Denebunu'ya Hoş Geldin
Keşfetmeye başla
Orkid Platinum Ultra Normal
amazon-image
Orkid Platinum Ultra Normal

Orkid Platinum Ultra Normal

Orkid 
  4.69  (17696 yorum)
 
Daha fazla göster Daha az göster

1x Orkid Platinum Normal+1x Orkid Platinum Gece+2x Orkid Günlük Koruma Günlük Ped

Orkid Platinum'da, yumuşaklık ve geliştirilmiş koruma* bir arada bulunur. Yan bariyer işlevi gören pamuksu yumuşak mikro yastıkları ve güçlü emici geliştirilmiş merkeziyle ORKİD Platinum, daha iyi koruma ve daha iyi yumuşaklık sağlar*. Ayrıca Koku Hapsetme Teknolojisi ile, kokuları maskelemekle kalmaz ve doğrudan hapseder. Orkid Platinum sadece 3 milimetre kalınlıkta olmasına rağmen, benzersiz bir koruma ve yumuşaklık hissi sağlar.

*Orkid Ultra'ya göre

Puan dağılımı

Aşağıdaki puanlara tıklayarak yorumları filtreleyebilirsin.
%71
%17
%4
%0
%0
Denebunu logosu  

Ürün Yorumları

Sinem Nevzat T.
Sinem Nevzat T. · 37 · Adana
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
günlük ped inceliği gerçekten mükemmeldi. varlığını hissettirmeden bana rahatlık sağladı fakat yapışkanlığı biraz arttırılabilir gibi geldi bir süreden sonra hareketli hale gelebiliyor. başka bir marka kullanıyordum değiştirebilirim diye düşündüm. pedler de ise bildiğimiz orkidlerin bir üst versiyorunu :) her zaman güvenerek kullandığım markayı daha severek kullandım. dokusu insanı rahatsız etmeyecek düzeyde fakat kokusunun herhangi bir zararı olur mu acaba diye düşündüm. hassas ciltler için zararı olabilir diye düşünüyorum
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Selcan H.
Selcan H. · 29 · Ankara
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Öncelikle yenilenen tarzıyla tam harika büyük bi kurtarıcım oldu ben hep Orkid kullanan birisiyim ve yoğun geçen günlerimde bu yenilenen çiçekli güzel kokulu ve can alıcı rengiyle sızdırmazlık özelliğini arttırmış sıvıyı içine haps edişi kokuyu engellemesi müthiş aslında bu ürün yorumunu yapmak için çok sabırsızlandım çünkü büyük bir mutluluk sabah uyandığımda temiz bir yatak ve bayanlar halimden anlayacaklar ki özel günümde bile beyaz pantolon giyebiliyorum artık 💃🏼 teşekkürler Orkid bu ürünle sen tam bir kraliçesin 😍
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Elif U.
Elif U. · 36 · Sakarya
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Orkid platinium gece için olanı zaten severek kullandığım bir üründü oldukça memnunum. İnce yapısı, sızdırmazlığı, koku oluşumunu önlemesi çok çok iyi. Yanında denemem için günlük pedler de gönderilmiş önceden tek tek çanta paketleri yoktu seyehat esnasında hijyenik olmuyordu o yüzden tercih etmiyordum farklı bir marka günlük ped kullanıyordum fakat şimdi çanta paketlerini yapmışlar tek tek kapalı olarak çok beğendim diğer kullandığım günlük pedi değiştirmeyi düşünüyorum. Teşekkürler
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Neslihan M.
Neslihan M. · 37 · Hatay
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Uzun süredir kullandığım Orkid Platinum serisinden gerçekten çok memnunum. Süper bir kalite, kokuyu dışarıya vermiyor, iç çamaşırıma mükemmel oturuyor, sızıntı yapmıyor, gece versiyonu geceler için gerçekten iyice düşünülerek yapılmış ve hiç sorun yaşamadan kullandım/kullanıyorum. Yumuşak, hafif ve rahat dokusu kesinlikle bir artı ve tenimi hiç rahatsız etmiyor. Tanıdıklarıma fiyatı yüksek olsa bile karşılığını alabileceklerini söyleyerek tavsiye ettiğim/edebileceğim bir ürün.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Kevser K.
Kevser K. · 34 · Ankara
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
İlk adet olduğumdan beri her zaman orkid kullandım diğer markaları hiç denemedim bile merak ediyorum ama orkidin bu rahatlığını bulabilir miyim bilmiyorum doğrusu ve kutum öyle zamanda elime ulaştı ki tesadüf adetim başlamıştı ve yanımda pedim yoktu teşekkürler denebunu.com 🙋🏼‍♀️ Ayrıca normal bildiğimiz orkid kalitesi aynı daha pamuklu üst yüzey ile daha rahat ve hafif hissediyorsunuz emiciliği ve platinum teknolojisi ile kokuyu hapsetmesi zaten orkidi mükemmel kılıyor
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Bahar T.
Bahar T. · 37 · Ankara
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
orkid markasında hiçbir zaman sızdırma sorunu yaşamadığım için yoğun günlerimde mutlaka tercihim orkid olur. Koruması çok iyi ama ah o üst yüzeyi yok mu çok naylon çok plastik, özellikle sıcak günlerde tenime yapısması beni çok rahatsız ediyor. Denediğim ürünün üst markanın diğer ürünlerine göre daha yumuşak ama aradığım yapışmamam hissini bu üründe de bulamadım. yürürken hış hış şeklinde pedden çıkan ses ,ya başkaları da duyarsa diye beni huzursuz ediyor. Ayrıca ped çok parfümlü bu parfümün özel beölge için bir zararı oluyormudur tedirginim açıkcası. Gönderilen diğer ürün olan günlük pedi çok sevdim. ince ,yumuşak, kullanım sırasında varlıgı unutulan, çamaşırla bütünleşen pir ped. tek tek ambalajlı olması muhafaza ve yanında taşıma kolaylığı sağlıyor. Günlük pedi ambalajından ayırırken özellkle kenar kısımları bir anda birbirine yapıştı ve ayırmak çok güç oldu, yaşadığım tek olumsuzluk bu oldu.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Hayrunnisa A.
Hayrunnisa A. · 28 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Orkid çeşitlerini bildiğim ve güvendiğim bir marka olmakla birlikte kotex ile kıyaslayarak alışverişimi tamamlarım genelde. Kotexin üst yüzeyinin dokusunu orkide göre daha çok seviyorum. Onun dışında orkide bir sorunum yok:) fiyat olarak da cazip gelirse(özellikle ekonomik paketlerrrrrr:))) orkid de alıyorum. Gönderdiğiniz türler içinde de bir sıkıntı yaşamadım üstte yazdığım gibi tek önerim dokusunun geliştirilmesi üzerine olacaktır
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
İrem S.
İrem S. · 31 · Ankara
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Çok ince olduğu için beklentim düşüktü fakat inceliğine rağmen en yoğun günde hiçbir şekilde sızdırmadı ıslak hissettirmedi.kullandım marka hareket ile yırtıliyordu orkidinde öyle olmasını bekledim ama hiçbir şekilde yırtılmadı.kokuyuda çok iyi engelledi.Sıkıntısı paketlerinin çok renkli olması.Renkler nedeni ile çantadan alıp götürmek çok zorlaşıyor.Aynı zamanda kanatlar tek bir kağıt ile korunuyor bu kanatlar başka yere yapışmadan uygulamayı zor kılıyor.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Rabia Ç.
Rabia Ç. · 36 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Özellikle koruyucu özelliği tam benlikti ve işe gittiğimde daha güvende ve rahat hissettim kendimi gün boyu da bu etki devam etti. Yoğun regl dönemleri geçirdiğim için önceliğim her zaman koruyuculuğunun kuvvetli olması ve bu özelliğiyle tam notumu aldı. Bir diğer güzel özelliği ise kokusu. Ne kadar temiz tutulsa da bazen yaşanılan koku kaçınılmaz ve toplum içinde rahatsız edici oluyor. Orkid Platınum bu özelliğiyle de kurtarıcım oldu
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Kübra K.
Kübra K. · 31 · İzmir
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Şöyle söylemeliyim ki daha önceden orkidi 10 sene önce almıştım. O zamanda çok güzeldu sızdırmıyordu tek sıkıntım ses çıkarmasıydı. Yürürken resmen bende ped var diyordum. O zamandan bu zamana almamıştım. Büyük hata yapmışım. Çünkü bana gönderdiğiniz pedi denediğim andan itibaren neden bu zamana kadar almamışım diye pişman oldum. Emiciliği süper ötesi incecik ve asla ses yapmıyor hiç hissetmiyorum bile ped olduğunu.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.