Denebunu'ya Hoş Geldin
Keşfetmeye başla
Orkid Ultra Platinum Hijyenik Ped Kiti
amazon-image
Orkid Ultra Platinum Hijyenik Ped Kiti

Orkid Ultra Platinum Hijyenik Ped Kiti

Orkid 
  4.67  (9038 yorum)
 
Daha fazla göster Daha az göster

3x Orkid Platinum Normal+1x Orkid Platinum Gece+3x Orkid Günlük Koruma Günlük Ped

Orkid Platinum'da, yumuşaklık ve geliştirilmiş koruma* bir arada bulunur. Yan bariyer işlevi gören pamuksu yumuşak mikro yastıkları ve güçlü emici geliştirilmiş merkeziyle ORKİD Platinum, daha iyi koruma ve daha iyi yumuşaklık sağlar*. Ayrıca Koku Hapsetme Teknolojisi ile, kokuları maskelemekle kalmaz ve doğrudan hapseder. Orkid Platinum sadece 3 milimetre kalınlıkta olmasına rağmen, benzersiz bir koruma ve yumuşaklık hissi sağlar.

*Orkid Ultra'ya göre

Puan dağılımı

Aşağıdaki puanlara tıklayarak yorumları filtreleyebilirsin.
%71
%17
%4
%0
%1
Denebunu logosu  

Ürün Yorumları

Neslihan Ş.
Neslihan Ş. · 36 · Bursa
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
oldukça rahat ettiren konforlu bir ürün; spor zamanı egzersiz zamanı bile düşünmeden o reklamlardaki kızlardan hissettiriyor. diğer ürünlerde sızdırma yada tahriş etme durumu yaşanabiliyor ama ultra platinıum da bu söz konusu değil. kokusu oldukça güzel yumuşak ve ince yapılı. Boy seçeneklerinin olması farklı zamanlar için alternatif seçenekli olması avantajlı.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Denebunu Kullanıcısı
Denebunu Kullanıcısı · 33 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Orkid ilk reglimden beri, annemin bana verdiği ve güvenerek kullandığım bir marka. İnce ve rahat. Uzunluğu da ihtiyacım doğrultusunda. Sadece bazen parfüm kokusu çok keskin olabiliyor açtığımda, bu da çok kimyasal madde uygulanmış düşüncesini veriyor bana, öyle hissettiriyor. Keşke tampon da çıkarsa tamponunu da kullanabilsek. Mor rengini çok seviyorum :)
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Tuğba K.
Tuğba K. · 38 · Ankara
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
ürün halihazırda kullandığım bir üründü, hatta acaba yenisi mi çıktı diye düşündüm ama ambalajının desenli olması dışında aynıydı. dokusunu ve kokuyu engelleme özelliklerinden memnun kaldım ancak yan kanatlar çamaşıra yapışmıyor tam olarak. ayrıca günlük ped diğer markalara göre oldukça başarılı. sadece biraz daha geniş yapmalarını tercih ederdim.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
göknur d.
Göknur D. · 31 · Ankara
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Nisan ayı dene bunu kutumdada orkid e yer verilmişti mayıs ayında da yer verilmesi tekrardan beni çok mutlu etti önceki yorumumdada belirttiğim üzere kotex ve orkid kullanıyorum harika bir dokusu var rahat edebilme özelliği çok yüksek her kutularda orkid ve kotex ürünlerine yer verilirse çok sevinirim şiddetle tavsiye edebileceğim bir urun orkid platinum
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Eylül Ecem T.
Eylül Ecem T. · 32 · Ankara
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Zaten hep Orkid ürünlerini tercih ediyorum. Sızdırmazlık açısından en güvendiğim marka Orkid. Aynı zamanda naylon poşet gibi hareket ederken ses çıkarmıyor. Kendi parfümlü yapısı kokuları daha iyi engelliyor. İnce olması sayesinde taytla bile kullanılırken daha az belli oluyor. Günlük pedinin inceliği çok güzel ayarlanmış. Ayrıca paketinden çok kolay ayrılıyor.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Merve U.
Merve U. · 30 · Sakarya
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ürün ince ve tam anlamıyla sızdırmaz. İster yat ister gez istersen takla at. Güvendesin. Orkid bu işi biliyor. Uzun saat ped çamaşırda kalsa dahi oluşan kötü kokuyu duymuyorsun. Bu daha da güzel yanı. Ve cildimde tahriş , kızarıklık, kaşıntı gibi durumlar oluşturmaması rahatsızlık hissi vermemesi de en güzel yanı. Teşekkürler Orkid.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Emine K.
Emine K. · 34 · Ankara
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ozellikle söyle belirtmek isterim ilk günden beri benim ısrarla vazgeçmedigim markalardan biri tüm beklentilerini aradığım herseyi içinde barındıran ve çoğu kişi içinde öyle olduğundan eminim öyle değilsede bence fikrini değiştirip tek favorileri olmadı ayrıca belirriginiz tüm kriterleride barındırıyor kutudan çıkan markanın orkide olmasına sevindim
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
SERLİ ç.
Serli̇ Ç. · 37 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Orkid her zaman favorim. Ozellikle kokuyu engellemesi rahat hissettiriyor. Yaz icin daha pamuklu bir seri cikartilabilir. Yazin daha cok kotex tercih sebebim pamuklu olmasi sebebiyle. Urun hicbir sekilde sizdirmiyor, kendinizi guvende hissediyorsunuz. Orkid rahatligindan vazgecilmez. Tum gununuzu dusunmenize gerek kalmiyor.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
SELEN Y.
Selen Y. · 38 · Tekirdağ
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
ORKİD YILLARDIR KULLANDIĞIM TEK PAD.DİĞER MARKALARLA RAHAT EDEMİYORUM.ORKİD ÇAMAŞIRA ÇOK İYİ YAPIŞTIĞINDAN KAYMA OLMUYOR...YALNIZ GÜNLÜK PADLERİNİZDEN HİÇ MEMNUN DEĞİLİM BURDA KULLANDIĞINIZ YAPIŞKAN İYİ DEĞİL 1 SAAT İÇİNDE ÇAMAŞIRIM ORTASINA TOPLANMA YAPIYOR İLGİLENİRSENİZ SEVİNİRİM...
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Eda H.
Eda H. · 39 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Tüm önem verdiğim kriterleri karşılamasından dolayı orkid markasının tüm ürün gamını kullanıyorum. Günlük pedleri tekli paketlerde deneme amaçlı olarak verilmesi çok hoşuma gitti. Normalde de çantada hijyenik olarak taşıyabilmek icin tekli paketlerde olacak şekilde günlük ped satılmasını isterdim
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.