayıp koklayıp duruyorum sürekli. pek saç kremi kullanan ve seven biri değilim daha çok sprey, yağ ama bu ürünü sevdim kuru saçlarımı güzel nemlendirdi ağırlaştırmadı saç kremine ihtiyaç duyduğum anda alacağım bir ürün
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.