Noir Parfüm K2
Caroline Herrera ‘Good Girl’ ilham alınarak tasarlanmıştır.
Zıtlıklarla renklenmiş bir başyapıt...
Aşkın ve tutkunun renklerle dans ettiği bir dünyaya hoş geldiniz. İçeriğindeki zıt unsurlar sayesinde bu eşsiz parfüm, size parlayan bir ferahlık bırakır. Tonka fasulyesi (tatlı vanilya, yoğun badem, kakao) heyecan verici bir tutku hissi uyandırırken, zambak ve portakal çiçeği buketi enerjik ve canlı bir atmosfer yaratır. Bu muazzam parfüm, sadece sizin için güven ve sofistike bir tarz oluşturur. Hem gündüz hem de gece için mükemmel bir eşlikçidir ve etrafınızdakilerin sizi hayranlıkla izlemesini sağlar.
Parfüm Ailesi: Odunsu
Notalar:
- Üst Notalar: Badem, Kahve, Bergamot, Limon
- Orta Notalar: Zambak, Yasemin, Portakal Çiçeği, İris Kökü, Gül
- Alt Notalar: Tonka Fasulyesi, Vanilya, Pralin, Sandal Ağacı, Beyaz Misk, Kehribar, Kaşmir Ağacı, Patchouli, Tarçın, Sedir, Kakao
Cinsiyet: Kadın
İlham Alınan Parfüm: Caroline Herrera ‘Good Girl’
İçindekiler: Alkol, Parfüm, Aqua, Hidroksiçitronellal, Linalool, Benzil Salisilat, Koumarin, Benzil Benzoat, Limonen, Geraniol, Sitronellol, Hexil Sinamal, Sitral
Uyarılar: Serin, kuru bir yerde, doğrudan güneş ışığından uzak ve çocukların ulaşamayacağı bir yerde saklayınız. Sadece harici kullanım içindir. Gözle temasından kaçının; temas halinde bol su ile iyice durulayın.
Puan dağılımı
Ürünün kokusu hafif ve çok güzel. Ağır parfüm kokularından rahatsız olan biri olarak beni hiç rahatsız etmedi. Kalıcılığı çok yüksek değil yine de birkaç saat kalıyor.
Gerçekten çok güzel bir koku hem yaz hem kış kullanılabilir ve uzun süre üzerinizde kalıyor ben bayıldım
gelmeden önce içerine bakmıştım geldi sıktım ve mükemmell alamyı düşğndüğüm bi ürün çok beğendim teşekkürler
Kokusu kalıcı şişesi de sade ve sağlam, alkol kokmuyor gayet güzel
kokusu gayet hoş ve benim tenimde 4-5 saati aşkın kalıcılığı mevcut bir daha satın alırım
çok kalıcı ve kokusu çok iyi fresh yaz kokusu değil ama ağır da değil tam bir kış temiz koku
hem edp hem de kokusu güzel başta biraz değişik geliyor ama geride bıraktığı kokusunu gerçekten beğendim tercih edebilirim
çoook çok güzel bir kokusu var, daha kalıcı olabilir. ama kokusu aşırı aşırı iyi
ilk sıktığımda çok anlamadım ama durdukça güzelleşen bir kokusu var ve kalıcı 👍
İlk sıktığında ağır bi koku geliyor ama sonrasında zaman geçtikçe koku güzelleşiyor garip bi ürün ama çok sevdim

