La Roche-Posay Lipikar Baume AP+M Nemlendirici Balsam
Lipikar Baume AP+M Nemlendirici çok kuru ve atopiye eğilim gösteren ciltler için mikrobiyom dengeleyici formülü ve anında yatıştırıcı etkisi ile kuruluğa bağlı kaşıntıyı ve tekrarlayan kuruluğu azaltmaya yardımcı olur. Ürünümüz mikrobiyomunu dengelemeye yardımcı rolü Loreal'e patentli Aqua Posae Filiformis ile, cildi yatıştırmaya yardımcı etkinliği Niasinamid ile ve nemlendirerek cilt bariyerini onarıcı etkinliği de Shea Yağı ile sağlamaktadır. Yaşamın ilk gününden itibaren Bebek, Çocuk ve Yetişkin kullanımına uygundur. Dermatolojik ve pediatrik kontrollerden geçmiştir, parfüm içermez.
Nasıl kullanılır?
Yüze ve tüm vücuda günde bir kez uygulama yeterlidir. Ciddi kuruluk durumunda tekrar edilebilir. Banyo sonrası kullanıldığında nemi daha kolay hapsederek kullanıcıya rahatlık sağlayacaktır.
Puan dağılımı
Tabiki de La Roche-Posayın ürünlerini kullanıpta memnun kalmayanı pek görmedim bu ürün ve bu markanın diğer ürünleri olsun hepsi hakkını veriyor. Kuru bir cilde sahip kişiler için birebir bir ürün. Nemlendirici özelliği çok iyi ve tahriş etmiyor. Özellikle hassas ciltlere sahip kişilere de tavsiye edebilirim. Çok kuru ve kolayca tahriş olan bir cilde sahip biri olarak bu üründen çok memnun kaldım kızarıklık ve kaşıntıların oluşumunu engelledi ve cildimi güzel nemlendirdi. Ancak ürün kullandıktan sonra yağlı bir his bırakıyor. Bu ürünü yağlı cilt tipine sahip kişilere önermem çünkü gerçekten de yoğun nemlendiriyor ve sivilce oluşumuna sebep olabilir.
La Roche Posay ın tonik ve güneş kremini kullanıyorum jel ve balsamını almak istemiştim zamanında ama çok çok pahalı oldukları için alamamıştım. Yanaklarımda kapalı komedon var ve bi set arayışı içerisindeyken bu ürün geldi elime. Tonikle beraber kullanınca komedonların azaldığını farkettim ve sepete ekledim la Roche Posay setini ama ni sonraki gün baktım ki eklediğim fiyattan çok daha yüksek fiyatlara çıkmış. Alıp almamak arasında kararsızım. Maddi yönden sıkıntısı olmayan varsa hemen almalı diye düşünüyorum. Ama tekrarlıyorum gereksiz pahalı. La Roche Posay Seti içinde binlerce lira verecek durumda değilim maalesef 😔
Ürün biraz katı bir formda biraz daha yumuşak olabilirmiş hatta jel kıvamda olması belki daha iyi olurdu sürüldüğünde gerginlik hissini ortadan kaldırması ve yumuşaklık hissi vermesini sevdim biraz kokusu iyi değil sadece .
Bu markanin yuz temizleme jelini doktorum tavsiyesi ile kullanip marka ile tanismistim . Simdi kutumda deneme urunu olarak gonderilmesi beni mutlu etti. Bir cok marka ve cesitte nemlendiri var lakin isi bilenin yapmasi her zaman en basarili urunlerin ortaya cikmasini sagliyor . Baskin bir kokusu yok hissedilmiyor , kullandiktan sonra emilimi cok iyi cildi bogmuyor . Cild emilimini sagladiktan sonra da hic agirlik yapmiyor ve uzun sureli koruma sagladigini dusunuyorum . Gunlukte kullanilabilir gercekten cilt problemi yasayan hassas ciltlerde hic dusunmeden kullanabilir
Bayıldımm.Bu markanın güneş koruyucusunu kullanmıştım memnun kalmıştım.Bu ürününü ilk defa deneme fırsatım oldu iyiki demeyebilmişim diyorum.Sürekli kuru cilt problemi yaşayan biri olarak özellikle ekstremitelerimde,bu ürünü bir kere kullanmama rağmen hemen nemlendirmeyi hissetim.Yoğun bir kıvamı var az miktarı bile çok fazla bölgeye uygulayabiliyorsunuz.Ben duştan sonra kullandım deneme boyu nerdeyse tüm vücuduma yetti ve ertesi gün nemli his hala devam ediyor ve kuruluk hiç yoktu bu beni çok mutlu etti.Kullanmaya devam edeceğim ürünler arasına girdi bile.
Öncelikle La Roche' tesekkur ederim.Kuru bir cilde sahip oldugum icin hemen denedim.Ayrica cildim cok hassas oldugu icin yatistiricilik ozelliginide cok sevdim.yuzume surer surmez yumusacik pamuk gibi oldu.ilk surdugumde bir parlaklik oldu ama zamanla yok oldu.Asla rahatsiz edici yagli bir his birakmiyor.ben ilk kez kullandim bu markayi ve açıkcası gercekten begendim.benim gibi kuru cilde sahip ayrica hassas bir cilde sahip olanlar gozu kapali alabilirler.ekstra bi özelligide yeni dogandan itibaren kullanilabilmesi.e daha ne olsun👍🏻
Ürünün bebeğim için kullandım. Oğlumda egzama problemi var ve sürekli kaşıntı ve huzurluk içinde. Kışın daha da artan egzama kaşıntılarına ancak bu tür nemlendiricilerle durdurabiliyoruz. Daha öncesinde mustela ve bioderma denemiş biri olarak gelen la roche posay ın bu ürününü de denedim. Kaşıntıyı kesti ve rahatlattı. Nemlendirme süresi de uzun ki bu benim için çok önemli kuruduğu an kaşıntılar yeniden başlıyor. La roche posay ı da alışveriş listeme ekledim. Kendinde yada çocuğunda egzama veya atopik ataklara eğilimli cildi olan herkese tavsiye ederim.
Ürünü ilk defa kullanıyorum. Diz kapaklarim ve dirseklerimde çok kuruluk oluyor ve özellikle o bölgelere uyguladım uzun süreli kullanımda daha net sonuç alacağımı düşünüyorum ancak kullandıktan sonra yağlı hissi vermiyor ve çabuk emilen bir yapıya sahip bu durumu da artı sağlıyor. İlk kullanımda bile yumuşattı uzun süre kullanınca daha da güzel yapacağına eminim. Almayı düşünüyorum özellikle temizleme Jeliden sonra yüze uygulandığında sonucu çok güzel kaşıntı kızarıklık yapmıyor.ozellike kuruluk ve dökülme yaşayanlar için tavsiye ederim
Bu ürünü daha önce yine Denebunu sayesinde tanıdık ve kullandık. Tam da dizlerimde kaşıntılı kabarcıklar varken ve 17 aylık oğlumun ağzının çevresinde uzun süredir geçmeyen kızarıklığından yorulduğumuzda denk gelmiş ve deneyimlemiştik. Sonrasında üründen memnun olup satın aldık iyi ki de almışız. Dermatologların önermesi de ayrı bir güven verici. Tekrar söylüyorum piyasadaki bir çok kremi kullanırken yaş sınırının olması büyük sorundu. Anında yatıştırıcı olması her şeye değer. Şimdi bir de uyku kalitesini iyileştirdiği söylenmiş kullandıkça gözlemleyeceğim.
Yoğun ve tahriş etmeyen güzel bir nemlendirici.Deneme boy urun oldugu icin tek sefer kullanabildim. Acikcasi yuksek fiyatli bir urun oldugu icin satin almadim ama urun kutumla birlikte gelince arastirdim dermatologlarin da onerdigi hatta ki en sasirdigim ozelligi bebek ve cocuklarda tereddutsuz kullanilabilme ozelligi oldu.Kuru ciltler iyi bilir ki kasinti buyuk problemdir cunku cildiniz dokuntu yapamaya baslar devaminda da kasinti olur bu urun kasintiyi da onlemeyi vaad ediyor yogun nemlendirdigi dogru ama duzenli kullanim gerekir diye dusunuyorum


