Denebunu'ya Hoş Geldin
Keşfetmeye başla
Pantene 7 si 1 Arada Ağırlaştırmayan Biotinli Hint Yağı
amazon-image
Pantene 7 si 1 Arada Ağırlaştırmayan Biotinli Hint Yağı

Pantene 7 si 1 Arada Ağırlaştırmayan Biotinli Hint Yağı

Pantene 
  4.77  (1038 yorum)
Daha fazla göster Daha az göster

7si 1 Arada, Ağırlaştırmayan besleyici sprey yağ

Eşsiz Pantene Pro-V formülü, Hint Yağı, Biyotin ve Gül Suyu bileşimi

7si1 Arada eşşiz Pro-V formülümüz;

1) Şekillendirmeden kaynaklanan yıpranmaya karşı zayıf saçları güçlendirir.

2) Kırılmış saç uçlarının oluşmasına karşı korur.

3) Saçların kolay taranmasına yardımcı olur.

4) Zayıf saçı saç kurutma ve şekillendirme cihazlarından korur.

5) Ağırlaştırmayan parlaklık sağlar.

6) Elektriklenmeyi ve saçtaki uçuşan telleri engeller.

7) Hafif, ferahlatıcı bir koku verir.

Kullanımı:

Kuru veya ıslak saça saçın uzunluğu boyunca uygula. Durulanmaz. Günlük kullanım için uygundur.

 

Puan dağılımı

Aşağıdaki puanlara tıklayarak yorumları filtreleyebilirsin.
%65
%14
%1
%0
%0
Denebunu logosu  

Ürün Yorumları

Gülay Öz
Gülay Öz · 29 · Çorum
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Hint yağının özelliklerini şimdiye kadar hiç bilmezdim sevgili PANTENE ile özelliklerini keşfettim.Banyo sonrasında ıslak saçlarıma sürüyorum ve hem kırıklarıma iyi geldi inanın hem de saçlarımı yağ gibi kayıyor dolaşma yok kolay tarama imkanı bile veriyor.Kokusuna zaten aşık olacaksınız o Gül kokusunun size verdiği duyguya bayılacaksınız emin olun ❤️
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Aynur A.
Aynur A. · 33 · Konya
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Cok sevdigim bir saç spreyi oldu. Kokusu saçta uzun sure kaliyor. Kolay taramayı sağlıyor. Parlaklık vermesine bayildim. Saçlarımı dümdüz yapti gibi hisettim. Elektriklenme kesinlikle olmadi. Biraz küçük bir boyutu var ama. Bitikce alirim. Sacimdaki etkileri cok iyi oldu. Yagli saclarim var ama asla yaglandirmadi. Agirlastirma da olmadi
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Derya U.
Derya U. · 42 · Sakarya
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Gerçekten tanıştığıma çok sevindiğim bir ürün oldu. Benim saçlarım normal ve düz fakat boya yüzünden zaman zaman çok kuru mat ve cansız olabiliyor. Ben biyotinli hint yağını ıslak ve temiz saçıma uygulayıp sonra fönle kurutarak denedim. O kadar muhteşem ki ağırlaşma yapmadığı gibi pırıl pırıl yaptı saçımı. O kuruluk matlık gitti resmen. Çok memnun kaldım cidden.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Dilara Ç.
Dilara Ç. · 29 · Antalya
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Klasik saç yağlarından farklı ben ıslak saçıma sıkıyorum sonra tarama işlemini de kolaylaştırıyor. Kokusu inanılmaz kalıcı serinin diğer ürünleriyle kullanıldığında 24 saat sonra bile saçım kokuyordu. Ağırlık yapmıyor saçı güzelce koruyor. Normalde gün içinde saçlarım karışır ve tarama ihtiyacı duyarım ancak bu ürün sayesinde karışmıyor saçlarım.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
inayet ç.
Inayet Ç. · 26 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Uzun yıllardır sarı saç kullandığımdan dolayı hasarlıydı ve yıkadıktan sonra özellikle bir serum ve yağ ihtiyacı duyuyordum pantene ağırlaştırmayan sprey yağ aşırı iyi geldi muhteşem içeriği hint yağı+ biyotin ve Gül suyu olması çok iyi ,saçı besliyor .herkese tavsiye ederim yapısını çok beğendim saçı kesinlikle ağırlaştırmıyor yumuşacık yapıyor herkese tavsiye ederim
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
İlknur Y.
İlknur Y. · 27 · Konya
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Mükemmel bir ürün daha önce neden kullanmadım ben bu ürünü diyorum gerçek bir pürüzsüzlük verdi saçıma elektriklenmeyi giderdi ve saçımı yumuşacık yaptı kokusuda harika yağlı ve yapışkan his bırakmıyor 1 yada 2 fisfislamak yeterli kullandıkça saçıma onarım yaparmı bilemem ama anlık olarak çok güzel bir sonuc aldım sanırım hayatımın ürünlerini pantene ile bulacağım teşekkürler pantene
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Edanur K.
Edanur K. · 28 · Elazığ
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ürün gelir gelmez denedim kuru yada ıslak saça uygulanabılııyor ve durulama ihtiyacı olmaması harıka.. Yağlı bir görünüm vermeden saçımı parlattı. Kokusu harika ferahlatıcı bir kokusu var. Elektiriklenmeyı ilk kullanımda bıle gozle görülür azalttı.Ürün boyutu gayet ideal.Bu üründen başka bakık yağı kullanmam artık.. teşekkürler pantene..
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Hatice Medya V.
Hatice Medya V. · 28 · Adana
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Araştırmalarım da set şeklinde kullanmanın daha etkili olduğu sonucuna varmıştım. Boyalı sarı saçlara sahip olduğum için sürekli saçlarıma bakım yapmam gerekiyor düzleştirici ve maşa çok kullanıyorum ve bu ürün şekillendiricilere karşı saçımı koruyor. Kolay taranması ve saçı koruması aradığım özellikleri barındırıyor. Kesinlikle bu seriyi çok sevdim tavsiye ederim. ♥️
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Şerife Dilara Ç.
Şerife Dilara Ç. · 34 · Antalya
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ürünü banyodan sonra kuruttuğum saçımda 5-6 fıs şeklinde kullandım. Kokusunu, sprey formda kolay kullanımını ve en çok da saçı ağırlaştırmamasını sevdim. Ilerleyen günlerde saçım yumuşaklığını sürdürdü ve yağlanmadı. Kesinlikle satın alırım. Teşekkürler ♡DeneBunu&Pantene♡
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Hanife G.
Hanife G. · 41 · Denizli
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Saçlarım ince telli ve taranması zor bir saç ilk uyguladığımda bile saçlarım öyle güzel tarandı ve ışıltılı bir görünüm oldu daha önce başka bakım yağları kullandım ama saçlarıma ağırlık veriyordu bunu denememde hiç ağırlık vermedi saçlarım ayrıca çok güzel şekil aldı favorim yarım oldu kendisi
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.