Noir Parfüm K2
Caroline Herrera ‘Good Girl’ ilham alınarak tasarlanmıştır.
Zıtlıklarla renklenmiş bir başyapıt...
Aşkın ve tutkunun renklerle dans ettiği bir dünyaya hoş geldiniz. İçeriğindeki zıt unsurlar sayesinde bu eşsiz parfüm, size parlayan bir ferahlık bırakır. Tonka fasulyesi (tatlı vanilya, yoğun badem, kakao) heyecan verici bir tutku hissi uyandırırken, zambak ve portakal çiçeği buketi enerjik ve canlı bir atmosfer yaratır. Bu muazzam parfüm, sadece sizin için güven ve sofistike bir tarz oluşturur. Hem gündüz hem de gece için mükemmel bir eşlikçidir ve etrafınızdakilerin sizi hayranlıkla izlemesini sağlar.
Parfüm Ailesi: Odunsu
Notalar:
- Üst Notalar: Badem, Kahve, Bergamot, Limon
- Orta Notalar: Zambak, Yasemin, Portakal Çiçeği, İris Kökü, Gül
- Alt Notalar: Tonka Fasulyesi, Vanilya, Pralin, Sandal Ağacı, Beyaz Misk, Kehribar, Kaşmir Ağacı, Patchouli, Tarçın, Sedir, Kakao
Cinsiyet: Kadın
İlham Alınan Parfüm: Caroline Herrera ‘Good Girl’
İçindekiler: Alkol, Parfüm, Aqua, Hidroksiçitronellal, Linalool, Benzil Salisilat, Koumarin, Benzil Benzoat, Limonen, Geraniol, Sitronellol, Hexil Sinamal, Sitral
Uyarılar: Serin, kuru bir yerde, doğrudan güneş ışığından uzak ve çocukların ulaşamayacağı bir yerde saklayınız. Sadece harici kullanım içindir. Gözle temasından kaçının; temas halinde bol su ile iyice durulayın.
Puan dağılımı
çok kalıcı ve kokusu çok iyi fresh yaz kokusu değil ama ağır da değil tam bir kış temiz koku
Diger markanin ayni kokusunu kullanirim hep bu parfumun de kokusu kalici ve fresh. Bayildim.
kokusuna ve kalicigina bayıldım kesinlikle bitince alır devam ederim
çok guzel kokuyorr inanilmaz bir kalici kokuya sahip bugün sık yarina kadar kalan bir koku
baya kalıcı bir koku gerçekten 1 gun sonra bile kokusu duruyor. biraz ağır ilk sıkınca ama zamanla hafifliyor
çok iyi kokuyo bana göre bi kokusu var yani ve kalıcı baya ben sevdim
Kokusu ve kalıcılığı karşısında beni kendine hayran bıraktı. Bundan sonra favori parfümüm kesinlikle bu olacak.
daha önce kendi klasmanında duymamıştım gayet kalıcı güzel yoğun bir kokusu var tek fıs bana yetiyor
Kokusu ve kalıcılığı çok başarılı, çevremden aldığım yorumlarda çok olumlu oldu. Çok beğendim
Güzel bir ürün kullanımı rahat günlük kullanılabilir. Kokusu ağır değil ve baş ağrısı yapmıyor.

