Noir Parfüm K2
Caroline Herrera ‘Good Girl’ ilham alınarak tasarlanmıştır.
Zıtlıklarla renklenmiş bir başyapıt...
Aşkın ve tutkunun renklerle dans ettiği bir dünyaya hoş geldiniz. İçeriğindeki zıt unsurlar sayesinde bu eşsiz parfüm, size parlayan bir ferahlık bırakır. Tonka fasulyesi (tatlı vanilya, yoğun badem, kakao) heyecan verici bir tutku hissi uyandırırken, zambak ve portakal çiçeği buketi enerjik ve canlı bir atmosfer yaratır. Bu muazzam parfüm, sadece sizin için güven ve sofistike bir tarz oluşturur. Hem gündüz hem de gece için mükemmel bir eşlikçidir ve etrafınızdakilerin sizi hayranlıkla izlemesini sağlar.
Parfüm Ailesi: Odunsu
Notalar:
- Üst Notalar: Badem, Kahve, Bergamot, Limon
- Orta Notalar: Zambak, Yasemin, Portakal Çiçeği, İris Kökü, Gül
- Alt Notalar: Tonka Fasulyesi, Vanilya, Pralin, Sandal Ağacı, Beyaz Misk, Kehribar, Kaşmir Ağacı, Patchouli, Tarçın, Sedir, Kakao
Cinsiyet: Kadın
İlham Alınan Parfüm: Caroline Herrera ‘Good Girl’
İçindekiler: Alkol, Parfüm, Aqua, Hidroksiçitronellal, Linalool, Benzil Salisilat, Koumarin, Benzil Benzoat, Limonen, Geraniol, Sitronellol, Hexil Sinamal, Sitral
Uyarılar: Serin, kuru bir yerde, doğrudan güneş ışığından uzak ve çocukların ulaşamayacağı bir yerde saklayınız. Sadece harici kullanım içindir. Gözle temasından kaçının; temas halinde bol su ile iyice durulayın.
Puan dağılımı
Kokusu kalıcı şişesi de sade ve sağlam, alkol kokmuyor gayet güzel
parfümün kokusu harika. ayrıca deneme boy olmadığı için de mutlu oldum
ilk sıktığımda çok anlamadım ama durdukça güzelleşen bir kokusu var ve kalıcı 👍
daha önce duymuştum ama almak nasip olmadı kokusuna bayıldım ve kalıcılığı gayet güzel 👍🏼
Parfüm kokusunu çok sevmem ve alırken zorlanırım. Bu parfümün kokusuna bayıldım. Artık favori parfümüm oldu
kokusu gayet hoş ve benim tenimde 4-5 saati aşkın kalıcılığı mevcut bir daha satın alırım
Kokusu tahmin ettiğimden daha kalıcı. Başta ağır geliyor ama sonra koku güzelleşiyor. Tam bir kış parfümü 🌸
Baharatlı kokuları sevenler için bir alternatif olabilir. Daha pudramsı kokuları tercih ettiğim için bana bir nebze ağır geldi.
Kokusu bilindik ama çıkaramadım. Kalıcı gerçekten en azından bana uydu. Paketlemesi güzeldi beğendim. Şişesi de güzel. Ağır biraz
hem edp hem de kokusu güzel başta biraz değişik geliyor ama geride bıraktığı kokusunu gerçekten beğendim tercih edebilirim

