Denebunu'ya Hoş Geldin
Keşfetmeye başla
Pantene 7 si 1 Arada Ağırlaştırmayan Biotinli Hint Yağı
amazon-image
Pantene 7 si 1 Arada Ağırlaştırmayan Biotinli Hint Yağı

Pantene 7 si 1 Arada Ağırlaştırmayan Biotinli Hint Yağı

Pantene 
  4.77  (1038 yorum)
Daha fazla göster Daha az göster

7si 1 Arada, Ağırlaştırmayan besleyici sprey yağ

Eşsiz Pantene Pro-V formülü, Hint Yağı, Biyotin ve Gül Suyu bileşimi

7si1 Arada eşşiz Pro-V formülümüz;

1) Şekillendirmeden kaynaklanan yıpranmaya karşı zayıf saçları güçlendirir.

2) Kırılmış saç uçlarının oluşmasına karşı korur.

3) Saçların kolay taranmasına yardımcı olur.

4) Zayıf saçı saç kurutma ve şekillendirme cihazlarından korur.

5) Ağırlaştırmayan parlaklık sağlar.

6) Elektriklenmeyi ve saçtaki uçuşan telleri engeller.

7) Hafif, ferahlatıcı bir koku verir.

Kullanımı:

Kuru veya ıslak saça saçın uzunluğu boyunca uygula. Durulanmaz. Günlük kullanım için uygundur.

 

Puan dağılımı

Aşağıdaki puanlara tıklayarak yorumları filtreleyebilirsin.
%65
%14
%1
%0
%0
Denebunu logosu  

Ürün Yorumları

Ezgi Y.
Ezgi Y. · 39 · Hatay
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Normalde Pantene serisinden sadece 3 dk olanı banyoda kullanıyordum başka bir markayı kullanıyordum yıllardır ancak bu ürünü ilk kez sıktım hatta haberm yoktu varlığından sadece Pantene şampuan fanıydım fakat bunu deneyince saçı yapış yapış yapmamasını çok beğendim ve gerçekten içinde organik hint yağı olduğuna iddiaya girerim daha önce orijinal hindistandan gelen 3 gr lık hint yağım vardı tabi o çok ağır ve yağlıydı 2 haftaya bir kullanırdım ama bunu her duştan sonra saçlarımı tam kurutmadan önce sıkıyorum ve memnun kaldım saçı ağırlaştırmadı bunun yanısıra kokusu o orijinal hint yağımın kokusuna benziyor beni yanıltmadı tavsiye ediyorum kesinlikle.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Denebunu Kullanıcısı
Denebunu Kullanıcısı · 28 · Kırıkkale
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ürün saçı asla ağırlaştırmayanbir sprey saç kremi. Kokusu gül sevmeyen beni bile mutlu ediyor. Hem hiç kokmayıp hem de buram buram kokan başka ilginç bir ürüne rastlamadım. Koku hassasiyeti olanları mutlu edecek bir ürün. Saçınızda gerçekten kokusunu derinden hissettiriyor ve tertemiz bakımlı bir aroma katıyor. Saçı yatıştırıyor.elektriklenmeyi önlüyor. sarı boyalı saçlarımı yumuşatarak yolmadan açmama yardım etti. Kesinlikle kokusu ve saçı yatıştırması oldukça tahmin edici. İnsanın kendini bakımlı hissetmesi için yapılmış. Birkaç fısla vaaf ettiii işle yerine getiriyor. Kesinlikle seri halinde kullanılmalı. Böylece etkisini oldukça hızlı kokusunu oldukça kalıcı hissediyorsunuz. Saçınızı pürüzsüzleştiriyor. Nemli saçınıza birkaç fıs uygulayarak da bakımınızı kolaylaştıranilirsiniz. Saçlarımın çok güzel pürüzsüz şekil almasında etkisi olduğunu birkaç kullanımdan sonra iyice anladım. Bu aralar herkes saçlarımın nemli ve dolgun göründüğünü söyleyerek beğenilerini dile getiriyor. Bence şans verilmesi gereken bir fısfıs sprey
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Denebunu Kullanıcısı
Denebunu Kullanıcısı · 31 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Yıpranan saçlarımı onarmak için çok iyi bir içeriğe sahip . Kullandığımda saçlarım yumuşacık oldu ve yapışkan bir his bırakmamasını çok sevdim . Yıpranan ve kırılmaya meyilli saç uçlarıma çok güzel bakım yaptı. Saçlarımı parlattı ve elektriklenmeyi önlediği için saçlarım daha canlı gözüktü .Çok memnun kaldım yıpranmış saçlar için çok etkili bir saç spreyi. Koku olarak gül kokusu çok baskın değil seriye göre ama ferah hoş bir koku bırakıyor saçta . Saçımı güçlendirmek için daha sonra da tercih edebileceğim bir sprey, gayet başarılı 🙏
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Denebunu Kullanıcısı
Denebunu Kullanıcısı · 28 · İzmir
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Saç kremi için inanılmaz derken asıl inanılmaz olanın bu saç bakım yağı olduğunu geç farkettim. Çok fazla saç bakım yağı kullandım. O yüzden farkları çok güzel anlayabiliyorum. Bu bakım yağı efsane. Saça krem uygulamadığınız takdirde bile tek başına o kadar güçlü bir yapısı var ki. Saçı ağırlaştırmıyor, yumuşatıyor ve inanılmaz parlatıyor. Ufacık bir miktarı bile saç için yeterli oluyor. Kesinlikle ama kesinlikle ürün bittikten sonra yenisini alıp Pantene ile devam edeceğim.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Denebunu Kullanıcısı
Denebunu Kullanıcısı · 40 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Harika kokan, ağırlaşma ve yağlanma yapmayan, kolay kullanımlı çok güzel ambalajlı bir ürün. Kesinlikle tavsiye ederim. Benim uzun saçlarım boya ve işlem gördüğü ve ince telli olduğu için hem tararken kopmasına engel olacak hem de şekil verirken zarar vermesini önleyecek böyle hafif bir ürüne ihtiyacım vardı. Birçok ürün de deniyordum. Bu ürünü kullandıktan sonra diğer ürünleri çöpe attım. Teşekkürler Pantene bu ürün için. Çok önemli bir ihtiyacıma cevap verdin!
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Merve Ç.
Merve Ç. · 34 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ürünü pantenin biotinli şampuanıyla denedim. Hint yağının faydalarını daha önce duymuştum. Çoğu yağ ürünleri ağır kokuyor ve ıslaklık hissi veriyor ama bu ürünü saçlarım ıslakken denedim kurulttuğumda çok güzel bir ışıltı verdi. Sampuanında bence önemi var ikisi bir kullanımda yumuşacık ışıltılı bir saçla sonuçlanıyor. Ayrıca birkaç kullanım sonunda saçlar yeni kesildiğinde nasıl bir canlılık oluyorsa aynı öyle bir canlılık veriyor. Ürünü beğendim tavsiye ederim ❤️
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Gaye Z.
Gaye Z. · 27 · Ankara
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ürünü yorumlamak için kutu elime ulaştıktan sonra hemen ürünü kullandım ilk izlenimim iyi olmasına rağmen yinede bekledim ve 2-3 kere daha kullandim kokusu muhteşem başı ağrıtmayan mis gibi bir gül kokusu tam yazı hissetiriyor. Duştan sonra uçlardan diplere kadar dolaşan saçlarımı açmak ve çatallı görüntüye iyi geliyor. Saçı ağirlastırmadan yatiştiriyor. Saçlarımı düzleştirmeden önce ısıdan korumak için kullandim ısıdan korumada etkili mi bunu anlamak için aylar gerikir ama ürün genel olarak etlili ve güzel.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Elif günaydın
Elif Günaydın · 42 · Sakarya
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Pantene agirlastirmayan bakjm yagini cok begendim pantenin gul kokulu sulfatsiz skilonsuz sampuanindan sonra agirlastirmayan bakim yagini kullandiginizda bakim tamamlanmis oluyor adeta bu seriyi etrafimdaki herkese tavsiye ediyorum sacima bu kadar iyi gelecegini tahmin etmiyordum saclarda kepek kasinti yaglanma vs hicbirisi olmadi cok memnun kaldim bu urun serisini kullanmaya devam edecegim etrafimada tavsiye ediyorum tesekkurler pantene tesekkurler denebunu
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Neşe Yaldız
Neşe Yaldız · 38 · Mardin
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Pantene markasına ait argan yağlı serum kullanıyordum... Ama iki ürünün arasının da meğer uçurum varmış, çok memnun kaldım... Pamuk gibi yumuşacık yaptı hemen canlılık verdi sprey mükemmel... Bu arada gliss saç dökülme karşıtı sprey de vardı evde resmen bunu kullanınca çöpe atasım geldi glissi... Pantene harika bir ürün çıkarmış meğer, tebrik ediyorum. Bundan sonra sürekli alacağım bir ürün olacak.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Aleyna Çaçalar
Aleyna Çaçalar · 28 · Bursa
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Bu mükemmel bi ürün ıslak ve kuru saça kullanabiliyorsunuz ayrica sıkılan başlığı kolay sıkmayı sağlıyor, yumuşacık yaptı saçlarımı baska hic bir ürün kullanmama gerek kalmadı içerisindeki yaglardan kaynakli ısıdan korunarak hem kabarmalar oluşmadı saclarimda. Hemde kolay sekil aldi acayipp hoşuma gitti, çok ısı uygulamama bile gerek kalmadi ipeksi bi görüntü bırakıyor. Kokusu da cok guzel sanki çiçek bahcesindeyim. Saçlarim hafif yumuşak ve bende çok mutluyum 😍
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.