Denebunu'ya Hoş Geldin
Keşfetmeye başla
Orkid Ultra Platinum Hijyenik Ped Kiti
amazon-image
Orkid Ultra Platinum Hijyenik Ped Kiti

Orkid Ultra Platinum Hijyenik Ped Kiti

Orkid 
  4.67  (9038 yorum)
 
Daha fazla göster Daha az göster

3x Orkid Platinum Normal+1x Orkid Platinum Gece+3x Orkid Günlük Koruma Günlük Ped

Orkid Platinum'da, yumuşaklık ve geliştirilmiş koruma* bir arada bulunur. Yan bariyer işlevi gören pamuksu yumuşak mikro yastıkları ve güçlü emici geliştirilmiş merkeziyle ORKİD Platinum, daha iyi koruma ve daha iyi yumuşaklık sağlar*. Ayrıca Koku Hapsetme Teknolojisi ile, kokuları maskelemekle kalmaz ve doğrudan hapseder. Orkid Platinum sadece 3 milimetre kalınlıkta olmasına rağmen, benzersiz bir koruma ve yumuşaklık hissi sağlar.

*Orkid Ultra'ya göre

Puan dağılımı

Aşağıdaki puanlara tıklayarak yorumları filtreleyebilirsin.
%71
%17
%4
%0
%1
Denebunu logosu  

Ürün Yorumları

Didem P.
Didem P. · 33 · İzmir
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
orkid markasını çok beğenerek kullanıyorum . bu ürünlerini de daha önceden denemiştim . ancak orkidin kesinlikle tahriş konusunun üstüne gitmesi gerekiyor. popoda sivilce yapma gibi sorunları bulunuyor ancak yine de bu sorunlara rağmen bu ürünle piyasanın en iyisi olduğunu düşünüyorum . eğer tahriş konusunun üstüne gidilirse çok daha iyi olacağını düşünüyorum.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Serap S.
Serap S. · 29 · Bursa
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Daimi kullandığım pedim her yönden çok memnunum, son zamanlarda üst yüzeyi tamamen pamuk ya da bambu olan plastik türevi içermeyen ve klorinle beyazlatılmayan pedleri çok fazla duymaya başladım orkidde bu tür bir ürün çıkartabilir bence. Şuana kadar favorim olan hep aldığım ped platinium çok memnunum sadece daha sağlıklı bir alternatifi orkidden de bekliyorum.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Semiha U.
Semiha U. · 36 · Sivas
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Orkid araya başka markalar girse de vazgeçemediğim hijyen ürünlerinden biri hatta benzerleri arasında kozmetik mağazalarında indirimlerini sıkı sıkıya takip ettiğim tek ürün.kullandigim süre boyunca asla kötü koku tahriş ve sızma gibi problemlerle karşılaşmadım hatta regl döneminin son günlerinde günlük kullanıma uygun olan kiti gönül rahatlığıyla kullanılabilir asla sızma yapmıyor
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Yasemin K.
Yasemin K. · 33 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Özel günlerimde benim ilk tercihlerimden biri Orkid. Bu ürüne ise ayrıca bayılıyorum çünkü mükemmel kokuyor ve kokuyu hapsediyor. Sızdırmıyor ve yapışkanlığı güzel. Şiddetle tavsiye ediyorum 😊 İndirimdeyken koşa koşa alıp stok yapıyorum. Günlük pedi ise süper yapışıyor o kadar ince yapısı olmasına rağmen daha dayanıklı. Severek kullandım, kullanıyorum.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Ceren A.
Ceren A. · 32 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ürünün ebatları değişen tuh halimize gore tasarlanmış özellikle gece uykularımızda uzun kanatlı dokusu rahatlık verdiğinden adet sancısının yanında sızdırma korkusunu kaldırması çok güzel günlük ped tekli paketlerde olması hijyenik kullanmami sağladı ve benim gibi özellikle sürekli akıntısı olup dışarıya çıkarken yedek iç çamaşırı taşımaktan kurtardı teşekkürler
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Yasemin A.
Yasemin A. · 29 · Sivas
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Günlük pedlerde en büyük sıkıntı yanımızda taşımamız gerektiğinde neye koyacağımızı nasıl hijyenik kalmasını sağlayacağımız oluyor ancak orkidin günlük pedlerinin tek tek paketlenmesi bu sorunu çözüyor ve rahatlık sağlıyor. Gün boyunca kuru hissettiriyor. Normal pedlerini zaten günlük hayatta kullanıyorum ve memnunum sızdırmıyor ve kaymıyor kokusu ise kötü kokuları engelliyor .
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Yaren G.
Yaren G. · 28 · Ankara
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Mü-kem-mel! Zaten ilk ergenliğe girdiğim dönemden beri Orkid kullanıyorum ve yıllardır kendini sürekli geliştiriyor. Çoğu marka yeni ürün tanıtımı yapıyor fakat bazen içeriklerini bile değiştirmediklerini düşünüyorum, Orkid böyle değil. Bazen farklı markalar aldığımda veya kullanmam gerektiğinde de "Keşke Orkid olsaydı" diyorum. Teşekkürler Orkid :)
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Nihan D.
Nihan D. · 33 · Eskişehir
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Orkid gece ve uzun ürünlerini sürekli olarak kullanmaktaydım ancak günlük pedde başka bir markayı tercih ediyordum. Orkid günlük pedin daha iyi bir şekilde çamaşıra uyum sağladığını ve çıkmadığını görünce bir dahaki sefere almayı düsündüm. Ancak günlük ped hergün gördüğüm birşey olduğu için görselliğe de önem veriyor ve renkli desenli çeşitlerinin çıkarılmasını öneriyorum.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Elif Aşkın B.
Elif Aşkın B. · 31 · Gaziantep
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
İnceliği ve dokusu çok güzel. Ama beni ilk etkileyen şey, paketi açtığım anda gelen o mükemmel koku. Ferah kokuyor, tahriş etmiyor. Belki benden kaynaklı bir problem olabilir ama sızdırma yaptı. Hatta ped ortadan ikiye bölündü resmen. Bu çok kötü birşey. Umarım diğer ürünler bu şekilde değildir. Bende ki pedlerin birinde sadece böyle oldu.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Merve U.
Merve U. · 30 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Günlük pedlerin kokusu çok güzeldi, yapışkanlığı yüksekti, gün içinde kaymadı kenarları kalkmadı. Diğer pedlerinde yapışkan kısmı fazlaydı ve gün içinde hareket etmiyor.emiciliği yüksekti. Numaralarla farklı farklı boylarının olması oldukça kullanışlı herkes kendi düzenine göre istediği boyu alabilir. Gün içinde sızdırma, koku vs yapmadı.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.