Denebunu'ya Hoş Geldin
Keşfetmeye başla
Pantene Silikonsuz Hacim Veren Dolgunlaştırıcı Saç Bakım Kremi, Biotin ve Gül Suyu
amazon-image
Pantene Silikonsuz Hacim Veren Dolgunlaştırıcı Saç Bakım Kremi, Biotin ve Gül Suyu

Pantene Silikonsuz Hacim Veren Dolgunlaştırıcı Saç Bakım Kremi, Biotin ve Gül Suyu

Pantene 
  4.78  (1041 yorum)
Daha fazla göster Daha az göster

Hacimli ve Dolgun Görünen Saçlar için Ağırlaştırmayan Onarım

Mucizeye ihtiyacı olan saçlar için yüksek derecede besleyici Pro-V formülü: Pantene Pro-V Hacimli ve Havalı

  • Pantene Hacimli ve Havalı Silikonsuz Dolgunlaştırıcı  Saç Bakım Kremi, Pro-V biliminin gücünü Biyotin ve Gül Suyu ile birleştiren zengin ve yüksek derecede besleyici formüle sahiptir.
  • Zengin formülü ile saçları ağırlaştırmadan onarmaya ve şekillendirmeden kaynaklanan yıpranmalara karşı güçlendirmeye yardımcı olur. Böylece dilediğin hacimli ve dolgun görünen saçlara kavuşabilirsin.
  • Pro-V formülü İsviçre Vitamin Enstitüsü tarafından test edilmiştir.

Kullanımı:

Saçın uzunluğu boyunca uygula ve iyice durula. En iyi sonuç için, Pantene Hacimli ve Havalı şampuan ve saç bakım ürünleri ile birlikte kullan. Günlük kullanım için uygundur.

Puan dağılımı

Aşağıdaki puanlara tıklayarak yorumları filtreleyebilirsin.
%67
%13
%2
%0
%0
Denebunu logosu  

Ürün Yorumları

Zehra k.
Zehra K. · 34 · Yozgat
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Butun bildiginiz sac kremlerini birakin pantene slikonsuz sampuan mukemmelll sanki saclarimi kestirmis kadar hafif oldu saclarim😍 kokusuna bayildim saclarimi yikadiktan sonra cok cabuk kurur ve kabarirdu ama bu kremi kullandim nemli kaldi saclarim yumusacik kabarma elektrklenme yok😍😍❤
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Zehra B.
Zehra B. · 28 · Konya
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ürününüze bayıldım kokusu çok güzel saçlarıma hacim ve dolgunluk verdi yağlı bi his bırakmadan çok güzel parlaklık veriyor saçıma sürekli fon çektiğim için biraz yipranmis bir saçım var ama inş Allah bu krem sayesinde bu sorunum ortadan kalkacak çünkü 2 kullanımda bile etkisini görmeye başladım teşekkürler pantene
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Çilli E.
Çilli E. · 40 · Manisa
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Pantene'in cikardigi bu seriyi cok yeni duymustum ve hala kullandigim urunler oldugu icin hemen almamistim ancak denebunu kutumda cikti ve denemek istedim bu seriyi suan onceki urunleri kullanasim yok cunku kremi cok yumusacik yapti sacimi ve kullanali 2 gun oldu hala mis gibi kokuyor sacim.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Ceren Gizem K.
Ceren Gizem K. · 27 · Bursa
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Açmaktan,boyatmaktan yıpranmış yanmış hatta kopmuş saçlarımı onarıyor ve deyim yerindeyse bebek saçı gibi yapıyor. Saçını sürekli açık ve koyu renk yapmış arkadaşlar bilir ki kazık gibi olan saçlar, duştan sonra tiftik tiftik olan saçlardan kurtulmanın bir yoludur bu krem 😎
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Tuğçe D.
Tuğçe D. · 31 · Ankara
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Tek kelimeyle baayıldımm🤩 neden daha önce kullanmamışım diye üzüldüm açıkcası çünkü o yumuşacık dokusu saçımı onarması kolayca taranabilmesi ve yıkarkenki muhteşem kokusu, üstelik saçlarımın banyo sonrasında da yumuşacık kalması harika daha ne isteyebilrim ki bundan sonra benim saç kremim bu, teşekkürler😍
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Seda K.
Seda K. · 43 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Sac kreminden genel olarak memnun kaldım. Çünkü saçımı ağırlaştırmadi ve saçlarımı yapistirmadi. Bu serinin kokusu inanılmaz rahatlatıcı. Hacım verme konusunda bu ürün gerçekten güzel. Dediğim gibi diğer sac kremleri gibi saci yapıştırmiyor. Saçta yapışkan bir his bırakmıyor.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Nazlı A.
Nazlı A. · 41 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Normalde saç tellerim kuru ve kabarık. Ama saç derim yağlanmaya müsait. Bü yüzden uzun süredir saç kremi kullanmıyordum. Ama bu ürünü çok sevdim. Saçlarımı yumuşacık yaptı, asla yağlandırmadı. Hem silikonsuz olması hem de temiz içeriğe sahip olması, bi de kokusu çok güzeldi🌹🌱🤩😍
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Memnune D.
Memnune D. · 41 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Normalde saç kremleri dibe uygulanmaz diye bilinir ben dipten uca uyguladım silikonsuz olduğu için içim rahattı çok güzel nemlendirdi ve saçlarım yumuşacık ardından düzleştirici tarakla fönümü cektim elektriklenme yoktu. Sanırım bu seriyi kullanmaya devam edeceğim .
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Hülya E.
Hülya E. · 38 · İzmir
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Saçlarım ince telli ve hacimsiz. İlk kullanımdan itibaren hacim verdiğini ve saçlarımı dolgunlaştırdığını söyleyebilirim. Ayrıca saçlarım boyalı olduğu için özellikle uçları çok yıpranmış durumda ama şampuanı kullandığımdan beri hem yumuşacık oldu hemde kolay taranıyor. Ayrıca kokusunu çok beğendim.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Aynur A.
Aynur A. · 33 · Konya
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Sacimi yumuşacık yapti. Bayildim uzun sure elektriklenmeyi de onledi. Bu yani cok iyi oldu. Parlaklık verdigini farkettim. Dolgunlastirma konusunda zaten esi benzeri olmayan bir marka bu kremi de oyleydi. silikonsuz olmasi da bir avantaj. Biyotin icermesi benim icin cok iyi oldu. Agirlastirma da farketmedim. Begendim genel olarak
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.