Denebunu'ya Hoş Geldin
Keşfetmeye başla
Pantene 7 si 1 Arada Ağırlaştırmayan Biotinli Hint Yağı
amazon-image
Pantene 7 si 1 Arada Ağırlaştırmayan Biotinli Hint Yağı

Pantene 7 si 1 Arada Ağırlaştırmayan Biotinli Hint Yağı

Pantene 
  4.77  (1038 yorum)
Daha fazla göster Daha az göster

7si 1 Arada, Ağırlaştırmayan besleyici sprey yağ

Eşsiz Pantene Pro-V formülü, Hint Yağı, Biyotin ve Gül Suyu bileşimi

7si1 Arada eşşiz Pro-V formülümüz;

1) Şekillendirmeden kaynaklanan yıpranmaya karşı zayıf saçları güçlendirir.

2) Kırılmış saç uçlarının oluşmasına karşı korur.

3) Saçların kolay taranmasına yardımcı olur.

4) Zayıf saçı saç kurutma ve şekillendirme cihazlarından korur.

5) Ağırlaştırmayan parlaklık sağlar.

6) Elektriklenmeyi ve saçtaki uçuşan telleri engeller.

7) Hafif, ferahlatıcı bir koku verir.

Kullanımı:

Kuru veya ıslak saça saçın uzunluğu boyunca uygula. Durulanmaz. Günlük kullanım için uygundur.

 

Puan dağılımı

Aşağıdaki puanlara tıklayarak yorumları filtreleyebilirsin.
%65
%14
%1
%0
%0
Denebunu logosu  

Ürün Yorumları

Melike B.
Melike B. · 27 · Erzurum
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Saçlarım çok açık platin bakım yağı kullanmayı çok seviyordum zaten ama saçıma ağırlık verdikleri için kullanamıyorum saçlarımı yapış yapış görünüyordu bu yağ harika uygulaması da çok kolay sprey tarzında bı yağ hem saçımı yumuşacık yaptı kolay taranmasını sağladı hemde harika bı kokusu var duştan sonra bu ürün sayesinde saçlarım hem bakımlı hacimli hemde havalı duruyor kuru saçlarıma çok iyi geldi hiç ağırlaştırmadı bundan sonra hep alıcam bayıldım 👍
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Gülru D.
Gülru D. · 41 · Isparta
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Aşırı yıpranmış saç yapısına sahibim. Bu ürünü birkaç gündür her duştan sonra kullandım. Ürün kısa sürede saçlarıma bir parlaklık dolgunduk kattığını ve pürüzsüz görünüm sağladığına inanıyorum. En çok sevdiğim özelliği kokusu oldu. Kokusuna bayıldım sanki parfüm sıkmışım gibi kokuyor. Saçlarım bu ürünü kullanalı daha bi yumuşak oldu. Tabi ki daha da etkilerini görmek için uzun süre kullanmak gerek. Yine de güzel bir ürün tavsiye ederim.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Gülcan Ö.
Gülcan Ö. · 43 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Tek başına da denedim diger sampuan ve saç kremi setiyle birliktede denedim ve harika bir deneyim oldu.Saçlarim daha hacimli ve hoş kokusiyla kendine hayran birakti .Bundan sonra kullanacağim tek bakim yağı olacak.Saclarim yıpranmış ve ince telli oldugu için ekstra bir bakim oldu.Hem hacim ,hem bakim ve hos kokusuyla bundan sonra tek tercihim🌸🌸
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Sevil Ö.
Sevil Ö. · 34 · Adıyaman
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Daha öncede Pantene yağlarını kullanmıştım bu ürünü duymuştum ama sipariş etme fırsatım olmadı keşke daha önce alsaymışım diyorum , yumuşaklık parlaklık efsane kokusu denemeye ve uzun süreli kullanmaya değer saçlarım boyalı ve yıpranmış ama öyle güzel bakım yapıyor kiii , teşekkürler dene bunuu hepinizi tavsiye ediyorum kızlaaar ;)
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Merve K.
Merve K. · 32 · Ankara
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Boyalı saçlarıma çok iyi geldi, fazla yıpranma olmamasına rağmen kurutmada taramada incelmeler başlamıştı biraz daha sertleşmişti yağ ile hızlı bir onarım oldu diyebilirim. Yazın denizde havuzda yıpranan saçlar için ve boyalı saçlar için oldukça kullanışlı bence. Kullanımı şişesi sayesinde kolay çok az bir miktar yeterli oluyor. Miktarını kullanımını içeriğini beğendim 👍🏼🌺
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Kübra Ö.
Kübra Ö. · 30 · Konya
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Normal yağ ürünleri gibi değil gül suyundan kaynaklı olsa gerek oldukça sıvı ve güzel kokulu bir ürün çabucak biteceğini düşünüyorum. Yağdan ziyade saç parfümü olarak dahi kullanılabilir. Çok yağlı olmaması benim açımdan hoşuma gitti saçlarımın ihtiyacı olmadığı İçin fakat yağ olarak tercih edenlerin diğer pantene ürünlerini almaları daha isabetli olur.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Pelin G.
Pelin G. · 34 · Tekirdağ
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Duş sonrası saça sürülen ürünlerin bence en önemli özelliği yapısı yoğunluğu birşey alırken ben buna çok dikkat ediyorum çok yoğun yağlar saça tam dağılmıyor ve yağlı görünüm bırakabiliyor ama bu sprey şeklinde bir yağ hem saçıma eşit şekilde dağıldı hem kolay açılmasını sağlayıp yatıştırdı hemde mükemmel kokuyu tamamlayarak kalıcılaştırdı
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Hasret M.
Hasret M. · 30 · Siirt
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Saçım ince telli, boyalı ve taranması çok zor. Biyotinli hint yağı sayesinde saçlarım artık çok kolay taranıyor ve güzel besliyor. Saçlarımı yumuşatıyor, kabarmayı ve elektriklenmeyi önlüyor. Kokusu güzel. Pantene ürünlerini çok severek kullanıyorum. Ağırlaştırmadan yumuşacık bir etki bırakıyor. Bu seriye bayıldım diyebilirim. Tavsiye ederim 😍
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Gülcan T.
Gülcan T. · 45 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Saçlarım boyadan dolayı çok yıprandığı için duş sonrası taramakta zorlanıyordum. Ürünü duş sonrası ıslak saçıma uygulayarak kullandım. Saçlarımı çok rahat taradım. Ayrıca saçlarımdaki parlaklığı herkes farkedip ne kullandığımı sordu. Henüz 2 kez kullanmış olmama rağmen gözle görülür bir fark oldu. Ayrıca çok hoş bir kokusu var. Düzenli kullanımda saçlarımı da güçlendireceğini düşünüyorum.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Seda K.
Seda K. · 32 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Tek kelime ile mü kem mel .... Kabaran ve boyadan yıpranmış bir saç yapım vardı. Gerçek bir pürüzsüzlük.. Elektriklenmeyi giderdi, yumuşacık yaptı, kokusu da güzel. Yağlı ve yapışkan his bırakmadı. Saç uçlarıma kullandım onarım yapar mı bilmem ama anlık olarak çok güzel bir sonuç aldım.. Sanırım hayatımın ürünlerini pantene de bulacağım.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.