La Roche-Posay Lipikar Baume AP+M Nemlendirici Balsam
Lipikar Baume AP+M Nemlendirici çok kuru ve atopiye eğilim gösteren ciltler için mikrobiyom dengeleyici formülü ve anında yatıştırıcı etkisi ile kuruluğa bağlı kaşıntıyı ve tekrarlayan kuruluğu azaltmaya yardımcı olur. Ürünümüz mikrobiyomunu dengelemeye yardımcı rolü Loreal'e patentli Aqua Posae Filiformis ile, cildi yatıştırmaya yardımcı etkinliği Niasinamid ile ve nemlendirerek cilt bariyerini onarıcı etkinliği de Shea Yağı ile sağlamaktadır. Yaşamın ilk gününden itibaren Bebek, Çocuk ve Yetişkin kullanımına uygundur. Dermatolojik ve pediatrik kontrollerden geçmiştir, parfüm içermez.
Nasıl kullanılır?
Yüze ve tüm vücuda günde bir kez uygulama yeterlidir. Ciddi kuruluk durumunda tekrar edilebilir. Banyo sonrası kullanıldığında nemi daha kolay hapsederek kullanıcıya rahatlık sağlayacaktır.
Puan dağılımı
iyi br nemlendirici elde yapış yapış hissi bırakmıyo güzel de br kokusu var
Çok güzel buldum. Cildinizi seviyorsanız kullanın :)
Doğum sonrasında cildimde hafif kuruluk başladı ve ilk denemede yoğun şekilde nemlendirdi yumuşacık yaptı cildimi ❤️❤️
Hamileliğim de cilt kuruluğu yaşıyorum ve ürünü kullandıktan sonra cildinin parladığını, yumuşadığını resmen hissettim. Dirseklerimin çok kuruduğundan artık pul pul dökülmesinden rahatsız oluyordum. Oralara da sürdüğüm de inanılmaz rahatlattı. Dokusu güzel ürün ama hızlı emilmedi özellikle ellerim de çok hafif yağlı bir his bıraktı. Kokusu güzel denenebilir.
Denebunu sayesinde tanıştım ve deneyimleme şansım oldu bu ürünü hassas ve kuru cildiniz varsa kesinlikle seveceğiniz bir ürün özellikle duştan sonra kullandığınızda daha kolay emiliyor ve cidinizi parlaklaştırıyor.Cildim hassas olduğundan bazı ürünler kaşıntı yapıyor ama bu ürünü kullandığımda asla böyle bir problem yaşamadım Öncelikle çok yoğun formüllü ve gerçekten üzerinde yazdığı gibi, kaşıntılı ve hararetli cilde çok iyi geliyor. Ayrıca pul pul Denebunu sayesinde tanıştım ve deneyimleme şansım oldu bu ürünü hassas ve kuru cildiniz varsa kesinlikle seveceğiniz bir ürün özellikle duştan sonra kullandığınızda daha kolay emiliyor ve cidinizi parlaklaştırıyor.Cildim hassas olduğundan bazı ürünler kaşıntı yapıyor ama bu ürünü kullandığımda asla böyle bir problem yaşamadım Öncelikle çok yoğun formüllü ve gerçekten üzerinde yazdığı gibi, kaşıntılı ve hararetli cilde çok iyi geliyor. Ayrıca pul pul dökülmelere de tek seferde iyi geldiğini söyleyebilirim. Kurumaya ve kaşınmaya yatkın bir cildiniz varsa kolaylıkla kullanıp memnun kalabileceğiniz bir ürün seferde iyi geldiğini söyleyebilirim. Kurumaya ve kaşınmaya yatkın bir cildiniz varsa kolaylıkla kullanıp memnun kalabileceğiniz bir ürün hassas cildim olduğu için doktora gittim bu kremden tavsiye etti içinde kimyasal içerikte yok kokusundan belli oluyor
Dirseklerimde ve ayak dirseklerimde kuruluktan dolayi ozellikle kiş aylarinda kabuklanma ve kasinti var. Kol dirsegimdekiler gecti minik minik kullandigim icin 3 gun kullanmis oldum Bacaklarimdakilerinde kasintisi gecti ama duzenli kullanimda onlar da gecektir
Benim için yapılmış diyebilirim benim gibi kuru cilde sahip olanlar için çok güzel ürün
Çok güzel hızlı nemlendiriyor emilimi çok iyi ilk kullandım çok iyi
Çok beğendim çok güzel nemlendiriyor kuruluk hissinden kurtuldum
ışıltı veriyor nemlendiriyor


