Denebunu'ya Hoş Geldin
Keşfetmeye başla
Orkide Natürel Sızma Zeytinyağı
amazon-image
Orkide Natürel Sızma Zeytinyağı
Orkide Natürel Sızma Zeytinyağı
Orkide Natürel Sızma Zeytinyağı
Orkide Natürel Sızma Zeytinyağı

Orkide Natürel Sızma Zeytinyağı

Orkide 
  4.77  (1389 yorum)
 
Daha fazla göster Daha az göster

Orkide Zeytin Dalından Natürel Sızma Mini Zeytinyağı

Orkide Zeytin Dalından Natürel Sızma Zeytinyağı (10 x10 ml), sağlık dostu zeytinyağının kişiye özel tüketim avantajıyla tek kullanımlık kapsülde tüketicilerle buluşuyor.

Evde ya da ev dışında her öğünde mini zeytinyağı

Doğa dostu ve kilitli doypack ambalaj ile tüketicilerle buluşan Orkide Zeytin Dalından Natürel Sızma Zeytinyağı; evde, restoranda, karavanda, piknikte, kampta her öğünde veya okulda beslenme saatlerinde salatalarda, pizza ve ekmek üstünde, soğuk mezelerde, tostlarda ve soğuk sandviçlerde doğrudan kullanıma hazır bir ürünüdür.  

Orkide’nin İzmir Çiğli’deki zeytinyağı üretim tesisinde Uluslararası Zeytin Konseyi (International Olive Council - COI) standartlarına ve TS 341 Yemeklik Zeytinyağı Yönetmeliği’ne uygun ürettiği Orkide Zeytin Dalından Zeytinyağı; uzman zeytinyağı analistlerince yapılan duyusal testler ve uygulanan analizler doğrultusunda meyvemsilik özellikleri ve natürel sızma zeytinyağının değerlerine göre dört lezzet çeşitlendirmesinin (yoğun, olgun, dengeli, yumuşak) yanı sıra soğuk sıkım, fesleğenli, acı kırmızı biberli ve riviera çeşitleriyle tüketicilere sunuluyor.

Puan dağılımı

Aşağıdaki puanlara tıklayarak yorumları filtreleyebilirsin.
%73
%16
%1
%0
%0
Denebunu logosu  

Ürün Yorumları

Sibel A.
Sibel A. · 34 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ben bu ürüne bayıldım pakette görünce gözlerimden kalp çıktı diyebilirim. Ben dönem dönem diyet yapıyorum. Salatalarıma yanımda taşımak için ve porsiyon kontrolü için harika bir ürün. Çok da pikniğe gideriz. Severek kullanacağım pratik ambalajlı bir yağ olmuş. Orkide’yi tebrik ediyorum.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Nur K.
Nur K. · 37 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
tek kullanımlık paketlenmiş olması aşırı pratik olmuş. gereken kadar ayarlama derdi olmaması, direkt kullanılabilmesi süpermiş. bu ürünü daha önce duymamıştım bence harika düşünülmüş. pratik kullanışlı ve çok lezzetli. zeytinyağ olarak yoğunluğunu beğendim. dışarıda bile yanımızda taşıyıp kullanabiliriz.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Gamze K.
Gamze K. · 32 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Özellikle paketleme kısmına bayıldımmm, harika düşünülmüş, tek kullanımlık olması evde işyerinde piknikte yolculukta inanılmaz kolaylık sağlar çok pratik ve çok hijyenik olduğunu düşünüyorum. Bundan sonra bende sürekli kullanacağım. İsrafı da önlüyor ve ölçülü olarak kullanım sağlıyor.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
AYLİN A.
Ayli̇n A. · 29 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Gelen denebunu kutumdan en coook begendiğim üründü 🥰 ben bi zeytinyag ını deli gibi kullanan biri olarak ba-yıl-dımm 🥰🌸 boyle kullanımı kolay ve temiz içerikli güven aldıgımız ürünler yapmalısınız kesinlikle. Bunun çoklu ürün secenegini bulursam hemen alıcam
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
BAHAR H.
Bahar H. · 33 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Tek kullanımlık zeytinyağı oldukça pratik ve hijyenik. Salatalarda ve yemeklerde tazeliğiyle fark yaratıyor. Küçük porsiyonu sayesinde israfı önlüyor ve her seferinde taze bir kullanım sunuyor. Seyahatler için de ideal bir çözüm!
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
sude y.
Sude Y. · 24 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
özellikle tatildeyseniz sık sık seyahat ediyorsanız çok kurtarıcı pratik bir ürün. tek kullanımlık oluşu çok kolaylık sağlıyor. içerisindeki zeytinyağı miktarıda oldukça yeterli. hatta salata yapmaya bile artabilir
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
hülya a.
Hülya A. · 25 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ürün çok lezzetli doğal bir ürün. Özellikle tek kullanımlık olması bence çok pratik olmuş lezzeti zaten efsane Yemeklerde salatalarda kullanılabilir. Ayrıca iş yerinde veya okulda kullanmak için gayet yeterli olmuş ambalajı. Lezzeti inanılmazmış.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Gözde M.
Gözde M. · 34 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Tamda zeytinyağım bittiği anda geldi ve denemem için mükemmel bi fırsat oldu bugün yanıma almak için kavanoza sos yaptım bi paket zeytinyağ yetti bile buram buram zeytin kokusu geliyordu. Biz tadını ailecek çok beğendik
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Miray K.
Miray K. · 23 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Zeytinyağını zaten normalde çok sık kullanırım böyle pratik tek şişelerde olması benim için çok çok iyi oldu iş yerine götürdüğüm salatalarda da Direkt olarak paketi kırıp dökebiliyorum ben çok memnun kaldım ve çok pratik bir ürün 🤩🤩🤩😍
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
cvdn d.
Cvdn D. · 42 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
hafif lezzeti ile her damağa hitap eden paketleme kolaylığı ile gün içinde yanında yemek taşıyanların hayatını kolaylaştıracak bir ürün olmuş . Tek kullanımlık yağ fikri yemek taşıyanlar ve kampçılar için yağın sızma ve dökülme problemini ortadan kaldıracak .
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.