Denebunu'ya Hoş Geldin
Keşfetmeye başla
Pantene Silikonsuz Hacim Veren Dolgunlaştırıcı Saç Bakım Kremi, Biotin ve Gül Suyu
amazon-image
Pantene Silikonsuz Hacim Veren Dolgunlaştırıcı Saç Bakım Kremi, Biotin ve Gül Suyu

Pantene Silikonsuz Hacim Veren Dolgunlaştırıcı Saç Bakım Kremi, Biotin ve Gül Suyu

Pantene 
  4.78  (1041 yorum)
Daha fazla göster Daha az göster

Hacimli ve Dolgun Görünen Saçlar için Ağırlaştırmayan Onarım

Mucizeye ihtiyacı olan saçlar için yüksek derecede besleyici Pro-V formülü: Pantene Pro-V Hacimli ve Havalı

  • Pantene Hacimli ve Havalı Silikonsuz Dolgunlaştırıcı  Saç Bakım Kremi, Pro-V biliminin gücünü Biyotin ve Gül Suyu ile birleştiren zengin ve yüksek derecede besleyici formüle sahiptir.
  • Zengin formülü ile saçları ağırlaştırmadan onarmaya ve şekillendirmeden kaynaklanan yıpranmalara karşı güçlendirmeye yardımcı olur. Böylece dilediğin hacimli ve dolgun görünen saçlara kavuşabilirsin.
  • Pro-V formülü İsviçre Vitamin Enstitüsü tarafından test edilmiştir.

Kullanımı:

Saçın uzunluğu boyunca uygula ve iyice durula. En iyi sonuç için, Pantene Hacimli ve Havalı şampuan ve saç bakım ürünleri ile birlikte kullan. Günlük kullanım için uygundur.

Puan dağılımı

Aşağıdaki puanlara tıklayarak yorumları filtreleyebilirsin.
%67
%13
%2
%0
%0
Denebunu logosu  

Ürün Yorumları

Gizem K.
Gizem K. · 40 · Hatay
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Saçlarım ombre yapılmış yani işlem görmüş bir saç sonrasında aşırı bir kuruma ve saç uçlarında kırılmalar oldu bu ürün saçları hem yumuşacık yapıyor hemde yapış yapış ağır bir hale getirmiyor daha önce kullandığım saç bakım maskeleri bile bu yumuşaklığı sağlayamamıştı efsane bir ürün bence herkes denemeli kokusunu söylemiyorum bile serinin tüm ürünler müthiş Gül kokusunda ve aşırı kalıcı
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Cansu İgci
Cansu İgci · 33 · Bursa
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Saç kremlerindeki en büyük sorun bence saçı ağırlaştırması ve yağlı gösterip sönükleştirmesi fakat bu ürün kesinlikle bu etkiyi bırakmıyor ve set halinde kullanıldığında kesinlikle birbirini tamamlayan ürünlerle saça dolgunluk sağlıyor. şampuanı sülfatsız kremi de silikonsuz olunca saça verebileceği zararda en aza iniyor. Kesinlikle denenmeli.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Gülsüm A.
Gülsüm A. · 30 · Sakarya
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Saçıma hacim ve dolgunluk vermesi başta gelen mükemmelliklerden. benim saç tipim ince ve yağlı. duştan sonra da saçım çok sönük kalırdı. ama bu ürünle gerçekten gözle görülür farkı görebiliyorsunuz. Saçlarımı asla sert yapmadı aksine yumuşacık oldu. Saçı onarması ve yıpranmalara karşı koruması +++ özelliği. son olarak gerçekten mükemmel bir gül kokusu var.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Neşe Yaldız
Neşe Yaldız · 38 · Mardin
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Gerçekten gönül rahatlığıyla tercih edebilirsiniz şahsen ilk defa duydum makyaja bakıma çok önem veren biriyim, her ürünü de alıp kullanmam kesinlikle... Hep başarılı kaliteli bilindik ürünler tercih ederim... Ama nasıl bu seriyi duymadım anlam veremiyorum cidden çok iyi. Anında yumuşacık yapıyor hemen saçta dolaşma varsa düzeliyor.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Denebunu Kullanıcısı
Denebunu Kullanıcısı · 40 · Bursa
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Benim için saç kreminde en önemli ayrıntı saçı ağırlaştırmamasıdır. Bu ürün tam olarak buju yapıyor. Saçı ağırlaştırmıyor ve hacimli bir görüntü sağlıyor. İçerisinde slikon olmaması da bir artı. Aynı zamanda biotin içeriğiyle saçları yumuşacık yapıyor. Tabi bir de mis gibi gül suyu kokuyor. Gül suyu kokusundan hoşlanmayanlar belki sevmeyebilir ama ben ürüne bayıldım.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Neslihan K.
Neslihan K. · 42 · Ankara
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Hacimli ve havalı serisi ile birlikte kullandım ilk öncelikle kokusuna diğer ürünler gibi aşık oldum mis gibi. Cansız çok gür olmayan dalgalı boyalı ve yıpranmış bi saç yapısına sahibim. Ürün gerçekten kullanım anında saçlarımı yumuşacık yaptı. Saçlarımda gözle görülür dolgunluk canlılık ve parlaklık oluştu. Kesinlikle tavsiye ediyorum. Deneyin derim.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Gülcan Ö.
Gülcan Ö. · 43 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
İlk kullanimdan itibaren saçari yumuşacik ve tel tel yapan mucizevi bir formülü var .Gercekten bukdr guzel olabileceğini hiç düşünmemiştim. Hint yagi ve gül suyu ile birleşince saçlari mükemmel yapıyor .Saçlarım yıpranmış oldugu için bu saç kremi olagan üstü geldi.Bu seri vazgeçilmezim oldu.Mutlaka tavsiye ediyorum saçlariniz onarilirken mis gibi gül kokuyor 🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Şerife Dilara Ç.
Şerife Dilara Ç. · 34 · Antalya
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Kuru, boyalı ve uzun saçlarımda şampuanı ile birlikte kullandım. Saçlarımı yumuşattı, kolay durulandı ve kolay tarama sağladı. Silikonsuz olmasi saçımda 3 gün boyunca yağlandirma yapmadi, saçımı söndürmedi, bu yüzden dolgun ve hacimli saç vaadini karşıladığını düşünüyorum. Kokusu ağır bir gül kokusundan ziyade daha çiçeksi ve temiz olduğu için daha çok beğendim. Teşekkürler ♡DeneBunu&Pantene♡
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Gülcan T.
Gülcan T. · 45 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ürünü kullandığımda en belirgin özelliği saçlarımı yumuşacık ve havalı yapması oldu. Boyadan dolayı saçlarım yıprandığı için genelde fönüm hemen söner ve saçlarım sönük durur. Ama bu ürünü kullandıktan sonra saçıma fön çektim ve tüm gün saçlarım hacimli ve dolgun kaldı. Boyadan ve fönden dolayı yıpranmış saçları yıpranmış olanlar kullanınca aradaki farkı anlayabilirler. Tavsiye ederim.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
İlknur Y.
İlknur Y. · 27 · Konya
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Çok merak ettiğim bakım kremiydi ve şuan elimde herşeyden önce ürünün kokusu mükemmel. sac uçlarim inanılmaz kuru ve cok yipranmis bir durumda kulaninca gayet nemli ve parlak bir sonuc verdi daha önce kullandigim saç kremine ve maskelerine göre gayet başarılı uzun vadede nasıl etki bırakacak deneyerek göreceğim ama şeffaf dokusu ve kokusu için bile alınabilecek bir ürün teşekkürler dene bunu.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.