Denebunu'ya Hoş Geldin
Keşfetmeye başla
Orkid Ultra Platinum Hijyenik Ped Kiti
amazon-image
Orkid Ultra Platinum Hijyenik Ped Kiti

Orkid Ultra Platinum Hijyenik Ped Kiti

Orkid 
  4.67  (9038 yorum)
 
Daha fazla göster Daha az göster

3x Orkid Platinum Normal+1x Orkid Platinum Gece+3x Orkid Günlük Koruma Günlük Ped

Orkid Platinum'da, yumuşaklık ve geliştirilmiş koruma* bir arada bulunur. Yan bariyer işlevi gören pamuksu yumuşak mikro yastıkları ve güçlü emici geliştirilmiş merkeziyle ORKİD Platinum, daha iyi koruma ve daha iyi yumuşaklık sağlar*. Ayrıca Koku Hapsetme Teknolojisi ile, kokuları maskelemekle kalmaz ve doğrudan hapseder. Orkid Platinum sadece 3 milimetre kalınlıkta olmasına rağmen, benzersiz bir koruma ve yumuşaklık hissi sağlar.

*Orkid Ultra'ya göre

Puan dağılımı

Aşağıdaki puanlara tıklayarak yorumları filtreleyebilirsin.
%71
%17
%4
%0
%1
Denebunu logosu  

Ürün Yorumları

bahar ö.
Bahar Ö. · 34 · Bursa
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
orkid kadinalara verdigi değerin yanı sıra piyasanın en iyisi olmasina ragmen ürün geliştirmeye devam ediyor. ürünün tekli paketlerde gelmesi hijyenik bakımdan önemliydi. kokusu yoğun ve etkileyici. gün içinde beni rahatsiz etmedi. sıvıyi hapsetmesi ve sızdırmamasi önemli. her zaman orkide güveniyorum.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Fulya A.
Fulya A. · 27 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Fiyat bakımından ve özellikleri bakımından genelde çoğunlukla bu markayı kullanıyorum. Gerçekten güzel bir dokuya sahip güzel bir sızdırmazlık. Bazı kadınların regl dönemleri şiddetli akıntılarla başlar bu başlangıçta pedin sızdırmaması çok önemlidir. Orkid gerçekten bu konuda iyi.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Canan Çilek
Canan Çilek · 32 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ürünü zaten kullanıyordum özellikle kokusunu ve sızdırmaz özelliğini seviyorum çok kalın değil. yaz aylarında hiç rahatsız etmiyor’ her boyu olması da extra güzelliklerinden diyebilirim. Sadece günlük pedini kullanmamıştım siz gönderince onunda güzel kullanılabilir olduğunu denesim ve almaya devam edeceğim 🌼👍
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Gülin E.
Gülin E. · 33 · İzmir
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Orkid zaten yıllardır kullandığım bir markadır. Diğer markalara onun kadar güvenemiyorum. Sızdırmazlığı, inceliği ve koku önlemesi ile en iyi ped markası. Yalnızca naylon sesi fazla geliyor. Bazen hareket ederken naylon sesi çıkartabiliyor. Onun önüne geçilirse piyasada tek olur.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Denebunu Kullanıcısı
Denebunu Kullanıcısı · 33 · Aydın
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Gene mi bayram temizliği diyeceksiniz Evet. Bayram temizliği yaparken bunu kullanma fırsatım oldu. Sabahtan takıp akşama kadar deneme amaçlı beklettim ve sonuç mükemmel! Herhangi bir dışarı çıkma olmamıştı. Yapışkan problemi yaşarım genelde bunda yapışkanlar da çıkmamıştı. Beğendim tekrar alınacak listesinde :)
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Canan B.
Canan B. · 33 · Mersin
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ben kokusunun güzel mi kötü mü olduğuna karar veremedim fakat kötü kokuyu engellediğini düşünüyorum yapısı ve inceliği çok iyi bu sızdırır mı diye tedirgin etsede sızdırmadı çok rahat olması güzeldi çok begendim kesinlikle başarılı bir ürün almayı sürdürücem memnun kaldım.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Sevil A.
Sevil A. · 44 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Hijyenik ped ve günlük ped markası olarak birçok markaya şans vermeme rağmen Orkid'den daha iyisine rastlamadım. Bu ürünlerde Orkid markasını tercih ediyor ve memnuniyetle kullanıyorum. Bu ürün de Orkid ürün portföyü içinde (infinity hariç) en yeni ve gelişmiş olanı bence. Orkid daha iyisini yapana kadar en iyisi bu :)
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Sema İ.
Sema İ. · 40 · Kütahya
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Önceden de ped olarak kullanıyordum orkıdı koku yapmaması sizdırmaması rahat hareket etme inçe olması tercıh sebebimdi ama gunluk ped kullanma akıskanlıgım yoktu dene bunu sayesınde ve de orkıdin sayesınde kullandım ve sevdim simdi yanımdan ayırmıyorum iyi ki varsınız ☺️
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Özge S.
Özge S. · 34 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
ZATEN KULLANMAKTA OLDUĞUM BİR ÜRÜN OLDUĞU İÇİN BU ÜRÜNDEN ÇOK MEMNUNUM. ZORUNLU KALDIĞIM DURUMLARDA KULLANDIĞIM DİĞER MARKALARIN ÜRÜNLERİ BU ÜRÜNÜ NİYE KULLANDIĞIMI HER SEFERİNDE BANA HATIRLATMAKTADIR. GEREK DOKUSU GEREK KOKUYU İÇİNDE HAPSETMESİ GEREKSE TARHİŞİ ÖNLEMESİ BU ÜRÜNÜN CEZBEDEN ÖZELLİKLERİNDENDİR.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Burçin Ö.
Burçin Ö. · 40 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Orkid sevdiğim ve kullandığım bir ürün. Özellikle günlük pedleri çok başarılı, ancak boyutunu biraz daha büyük yapabilrler ya da farklı boylarda üretilebilir (bu şekilde varsa ben bilmiyorum, bakacağım). Arkası uzun üretilmiş boyu da ilk kez denedim, yoğun günler için son derece memnun kalacağım bir ürün.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.