Denebunu'ya Hoş Geldin
Keşfetmeye başla
La Roche-Posay Lipikar Baume AP+M Nemlendirici Balsam
amazon-image
La Roche-Posay Lipikar Baume AP+M Nemlendirici Balsam

La Roche-Posay Lipikar Baume AP+M Nemlendirici Balsam

La Roche-Posay  · www.laroche-posay.com.tr
  4.67  (20029 yorum)
 
Daha fazla göster Daha az göster

Lipikar Baume AP+M Nemlendirici çok kuru ve atopiye eğilim gösteren ciltler için mikrobiyom dengeleyici formülü ve anında yatıştırıcı etkisi ile kuruluğa bağlı kaşıntıyı ve tekrarlayan kuruluğu azaltmaya yardımcı olur. Ürünümüz mikrobiyomunu dengelemeye yardımcı rolü Loreal'e patentli Aqua Posae Filiformis ile, cildi yatıştırmaya yardımcı etkinliği Niasinamid ile ve nemlendirerek cilt bariyerini onarıcı etkinliği de Shea Yağı ile sağlamaktadır. Yaşamın ilk gününden itibaren Bebek, Çocuk ve Yetişkin kullanımına uygundur. Dermatolojik ve pediatrik kontrollerden geçmiştir, parfüm içermez.

Nasıl kullanılır?

Yüze ve tüm vücuda günde bir kez uygulama yeterlidir. Ciddi kuruluk durumunda tekrar edilebilir. Banyo sonrası kullanıldığında nemi daha kolay hapsederek kullanıcıya rahatlık sağlayacaktır. 

Puan dağılımı

Aşağıdaki puanlara tıklayarak yorumları filtreleyebilirsin.
%62
%18
%2
%0
%0
Denebunu logosu  

Ürün Yorumları

Denebunu Kullanıcısı
Denebunu Kullanıcısı · 29 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Şimdiye kadar kullandığım tüm nemlendiriciler arasında en iyisiydi, ürünün deneme boyuyla bile aradaki farkı hissetmek çok zor olmadı :) Yüzümde T bölgem yağlı fakat kalan bölgeler kuruydu, kuru olan bölgelerimde döküntüler oluyordu birkaç kullanımda azalmalar oldu. Büyük boy ürün fiyatı biraz pahalı olsa da çok uzun süre kullanılabileceğini düşünüyorum sadece deneme boyu bile yüzüm için 4-5 kere kullanabildim. O yüzden daha fazla döküntü, kaşıntı, egzama gibi sorunlar yaşayanlar kesinlikle gönül rahatlığıyla alıp kullanabilirler..
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Sinem Ö.
Sinem Ö. · 31 · Eskişehir
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Duşta La Roche Posay vücut yıkama jelini kullanıp duştan çıktıktan sonra da bu ürünü uygulamak kuru ciltler için kış aylarında tam bir kurtarıcı olur bunun garantisini verebilirim. Bu ürünü eğer cildiniz kuruysa yatıştırması için gün içerisinde de kullanabilirsiniz. Gerçekten kuru ciltler bi şans vermeli. Benim cildim çok kuru olmadığından duştan sonra kullanmayı tercih ettim. Gayet de yumuşacık yaptı cildimi. Kış ayları için evde bulundurulabilir. Kesinlikle denemelisiniz..
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Züleyha E.
Züleyha E. · 45 · Afyonkarahisar
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Kuru bir cilde sahibim,ürün gerçekten güzel nemlendiriyor.kıvamı koyu,ilk önce cildime yedirmekte zorlanırım sandım ama cilt tarafından çok güzel emildi ve cildim adeta neme doydu.yapış yapış bir his olmadı.kokusuz bir ürün olması iyi,bazı ürünlerin ağır parfümsü kokuları beni rahatsız ediyor.ayrıca içeriği kaliteli,her yaşa hitap ediyor.ben ürünü cok severek kullandım.deneme boy olmasına rağmen çok bereketli,çünkü azıcık sürsem bile gayet iyi nemlendirdi.memnun kaldım,teşekkürler
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Denebunu Kullanıcısı
Denebunu Kullanıcısı · 35 · Antalya
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Bu markanın güneş kremini daha önce kullanıyordum ancak nemlendiricilerini hiç denememiştim. Cildim aşırı kuru olduğu için ürünü emmesinde sorun yaşamadım.daha önce sebum ürünler kullandığım için onlardan sonra oldukça etkili bir ürün oldu diyebilirim. Kış aylarında kullanmak için tercih edeceğim bir ürün. Kremde yapışma parlama gibi sorunlar da yaşamadım ama dediğim gibi cildim çok kuru olduğu için zaten anında absorbe ediyor. Tercih listeme eklediğim bir ürün oldu teşekkürler ürünle tanıştırdığınız için.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Gülşah S.
Gülşah S. · 31 · Ankara
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Urunu gece yüzünü temizleyip uyumadan önce kullandım. Kokusu insanı mutlu eden hoş bir koku. Karma bi cilde sahibim. T bölgem ve çenem yağlı yuzun kalan kısmı kuru. Ürünün muhteşem bi yapısı var yüzde kalıp gibi kalmıyor yumuşacık ve hemen emiyor.. sabah uyandığımda normal bi nemlendirici kullandigim zaman genelde yağlı şekilde uyanırdım ama bu ürünü kullandığımda yumuşacık ve pürüzsüz şekilde uyandım. Urun çok bereketli kalan kısmını da sabah kullandım akşama kadar yüzüm yumuşacıktı.Çok beğendim ve kesinlikle tavsiye ederim.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Merve E.
Merve E. · 32 · Mardin
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Tek kelimeyle baaa-yıııll-dım. Efsane bir krem.Kurak topraklardan hallice bir cildim var ne yazıkki özellikle de yüzüm ve ellerim :( Daha önce birçok krem denedim ancak cildimin nem ihtiyacını karşılayan bir krem bulamamıştım. Taa ki dene bunu sayesinde la roche posay ile tanışana dek. İlk sürdüğümde yapış yapış bir his bıraktı diye sevmemiştim ancak cildim kremi emdikçe o his geçti ve cildim yumuşacık oldu. Ayrıca azıcık bir krem nerdeyse bütün yüzüme ve ellerime yetti.Kuru cilde sahip olanlar kesinlikle denemeli 👍🏻
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Emre Ö.
Emre Ö. · 32 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ürünün markası dahil yeni duydum. Tabi gönderilen paket ve ürün ambalajı içerisinde türkçe ifadelerle ne işe yaradığı belirtilmediği için internette biraz araştırma gereği duydum. Öncelikle ürünü ben ve eşimde ellerimiz, kollarımızda sık sık kullandık. Nemlendirme, kaşıntıyı kesme ve yumuşaklık konusunda kesinlikle beklentilerimizin üzerindeydi. Yalnızca internet ve sosyal medya da bu ürünle ilgili ne amaçlar için kullanılabileceği konusunda bir bilgiye ulaşmak çok zorr.. Bence bu alanı biraz geliştirmeliler :))
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Gamze Ş.
Gamze Ş. · 35 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Öncelikle üründen önce, La Roche Posay markasına dair bir yorum yapacağım.Yıllar önce, hassas , alerjik , kuru cildim için birçok markayı deneyip , sonunda La roche ile rahatlamış biri olarak çok sevdiğim ve güvendiğim bir markadır.Lıpıkar Baume serisi ile denebunu sayesinde tanıştım.Yüzümde Yer yer kuruluk olan bölgelerde ve bebeğimin ağız kenarlarındaki kuruluk için gönül rahatlığı ile kullandım 🌸Bayılıyorum ürün yelpazesindeki her bir ürününe ❤️ Aynı sorunları yaşıyorsanız şans verin lütfen.Çok teşekkürler.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Nur U.
Nur U. · 40 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Öncelikle çok merak ettiğim bir üründü malum fiyatların artışından dolayı elim hep almaya gitsede bir türlü alıp denetlemesinin bir ürünü dene bunu sayesınde kullanma fırsatım oldu kuru bir cilde sahıp olduğum için ürünü bir kaç kullanımdan sonra yorumlamak istedım nemlendirme özelliği çok iyi benim vücudumda kolayca emilimi gerçekleşti cildimi tahriş etmedı cildimde pul pul dökülmeler oluyordu ikinci kullanımda etkısını gösterdı keske daha büyük boy gönderılseydi bol bol faydalansaydık🙂
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Cansu D.
Cansu D. · 31 · Ankara
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Benim 3aylik bir bebeğim var ve 1 ay önce atopik dermatit olduğunu öğrendik . Çok kuru bir teni var o kadar ürün kullanmama rağmen yeterli derecede nem sağlamıyordu ve açıkçası sinir bozucu oluyordu çocuğu öyle görmek bu urunude bir işe yaramaz düşüncesiyle kullandık ancak 1sefer kullanmama rağmen etkisi çok iyi bir şekilde görülmeye başlandı devamlılığı sağlamak için sipariş vereceğim benim gibi bebeği atopik ciltli olanlar rahatlıkla kullanabilir farkı sizde hissedeceksiniz.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.