Denebunu'ya Hoş Geldin
Keşfetmeye başla
Orkid Platinum Ultra Normal
amazon-image
Orkid Platinum Ultra Normal

Orkid Platinum Ultra Normal

Orkid 
  4.69  (17696 yorum)
 
Daha fazla göster Daha az göster

1x Orkid Platinum Normal+1x Orkid Platinum Gece+2x Orkid Günlük Koruma Günlük Ped

Orkid Platinum'da, yumuşaklık ve geliştirilmiş koruma* bir arada bulunur. Yan bariyer işlevi gören pamuksu yumuşak mikro yastıkları ve güçlü emici geliştirilmiş merkeziyle ORKİD Platinum, daha iyi koruma ve daha iyi yumuşaklık sağlar*. Ayrıca Koku Hapsetme Teknolojisi ile, kokuları maskelemekle kalmaz ve doğrudan hapseder. Orkid Platinum sadece 3 milimetre kalınlıkta olmasına rağmen, benzersiz bir koruma ve yumuşaklık hissi sağlar.

*Orkid Ultra'ya göre

Puan dağılımı

Aşağıdaki puanlara tıklayarak yorumları filtreleyebilirsin.
%71
%17
%4
%0
%0
Denebunu logosu  

Ürün Yorumları

Derya A.
Derya A. · 33 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ürünün yapısı çok güzel. İlk açtığımda paketini mis gibi bir kokuyla karşılaşıyorum. Dokusu yumuşacık geliyor bana ama kullandığımın üçüncü günü tahriş yaptı biraz. Cildim hassas sanırım daha az sentetik ürünlere ihtiyacım var. Bu ürünün dokusu yumuşak evet ama pamuk ve plastik karışımı gibi sanki. Tahrişi bu yüzden yapıyor. Ayrıca parfüm olayı bazı kişiler için kurtarıcı olabilir ama özel bölgem için parfümlü kokulu şeyler tercih etmemeye çalışıyorum. Dediğim gibi bu bir tercih meselesi yoksa parfüm kokusu dozunda ve çok hoş bir koku yayıyor. Sızdırmazlık konusuna gelince gerçekten rahat ettim. Sorun yaşatmadı bana. Bütün gün iş yerinde koşturma arasında kaymadı hiç ve sızdırmadı. Gecede aynı şekilde bir sorunla karşılaşmadım. Koku yapmıyor ve sızdırmazlık artı puanlar. Parfüm ve koku tercih edenler için öneririm.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Kardelen K.
Kardelen K. · 33 · Ankara
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Dokusu ve alerji yapmayan hassas yuzeyi sayesinde memnun kaldigim bi urun ve bi marka gunluk kullanim icin olan pedlerin tek tek ambalajli olmasi duger bi cok markada bu durum olmadigi icin kesinlikle tercih sebebidir ince ve kolay tasinabilir kulanilabilir olmasi sizdirmamasi ve gece boyunun ince kiyafetlerde bile disaridan belli olmamasi rahat hareket ozgurlugu saglamasi cok iyi
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Seher C.
Seher C. · 38 · Aydın
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
4 farklı boy seçeneğinin olması kullanışlı bir özlelik olmuş. Aynı zamanda iç çamasırını çok iyi saran bir yapısı var ve bu da rahat hareket etmeye olanak veriyor. Yumusak dokusu rahatsızlık hissini ortadan kaldırmış. Tahriş hissini hava alan yüzey sayesinde engellemeyi başarmış. Ciddi ciddi serinin devamını almaya teşvik edici buldum :)
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Kübra A.
Kübra A. · 37 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Orkid'in pedleri rahat olmakla beraber diğer pedlerin aksine tahriş etmiyor cildimi. Koku hapsetme özelliği çok iyi ve kaymıyor. Zaten kullandığım bir marka olmak ile beraber çok memnunum. ekstra eklemek gerekirse gönderdikleri günlük normal boy pedin bu kadar iyi olacağını düşünmüyordum ama bundan sonra gördüm ki artık günlük pedde de orkid e geçebilirim
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Esra Ç.
Esra Ç. · 35 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ben resmen orkidden bunu beklemiyordum ama beni şaşırttı günlük pedleri bile yumuşacık yapabilmiş. Eski kullandığım markaya dönmemek için bir sebebim yok artık. Orkid kafamda hep daha naylonumsu pişik yapan kalmıştı ama bu gönderdiğiniz ürünlerde yaşadığım deneyimler beni şaşırttı açıkçası günlük ve normal pedde baya ilerletmiş kendisini ayrıca kokusunuda sevdim :)
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Beyza Ş.
Beyza Ş. · 32 · Ankara
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Orkid normalde de daima kullandığım ve ped konusunda en çok tercih ettiğim bir marka. Bu nedenle yabancı olduğum bir ürün değil. Özellik bu serinin oldukça ince olması ve asla koku yapmaması tercih etmemdeki en büyük sebep. Gün için sızdırma problemi yaşatmıyor. Aynı zamanda benim cildim çok alerjik olmasına rağmen tahriş etme sorunu da yaşamıyorum. Orkid kullanmaya devam edeceğim.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Denebunu Kullanıcısı
Denebunu Kullanıcısı · 32 · Konya
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Orkid markasını Kotex’e güvenene kadar gözü kapalı kullanmış biri olarak değiştirmemin tek sebebi aynı şartları sağlayan daha yumuşak ve az tahriş eden alternatifini bulmamdı ama bu son yollanan deneme ürünü klasik orkid dokusunun daha farklı bir versiyonuydu. Gerçekten çok daha yumuşak bir hissi vardı. Orkid güzel bir atılım yapmış güzeldi.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Naz K.
Naz K. · 30 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Su anda kullaniyor oldugum markadan daha iyi oldugunu dusunseydim markayi degistirmeyi dusunebilirdim. Orkid de cok rahat hissettirren ve guzel kokulu bir marka, fakat uzunluk acisindan Kotex’e daha cok guveniyorum. Gunluk ya da normal pedde Orkid kesinlikle kullanilabilir, ya da cok akintisi olmayan kisiler gece de tercih edebilir.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Özlem İ.
Özlem İ. · 33 · Mardin
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Kullandığım ürünler kıyaslandığında daha yumuşak bir yapida..bu da daha güvenli bir his yaratıyor..sadece ürünü kullanırken keşke sadece pamuk yüzeyli olsa daha iyi olurdu diye düşündüm..çünkü bazı kadın hastalıklarında sadece pamuklu kumaş kullanımı öneriliyor ve hem özel günlerde hemde günlük pedlerde bu ihtiyacımız maalesef karşılanmıyor..
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
emine b.
Emine B. · 32 · Bursa
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Önceden başka marka kullanıyordum onun daha iyi olduğunu düşünüyordum bu yüzden değistirmeyi hic düşünmedim ama sizin gönderdiğiniz pakettekini denedim ve daha güzel olduğunu istediğim aslında böyle birşeymiş diye düşündüm ve artık bu markayı kullanmayı düşünüyorum benim gibi düşünen herkezede tavsiyem bundan sonra bu olucak teşekkürler denebunu
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.