La Roche-Posay Lipikar Baume AP+M Nemlendirici Balsam
Lipikar Baume AP+M Nemlendirici çok kuru ve atopiye eğilim gösteren ciltler için mikrobiyom dengeleyici formülü ve anında yatıştırıcı etkisi ile kuruluğa bağlı kaşıntıyı ve tekrarlayan kuruluğu azaltmaya yardımcı olur. Ürünümüz mikrobiyomunu dengelemeye yardımcı rolü Loreal'e patentli Aqua Posae Filiformis ile, cildi yatıştırmaya yardımcı etkinliği Niasinamid ile ve nemlendirerek cilt bariyerini onarıcı etkinliği de Shea Yağı ile sağlamaktadır. Yaşamın ilk gününden itibaren Bebek, Çocuk ve Yetişkin kullanımına uygundur. Dermatolojik ve pediatrik kontrollerden geçmiştir, parfüm içermez.
Nasıl kullanılır?
Yüze ve tüm vücuda günde bir kez uygulama yeterlidir. Ciddi kuruluk durumunda tekrar edilebilir. Banyo sonrası kullanıldığında nemi daha kolay hapsederek kullanıcıya rahatlık sağlayacaktır.
Puan dağılımı
mükemmel
Tabiki de La Roche-Posayın ürünlerini kullanıpta memnun kalmayanı pek görmedim bu ürün ve bu markanın diğer ürünleri olsun hepsi hakkını veriyor. Küçük bi marka araştıması yapanlarda bunu bilir zaten. Kuru ciltlere sahip veya yüzünde bazı bölgeleri çok kuruyan kişiler için birebir bir ürün. Nemlendirici özelliği çok iyi ve tahriş etmiyor. Özellikle hassas ciltlere sahip kişilere de tavsiye edebilirim. Çok kuru ve kolayca tahriş olan bir cilde sahip biri olarak bu üründen çok memnun kaldım kızarıklık ve kaşıntıların oluşumunu engelledi ve cildimi güzel nemlendirdi. Ancak ürün kullandıktan sonra yağlı bir his bırakıyor. Bu ürünü yağlı cilt tipine sahip kişilere önermem çünkü gerçekten de yoğun nemlendiriyor ve sivilce oluşumuna sebep olabilir.
Cildi kuru olanlar size sesleniyorum. Bu ürünü alın, aldırın. İlk denediğimden beri tekrar tekrar alıyorum. Cildimi en en en iyi nemlendiren krem bu. Ne pahalı kremler kullandım ama bu kadar güzel nemlendirmedi. İlk sürdüğünüz anda cildinizdeki o kuruluk kaynaklı çatırdamanın yatıştığını hissediyorsunuz. Ciltteki nemsizlik kaynaklı gergin his gidiyor, cildiniz rahatlıyor. Özellikle kış aylarında dışarı çıkarken güneş kremimin altına sürmeyi ihmal etmiyorum. Geceleri de serumumun üstüne sürdüğümde cildimde gece oluşan kuruluk hissini alıyor ve sabah kalkar kalkmaz yüzümü yıkadıktan sonra sürdüğümde gün boyu etkisini hissedebiliyorum. Zaten kullanmaya başladığımdan beri iş yerimdeki arkadaşlarımdan da cildime yönelik övgüler almaya başladım.
Kış aylarında yüzümde kuruluk ve pullanma olurdu La Roche-Posay Lipikar Baume bu sorunumu inanılmaz bir şekilde çözdü. Yapısı oldukca yogun fakat ciltte kalıntı bırakmıyor, sürülümü oldukça kolay ve güzel emiyor yağlı his birakmiyor ilk kez yüzüme kullanırken ne kadar yağlı diye düşündüm ama saniyeler içerisinde cildim bütün kremi emdi. Cildime çok güzel bir nem sağladı. Kaşıntıyı daha ilk kullanım da yatıştırdı. Kremde hiç parfüm kokusu yok, bu da üründe gereksiz kimyasalların olmamasının en güzel kanıtı. Koku hassasiyeti olanlar rahatlıkla tercih edebilir. Dermatologların önerdiği bir ürün olması da bana ayrıca bir güven verdi. Kendimde ve bebeğimde gönül rahatlığıyla kullanabileceğim bir ürün kuru ve hassas ciltlere kesinlikle tavsiye ederim
Kış aylarında yüzümde kuruluk ve pullanma olurdu La Roche-Posay Lipikar Baume bu sorunumu inanılmaz bir şekilde çözdü. Kremini yapısı yogun. Ciltte kalıntı bırakmıyor, sürülümü oldukça kolay. İlk kez yüzüme kullanırken ne kadar yağlı diye düşündüm ama saniyeler içerisinde cildim bütün kremi emdi. Cildimde çok güzel bir nemlilik sağladı. Kaşıntıyı ve pullanmayı daha ilk kullanım da yatıştırdı. Kremde hiç parfüm kokusu yok, bu da üründe gereksiz kimyasalların olmamasının en güzel kanıtı. Koku hassasiyeti olanlar rahatlıkla tercih edebilir. Dermatologların önerdiği bir ürün olması da bana ayrıca bir güven verdi. Kendimde ve bebeğimde gönül rahatlığıyla kullanabileceğim bir ürün.
Eğer kuru bir cildiniz varsa kullanarak dökülüyorsa ve bu durumdan şikayetçi iseniz kesinlikle ve kesinlikle La Roche-Posay lipikar Baume AP+M balsamı denemenizi şiddetle tavsiye ediyorum. Kuruyan cildimden sürekli şikayet ediyordum nekadar nemlendirici denemiş olsam dahi cildim kupkuru oluyordu duş sonrası pullanarak dökülüyordu ilk denemeye başladığım gün cildim bebeksi yoğun nemlendirici sayesinde kuruluğun tekrar oluşmasını engelliyor. Kuruyan cildimde kaşıntı ve kızarıklıklar meydana gelirdi artık bitti o dönem ne kızarıklık kaldı ne kaşıntı. Dermatolog önerisi olması da ayrı bir güven verdi bana. Kurumuş cildiniz var ise bu balsamı muhakkak deneyin ışıltılı bir cildiniz bunu hak ediyor.
Bu ürünü daha önce tine Denebunu sayesinde tanıdık ve kullandık. Tam da dizlerimde kaşıntılı kabarcıklar varken ve 17 aylık oğlumun ağzının çevresinde uzun süredir geçmeyen kızarıklığından yorulduğumuzda denk gelmiş ve deneyimlenmiştik. Sonrasında üründen memnun olup satın aldık iyi ki de almışız. Tekrar söylüyorum piyasadaki bir çok kremi kullanırken yaş sınırının olması büyük sorundu. Bu kremi her yaşın kullanabilmesi şahane. Tek eksisi kullanım sonrası yağlı bir his bırakması ve alışılmışın dışında kokusu olması. Bir süre kullanım sonrası alıştık. Anında yatıştırıcı olması her şeye değer.
Bu ürünü uzun zamandır kullanıyordum. Vücut tipim çok kuru özellikle yaz aylarında güneşin etkisi ile bacaklarımda dahil olmak üzere pütür pütür dökülür. Gün içerisinde çantamda mutlaka bu kremden bulunur ve günde 2 kere kullanırım. Çünkü yazın suyla işimiz gereği çok uğraşıyoruz krem tazelenmek istiyor. Kış aylarında ise sabah bir kere sürmem yeterli oluyor ve gün içerisinde asla yüzümde ve vücudumda pütürleşme ve kuruluk olmuyor. Ayrıca makyaj yaparken alt baz olarak yine bu kremi kullanıyorum. Sabitleyici olarak çok fazla işimi görüyor fondötenim gün içerisinde akmıyor. Gayet kullanışlı bir ürün.
yıllardır çözüm bulamadığım bir egzama problemim var yani atopik bir ciltten muzdaribim. kullanmadığım ürün kalmadı tek başına cildimi yatıştıran bir ürün bulamadım da kendi yaptığım vitamin ve krem karışımı var onu kullandım en işe yarayanı o olmuştu. bu ürün de ona yakın yani benim karıştırdığım kremler fazla yağlı ve kolay emilmiyor ama bu ürünün yumuşak bir doku bırakması ve -1 2 saat içinde maksimum etkiye ulaştığına inanıyorum - yağlı bir his bırakmadı kuruluğu aldı pul pul dökülen yerlerine çok etki etmedi ama bir nebze olsun yumuşattı. kaşıntı hissini ortadan kaldırdı ve sevdiğim yanı da bu oldu. çok pahalı olmazsa kesinlikle alırım.
Tabiki de La Roche-Posayın ürünlerini kullanıpta memnun kalmayanı pek görmedim bu ürün ve bu markanın diğer ürünleri olsun hepsi hakkını veriyor. Kuru bir cilde sahip kişiler için birebir bir ürün. Nemlendirici özelliği çok iyi ve tahriş etmiyor. Özellikle hassas ciltlere sahip kişilere de tavsiye edebilirim. Çok kuru ve kolayca tahriş olan bir cilde sahip biri olarak bu üründen çok memnun kaldım kızarıklık ve kaşıntıların oluşumunu engelledi ve cildimi güzel nemlendirdi. Ancak ürün kullandıktan sonra yağlı bir his bırakıyor. Bu ürünü yağlı cilt tipine sahip kişilere önermem çünkü gerçekten de yoğun nemlendiriyor ve sivilce oluşumuna sebep olabilir.


