Denebunu'ya Hoş Geldin
Keşfetmeye başla
Pantene 7 si 1 Arada Ağırlaştırmayan Biotinli Hint Yağı
amazon-image
Pantene 7 si 1 Arada Ağırlaştırmayan Biotinli Hint Yağı

Pantene 7 si 1 Arada Ağırlaştırmayan Biotinli Hint Yağı

Pantene 
  4.77  (1038 yorum)
Daha fazla göster Daha az göster

7si 1 Arada, Ağırlaştırmayan besleyici sprey yağ

Eşsiz Pantene Pro-V formülü, Hint Yağı, Biyotin ve Gül Suyu bileşimi

7si1 Arada eşşiz Pro-V formülümüz;

1) Şekillendirmeden kaynaklanan yıpranmaya karşı zayıf saçları güçlendirir.

2) Kırılmış saç uçlarının oluşmasına karşı korur.

3) Saçların kolay taranmasına yardımcı olur.

4) Zayıf saçı saç kurutma ve şekillendirme cihazlarından korur.

5) Ağırlaştırmayan parlaklık sağlar.

6) Elektriklenmeyi ve saçtaki uçuşan telleri engeller.

7) Hafif, ferahlatıcı bir koku verir.

Kullanımı:

Kuru veya ıslak saça saçın uzunluğu boyunca uygula. Durulanmaz. Günlük kullanım için uygundur.

 

Puan dağılımı

Aşağıdaki puanlara tıklayarak yorumları filtreleyebilirsin.
%65
%14
%1
%0
%0
Denebunu logosu  

Ürün Yorumları

Özge A.
Özge A. · 26 · Diyarbakır
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Sürekli Pantene saç bakım yağı kullanıyorum fakat Biotinli Hint Yağını daha önce hiç kullanmamıştım, ilk defa denemiş oldum ve çok memnun kaldım. Kıvırcık saçlarıma hacim verdi ve kuru olan saçlarımın nemlenmesini sağladı. Sık sık kulanıyordum zaten bundan sonra da kullanmaya devam edeceğimm☺️
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Gülsüm A.
Gülsüm A. · 30 · Sakarya
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
saçı yumuşacık ve dolgun yapmasında dolayı bence güzel bir ürün. saçım normalde çok çabuk yağlanan bir saç. ama bu ürünü saç kremi ve saç spreyiyle birlikte kullandım ve sonuç gerçekten güzel. saçım kolay kolay yağlanmadı ve bunu gerçekten mutlu etti. son olarak kokusuyla da harika bir ürün
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Pelin D.
Pelin D. · 32 · Ankara
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Hint yağı biotin ve gül suyu. Bi saçın alması gereken herşey yağın içinde. Kokusu inanılmaz. Tam bir yağ etkisi olmuyor ellerinizde vıcık vıcık yap olmuyor çünkü sprey ve direk saçın her alanına ulaşıyor. Yıpranmış ve boyalı saçlara sahip olmama rağmen ilk uygulamamda yumuşacık oldular. Kesinlikle alacağım bir ürün
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Gülümser D.
Gülümser D. · 43 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Saçlarimi yumuşacik yapti,ayni zamandada tel tel ayrildi ve hacime kavuştu .Gerçekten de çok memnum kaldim.ilk bakişta yarari olmayacağını düşündüm ama gercekten de gözle görülür bir fark yaratti. Harikasin Elidor ,bundan sonra bakim yağim hep Elıdorun bu serisinden olacak.🌹
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Zeynep S.
Zeynep S. · 26 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ürünün kokusu çok güzel diğer piyasadaki ürünler gibi yoğun parfüm kokusu yok, ben ıslak kuru fark etmeksizin sürekli kullandım özellikle kırıklarıma uyguladım düzenli kullanarak faydasını gercekten gördüm saçlarımın elektriği vs hepsi gitti boyuda cok hosuma gitti her yere götürüyorum
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Buse Ö.
Buse Ö. · 32 · İzmir
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Kokusu ve temizlik hissiyatı çok hoşuma gitti. Uzun yıllardır sarı saç kullanan birisi olarak kuru saç tarandığında kötü bir görüntü oluşur. Taramadan önce veya sonra daha sağlıklı görünüme yardımcı oluyor. Pantene saç bakım yapı kullanıyordum bu üründe hakkını vermiş 👍🏻👍🏻🌸🌸🤍
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Ezgi T.
Ezgi T. · 27 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Uygulayıp saçlarımı taradığımda kırışıklıkları kolaylıkla giderdiğini fark ettim, saçlarımı kuruttuktan sonra yumuşacık oldu. Günlük olarak çok kolay uygulayabileceğiniz bir ürün. Yaz aylarında deniz kenarına mutlaka götürülmeli. Aynı tüm seride olduğu gibi kokusu çok ferahlatıcı ve güzel.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
beyhan d.
Beyhan D. · 25 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
kokulara karşı hassasım ve ilk sıktığım an bile ferahlatıcı,kalıcı etkisini gözle görülür bi şekilde gördüm.Hem ıslakken hem de kuruyken saçlarım denedim tabi her ikisinde de koku kendini güzel bir şekilde ifade etti.Bana saçlarımın yumuşaklığını gerçekten eskisi gibi hissettirdi.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Tuğçe D.
Tuğçe D. · 31 · Ankara
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Kullanımı çok rahat kokusunu ve onarıcı yapısını çook sevdim tabiii saçlarını taramak kabusu olan biri için kolayca tanabilme imkanı sunmasına bayıldım🤩 tüm ürünleri birlikte kullandığınızda saçlarınızın ahenkle dans ettiğini göreceksiniz kesinlikle tavsiye ediyorum 😍
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Hanife G.
Hanife G. · 41 · Denizli
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Saçlarım ince telli ve taranması zor bir saç ilk uyguladığımda bile saçlarım öyle güzel tarandı ve ışıltılı bir görünüm oldu daha önce başka bakım yağları kullandım ama saçlarıma ağırlık veriyordu bunu denememde hiç ağırlık vermedi saçlarım ayrıca çok güzel şekil aldı favorim yarım oldu kendisi
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.