Denebunu'ya Hoş Geldin
Keşfetmeye başla
Orkid Platinum Ultra Normal
amazon-image
Orkid Platinum Ultra Normal

Orkid Platinum Ultra Normal

Orkid 
  4.69  (17696 yorum)
 
Daha fazla göster Daha az göster

1x Orkid Platinum Normal+1x Orkid Platinum Gece+2x Orkid Günlük Koruma Günlük Ped

Orkid Platinum'da, yumuşaklık ve geliştirilmiş koruma* bir arada bulunur. Yan bariyer işlevi gören pamuksu yumuşak mikro yastıkları ve güçlü emici geliştirilmiş merkeziyle ORKİD Platinum, daha iyi koruma ve daha iyi yumuşaklık sağlar*. Ayrıca Koku Hapsetme Teknolojisi ile, kokuları maskelemekle kalmaz ve doğrudan hapseder. Orkid Platinum sadece 3 milimetre kalınlıkta olmasına rağmen, benzersiz bir koruma ve yumuşaklık hissi sağlar.

*Orkid Ultra'ya göre

Puan dağılımı

Aşağıdaki puanlara tıklayarak yorumları filtreleyebilirsin.
%71
%17
%4
%0
%0
Denebunu logosu  

Ürün Yorumları

Hatice K.
Hatice K. · 32 · İzmir
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Yıllardır tek güvendiğim marka!!! İncecik, yumuşacık, kanatlarının tutuşu ve sıvıyı hapsetme gücünün verdiği güven, kötü kokuları tamamen yok etmesi, günlük pedlerinin hissedilmeyecek kadar ince ve yumuşak oluşuyla günün istediğim her anında daha temiz ve ferah hissetmemi sağlamasıyla kesinlikle çok severek kullandığım, asla vazgeçmeyeceğim marka. Teşekkürler Denebunu Ailesi !!!! :)
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Deniz Ç.
Deniz Ç. · 36 · İzmir
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Sızdırmayan, sürekli varlığı hissedilmeyen, haşır huşur ses çıkarmayan son derece başarılı bir ürün. Ayrıca inceliği ve kanatlarının çamaşıra düzgün yapışmasıyla da gönlümü kazandı. Ped konusundaki standartlarımı yükseltti diyebilirim :) Piyasadaki pedlerin rahatsızlığı yüzünden ağırlıklı olarak tampona geçiş yapmıştım ama dengeyi ped lehinde değiştirebilirim bundan sonra.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Tuğba A.
Tuğba A. · 31 · Balıkesir
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Kokusu harika! Uzun ve sık ped değiştirme imkanı olmayan günlerde "Kokuyor muyum?" hissi yaşamadan rahatça gezilebilir. Daha paketi açılmadan kokusu yayılıyor. Koruyuculuğu da oldukça etkili. Bu konudaki ön yargımı kırdı Orkid. Ancak hala istenilen (benim istediğim) yumuşaklıkta değil. Birde onu eklese hiç düşünmeden Orkid'e geçebilirim.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Denebunu Kullanıcısı
Denebunu Kullanıcısı · 36 · Çanakkale
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Oncelikle yuzde elli indirim kuponu icin tesekkur ederim. Indirimi görünce gidip urunu aldim bile firsati kacirmadan. Kokusu cok hosuma gitti. Tam donemimde geldi ve hemen test etme imkani buldum. Uzun olani tercih ediyorum ve simdiye kadar hic sizdirma problemi yasamadim orkidde. Kokulu olani ilk kez deniyorum ve biraktigi koku ile kotu kokunun onune gecmesi cok hosuma gitti
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Sinem T.
Sinem T. · 33 · Burdur
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
ürünü çok çok begendım baska bir ped kullanıyordum aynı markadan fakat bu paketı çok begendım paketı açtıgımda gelen hoş kokulu parfum özellikte olması beni mutlu ettı. daha sonra ınce uzun ve yumusak dokulu olması en önemlisi parfum özelliği olması gayet guzel dusunulmuştur.bundan sonra deneyebılecgım bır urundur ve tavsıye edılebılecek bır urundur.deneme fırsatı sundugunuz ıcın tesekkur ederım.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
SEDA G.
Seda G. · 36 · İzmir
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Bu ürün diğer ürünlere göre gerçekten kaliteli.Kokulu olması oluşacak kötü kokuları engelliyor.Bazı pedler yırtılırken yırtılma ve sızma yapmıyor.Selpak peçete gibi orkid de.Ped yerine orkid diyoruz.Kesinlikle kalitesini kanıtlamış.Diğer markaları kullandım zamanında ama her seferindeyine orkid kazandı.Özellikle bu morlu seriyi kullanıyorum.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Sema Nur A.
Sema Nur A. · 33 · Kocaeli
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ürünün üst yüzeyi gerçekten çok pamuksu ve daha önce belirttiğim gibi cilt hassasiyeti nedeni ile kolay kolay bir ped markası/ çeşidi ile anlaşamıyorum. Ancak bu üründe herhangi bir tahriş vb. bir sorunla karşılaşmadım. Ayrıca özellikle gece pedini kullandığım süre boyunca inceliği sebebiyle varlığını hissetmedim bile. Kesinlikle tekrar alırım.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Fatmanur A.
Fatmanur A. · 34 · Konya
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
En başta paketi açar açmaz kokusuna bayıldım. Kullanırken de her hangi bir kötü koku almadım bu yüzden ürün benim gözümde artı puan kazanıyor. Normal boy olanın koruyuculuğunu da gayet beğendim ama özellikle en yoğun günümde gece için olanı kullandım ve şaşırtıcı biçimde nemli his bile duymadım. Son kullanımımdan sonra Orkid kendini aşmış kesinlikle tavsiye ediyorum.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
ezgi d.
Ezgi D. · 37 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Bir kere rahatlık benim için her zaman ön planda,işim sebebiyle gün içerisinde çok fazla hareket halindeyim bu sebepten Platinumun ince ve yumuşak dokusu sayesinde adet dönemlerimi çok rahat geçiriyorum. Boy çeşitliliği de tam bana göre adet dönemimin ilk günü gece boyu kalan günleri de normal boyla gayet rahat geçirebiliyorum. Günlük pedin her daim çantamda olduğunu söylememe gerek bile yok:)
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Canan E.
Canan E. · 29 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Sürekli kullandığım 2 marka isminden biri Orkid'e aitti. Ama bu denediğim ürün gerek ince dokusu gerek güzel ve hoş kokusu olarak bu özel günlerde en büyük yardımcılardan biri. Yüzey dokusu, sızdırmaması, kokuyu engelleyip hareketi kısıtlamaması benim için en büyük tercih sebeplerinden biri olucak. Gayet başarılı bi ürün deneme fırsatı verdiğiniz için teşekkürler 😊
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.