Denebunu'ya Hoş Geldin
Keşfetmeye başla
Orkide Natürel Sızma Zeytinyağı
amazon-image
Orkide Natürel Sızma Zeytinyağı
Orkide Natürel Sızma Zeytinyağı
Orkide Natürel Sızma Zeytinyağı
Orkide Natürel Sızma Zeytinyağı

Orkide Natürel Sızma Zeytinyağı

Orkide 
  4.77  (1389 yorum)
 
Daha fazla göster Daha az göster

Orkide Zeytin Dalından Natürel Sızma Mini Zeytinyağı

Orkide Zeytin Dalından Natürel Sızma Zeytinyağı (10 x10 ml), sağlık dostu zeytinyağının kişiye özel tüketim avantajıyla tek kullanımlık kapsülde tüketicilerle buluşuyor.

Evde ya da ev dışında her öğünde mini zeytinyağı

Doğa dostu ve kilitli doypack ambalaj ile tüketicilerle buluşan Orkide Zeytin Dalından Natürel Sızma Zeytinyağı; evde, restoranda, karavanda, piknikte, kampta her öğünde veya okulda beslenme saatlerinde salatalarda, pizza ve ekmek üstünde, soğuk mezelerde, tostlarda ve soğuk sandviçlerde doğrudan kullanıma hazır bir ürünüdür.  

Orkide’nin İzmir Çiğli’deki zeytinyağı üretim tesisinde Uluslararası Zeytin Konseyi (International Olive Council - COI) standartlarına ve TS 341 Yemeklik Zeytinyağı Yönetmeliği’ne uygun ürettiği Orkide Zeytin Dalından Zeytinyağı; uzman zeytinyağı analistlerince yapılan duyusal testler ve uygulanan analizler doğrultusunda meyvemsilik özellikleri ve natürel sızma zeytinyağının değerlerine göre dört lezzet çeşitlendirmesinin (yoğun, olgun, dengeli, yumuşak) yanı sıra soğuk sıkım, fesleğenli, acı kırmızı biberli ve riviera çeşitleriyle tüketicilere sunuluyor.

Puan dağılımı

Aşağıdaki puanlara tıklayarak yorumları filtreleyebilirsin.
%73
%16
%1
%0
%0
Denebunu logosu  

Ürün Yorumları

Pervin Ç.
Pervin Ç. · 33 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Orkide markasını ve zeytinyağını daha öncede severek kullanmıştım. Bu küçük boy tek kullanım olana da bayıldım. Salata, kahvaltı yada yemeklerimde teker teker kullanmak çok pratik geldi. Zeytinyağları severek kullanıyorum.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Dilan Y.
Dilan Y. · 32 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Zeytinyağı çok hafif tadı aroması güzel. Tek kullanımlık şişelere konulması çok güzel bir fikir olmuş. Her yere kolaylıkla akmadan götürülmesi çok hoş bir fikir. İş yerine yemek götürürken çok işime yaradı.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Fatma Nur T.
Fatma Nur T. · 32 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Kase salatalar yapmak için çok uygun. Ayrıca görseli de çok güzel. kalabalık kişiler için yapılan çok salatalar için uygun olmayacaktır ya da çok miktarda kullanmak gerekir ki bu da ekonomik olmaz sanırım. Tadı , aroması çok güzel.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Hale K.
Hale K. · 42 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Diyelim ki ofiste yine bilmem ne kebabı diye türlü çıkardılar! Güzelce salata standından tabağınıza salatanızı alıyorsunuz içerisine süzdürerek ton balığınızı koyuyorsunuz üstüne mis gibi orkide mini zeytinyağınızı döküyorsunuz afiyetle yiyorsunuz arkadaşlar!
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Fadime U.
Fadime U. · 34 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Kesinlikle çok pratik güzel bir ürün.Lezzeti de inanılmaz damakta çok hoş bi tat bırakıyor, ağır diil yağlılık hissi de bırakmıyor acılık yok çok beğendim kesinlikle ilk alışverişte alacağım bir ürün.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Denebunu Kullanıcısı
Denebunu Kullanıcısı · 26 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
İş yerine sıklıkla yemeğimi kendim götürüyorum. Salataya yağ döküp getirirsem salatanın tazeliği gidiyor. Bu ürünü yanımda rahatlıkla getirdim ve salatama çok kolay şekilde koydum. Çok pratik bir ürün, kendi yemeğini götüren kişiler için tavsiye ederim.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Nesrin U.
Nesrin U. · 30 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Urun kucuk boyutta ve tek kullanimlik olmasi harika. Fikire bayildim. Piknik icin cok rahat. koy sepete aklin kalmasin dedirtecek bir urun. ancak tadi icin ayni memnuniyeti soyleyemeyecegim. Gercek bir zeytinyagi lezzeti yok.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Melek T.
Melek T. · 26 · Kırklareli
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Tek kullanımlık olması bence çok güzel bir fikir olmuş iş yerime götürüyorum salatalarima koymak için pikniklere götürürken çok pratik oluyor ve lezzeti de çok iyi baya başarılı bir ürün ben bayıldım
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Nurşen S.
Nurşen S. · 25 · Aydın
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
hem zeytinyağının lezzetli olması , her yere rahatça götürebiliyor oluşumuz , tek kullanımlık miktarına göre oldukça iyi bi koca kase salatayı yetecek derecede miktar , piknikte ofiste çok işe yarayan bi ürün
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
BURCU Ç.
Burcu Ç. · 28 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
asit oranı,yoğun aromalı lezzeti ve hafif olması sebebiyle çok beğendim bazı sızma zeytinyağlarının tadı çok ağır gelir ama bu ürün öyle değildi üstelik riviera sınıfında olmayışı da en sevdiğim özellik oldu çünkü zeytinyağı denilince kalite önemli
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.