Denebunu'ya Hoş Geldin
Keşfetmeye başla
Orkide Natürel Sızma Zeytinyağı
amazon-image
Orkide Natürel Sızma Zeytinyağı
Orkide Natürel Sızma Zeytinyağı
Orkide Natürel Sızma Zeytinyağı
Orkide Natürel Sızma Zeytinyağı

Orkide Natürel Sızma Zeytinyağı

Orkide 
  4.77  (1389 yorum)
 
Daha fazla göster Daha az göster

Orkide Zeytin Dalından Natürel Sızma Mini Zeytinyağı

Orkide Zeytin Dalından Natürel Sızma Zeytinyağı (10 x10 ml), sağlık dostu zeytinyağının kişiye özel tüketim avantajıyla tek kullanımlık kapsülde tüketicilerle buluşuyor.

Evde ya da ev dışında her öğünde mini zeytinyağı

Doğa dostu ve kilitli doypack ambalaj ile tüketicilerle buluşan Orkide Zeytin Dalından Natürel Sızma Zeytinyağı; evde, restoranda, karavanda, piknikte, kampta her öğünde veya okulda beslenme saatlerinde salatalarda, pizza ve ekmek üstünde, soğuk mezelerde, tostlarda ve soğuk sandviçlerde doğrudan kullanıma hazır bir ürünüdür.  

Orkide’nin İzmir Çiğli’deki zeytinyağı üretim tesisinde Uluslararası Zeytin Konseyi (International Olive Council - COI) standartlarına ve TS 341 Yemeklik Zeytinyağı Yönetmeliği’ne uygun ürettiği Orkide Zeytin Dalından Zeytinyağı; uzman zeytinyağı analistlerince yapılan duyusal testler ve uygulanan analizler doğrultusunda meyvemsilik özellikleri ve natürel sızma zeytinyağının değerlerine göre dört lezzet çeşitlendirmesinin (yoğun, olgun, dengeli, yumuşak) yanı sıra soğuk sıkım, fesleğenli, acı kırmızı biberli ve riviera çeşitleriyle tüketicilere sunuluyor.

Puan dağılımı

Aşağıdaki puanlara tıklayarak yorumları filtreleyebilirsin.
%73
%16
%1
%0
%0
Denebunu logosu  

Ürün Yorumları

Meryem Ayşe Ö.
Meryem Ayşe Ö. · 30 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Tek kelimeyle harika düşünülmüş bir ürün. Ofiste her daim çekmecemde yer alıyor. Bu ürünü kullanmadan önce ofise salata götürdüğümde erken sosladığım için lezzetini kaybediyordu. Pratik olması, kullanımı kolay olması en önemlisi miktarı oldukça yeterli. Tek kelime ile harika.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Burçin Şevval A.
Burçin Şevval A. · 25 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
keske denebunundan bana ciksa dedigim bir urundu is yerinde kullanimi asiri pratik hem lezzetini hem kullanisini merak ediyordum. denedigim icin cok memnumum. bir adeti dahi bir kasa salata icin gayet yeterli hatta artiyor. kirilmasi cok kolay pratik. tadi cok lezzetli kokmuyor kokmayan zeytinyagi tercihimdir.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Burcu Ç.
Burcu Ç. · 28 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ürüne bayıldım. Gerçekten çok pratik. Hemşireyim hastanede çalışıyorum. Nöbetlere giderken evden yemek götürüyorum. Normalde salatalarım için bir kaba zeytinyağı koyup götürüyordum fakat hep sızıntı oluyordu. Bu gerçekten benim için mükemmel bir ürün oldu. İlk gördüğüm yerde bundan satın alacağım kesinlikle.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Denebunu Kullanıcısı
Denebunu Kullanıcısı · 30 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ürünün ufak şişeler içinde olmadı beni çok etkiledi.keske marketlerde de böyle sıvı yağ ve zeytinyağı minik çoklu paketler halinde satilabilseydi.Boylelikle pikniklerde veya dışarıya yemek götürdüğümuz zamanlarda bile kolaylık olurdu aynı şekil sofralarımizda misafirlerimize de his olurdu
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Sibel A.
Sibel A. · 34 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ben bu ürüne bayıldım pakette görünce gözlerimden kalp çıktı diyebilirim. Ben dönem dönem diyet yapıyorum. Salatalarıma yanımda taşımak için ve porsiyon kontrolü için harika bir ürün. Çok da pikniğe gideriz. Severek kullanacağım pratik ambalajlı bir yağ olmuş. Orkide’yi tebrik ediyorum.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Büşra R.
Büşra R. · 30 · Ankara
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
en halisinden zeytinyağı. salatalarda bile zeytinyağı tadı o kadar geliyor ki buram buram zeytinyağı yediğinizi anlıyorsunuz. kaliteli olduğu çok belli. böyle ayrı ayrı olması da çok pratik. pikniklerde vs. çok işe yarıyor. çok güzel düşünülmüş. kapların şekli de kabı kullanım da çok güzel ve çok rahat.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Melike D.
Melike D. · 33 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Pratik tek kullanımlık ambalajıyla salatalara ve kahvaltılara lezzet katmak için ideal bir seçenek sunuyor. Taze ve doğal aroması, zeytinyağının hakiki lezzetini koruduğunu gösteriyor. Tek kullanımlık olması oksidasyonu minimize ederek, zeytinyağının besin değerlerini ve tazeliğini muhafaza etmeye yardımcı oluyor.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Büşra T.
Büşra T. · 28 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ambalajlar çok tatlı. Ürün gayet lezzetli ve pratik. Sürdürülebilirlik açısından sürekli kullanılabilecek bir ürün değil ancak ihtiyaç zamanlarında taşımak için birebir. Pikniğe, kampa, okula, işe vs giderken tek kullanımlık zeytinyağı götürmek için çok iyi. Dökülür mü derdi yok.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Hilal M.
Hilal M. · 39 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Öncelikle belirtmeliyim ki bu ürünün ilk reklamını gördüğümde bagenmemiştim ne gereksiz bir şey diye düşündüm ama asla öyle degilmiş o kadar pratik ki direkt açıp salatama döküyorum akma yok bulaşma yok aç dök hop direk çöpe zaten paketi o kadar minnoş ki o görüntü bile insanı mutlu ediyor ben çok sevdim
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Nükhet Ö.
Nükhet Ö. · 44 · Bursa
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ürün ilk olarak pratik kullanımı oluşun dan dolayı bir kalp aldı benden. paketi aldigim gibi karavana koydum. Hafta sonu ir yerler gidince salatada kullandim. Bana gire bizim gibi kamp yapmayı sevenler için çok mantıklı ve kullanışlı bir ürün dökülme derdi yok fazla yer kaplamiuor ve en önemlisi zeytinyağı lezzeti mükemmel.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.