Denebunu'ya Hoş Geldin
Keşfetmeye başla
L'Oréal Paris Mucizevi Yağ Cilt Güzelleştirici Günlük Bakım Kremi
amazon-image
L'Oréal Paris Mucizevi Yağ Cilt Güzelleştirici Günlük Bakım Kremi

L'Oréal Paris Mucizevi Yağ Cilt Güzelleştirici Günlük Bakım Kremi

L'Oréal Paris Cilt Bakım  · www.lorealparis.com.tr
  4.51  (7967 yorum)
 
Daha fazla göster Daha az göster

Anti-oksidan özellikleriyle bilinen Lavanta ve Biberiye yağlarının, rahatlatıcı özelliğiyle bilinen Beyaz Yasemin özüyle harmanından oluşan L'Oréal Paris Mucizevi Yağ Cilt Güzelleştirici Günlük Bakım Kremi, yağlı his bırakamadan cildinizde rahatlık hissi sağlar.

Nasıl uygulanır?

İyice temizlenmiş cildinize uygulayın. Sabahları cildinize canlı bir görünüm kazandırmak için fındık büyüklüğünde kremi küçük hareketlerle cildinize yedirin. Akşamları hafif masaj yaparak uygulayın.

Puan dağılımı

Aşağıdaki puanlara tıklayarak yorumları filtreleyebilirsin.
%58
%26
%8
%0
%0
Denebunu logosu  

Ürün Yorumları

Sibel Ö.
Sibel Ö. · 48 · Antalya
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ürünü makyajımı çıkardıktan sonra kullandım. Ürün sadece bir sürümlüktü ancak o bile ürünün cildimde yarattığı farkı hissetmeme yetti. Biraz kuru bir cilde sahip olduğum için oldukça yumuşak bir makyaj çıkarıcı kullanmama rağmen mucizevi yağın cildimde yarattığı hissi çok beğendim. Cildimde yarattığı canlılık hissinin çok uzun sürmesi de beni ayrıca memnun etti.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Nora A.
Nora A. · 33 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Bu kremin içeriğindeki yağlar sayesinde yüzüm ışıl ışıl oldu. Kontürlemedeki o parlaklık yerine bunu tercih ederim. Daha doğal duruyor. Sağlıklı bir cilt yapısı sağlıyor. Bu kremin yağ halini normalde kullanıyorum ve bence daha pratik. Bu ürünü tavsiye ederim. Kokusu masaj yağları gibi. Cezbedici güzel kokusu var. Yağ halini almaya devam ederim.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Hilal Sevgi B.
Hilal Sevgi B. · 29 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ürünü çoktan aldım bile ilk kullandığım da şok etkisi yaşadım hiç ümidim yoktu ama gerçekten samimi şekilde yorumluyorum bebek poposu gibi cildim yumuşacık oldu Bi ışıltı geldi gözenekleri küçüldü gibi hissettim öyle pürüzsüz duruyor günden güne de daha bakımlı bir cildim oldu kutunun içinde en çok bu kremi kullandığıma sevindim ve mutlu oldum her kremi kullanamıyorum çünkü
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
burcu erdemir
Burcu Erdemir · 39 · Konya
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Daha öncesinde de loreal 'in birçok ürününü kullanıp memnun kalan biri olarak loreal in bu ürünü de tahmin ettiğim gibi bende herhangi bir hayal kırıklığı yaratmadı.Kuru bir cildim olduğu düzenli nemlendirici bakım ürünleri kullanan biri olarak bu üründen fazlasıyla memnun kaldım.Yüzünüzdeki uzun süreli nem ve ışıltıdan memnun kalacaksınız.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Gizem C.
Gizem C. · 39 · Manisa
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Bayıldım :) ürünün deneme boyunu kullandıktan sonra hemen orjinal boyutunu satın aldım bile :) iyi ki dene bunu kutusundan böyle bir ürün çıktı. İçindeki yağların verdiği yumuşacık his cildi rahatsız etmiyor kalıp gibi durmuyor kendini gece boyu yenileyip nefes alan yumuşacık bir cilt bırakıyor :) teşekkürler denebunu :) teşekkürler loreal paris mucizevi yağ kremi :)
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Ayça D.
Ayça D. · 39 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ürünle ilgili ilk izlenimim gerçekten olumlu. Fakat çok hassas bir cilde sahibim. Ayrıca bazı vaatlerini ölçümleyebilmek için ürünlere düzenli bir periyotta şans verilmesi gerektiğini düşünüyorum. Cilt yapım nedeniyle estee lauder ve shiseido bakım ürünlerinden oluşturduğum bir rutinim var ve bozmayı bu hassasiyetim nedeniyle düşünmüyorum. Yoksa ürünü tavsiye edebilirim.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
burcu ş.
Burcu Ş. · 43 · Manisa
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
ürün tam istediğim gibi sürdüğüm anda yüzümde rahatlama hissettim biraz zaman geçince rahatlama hissi kaybolmadı özellikle sabah kalktığımda cildimdeki yumuşakliık canlılık geçmemişti. gerçekten mucizemi olduğunu düşünüyorum. hayatıma bu krem ile devam etme kararı aldım (tabi daha iyisini bulmazsam) Dene bunu kutuları sayesinde korkmadan ürün satın alıyorum teşekkürler
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Denebunu Kullanıcısı
Denebunu Kullanıcısı · 38 · İzmir
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Yuze surumundan sonra ciltte verdigi yumusaklik hissiyati cok guzeldi, isiltili bir gorunum sagladi. Kokusu da cok hostu, tavsiye edebilecegim bir urundu. Yapisindan dolayi ciltte yagli bir hissiyat birakabilecegini dusundum ama cilt surumundan sonra hemen emdi ve oyle bir hissiyat birakmadi. Duzenli kullanimda ise yarayabilecek bir urun olabilecegini dusunuyorum.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Fatma F.
Fatma F. · 32 · Ankara
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Bu zamana kadar çok fazla krem denedim ve bir türlü aradığımı bulamadim. taki bu ürün ile tanışana kadar. Cildim çok kuru. İpeksi bir yumuşaklık veriyor. Bunun yani sıra yağlı bir his birakmadan nemlendiriyor. Ayrica guzel bir kokusu da var. Ayrıca makyaj bazı olarakta kullanilabiliyor olması cok guzel. Simdiye kadar ki kullandığım en mükemmel krem.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Sema D.
Sema D. · 53 · Tekirdağ
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
ben bu ürünü zaten uzun zamandır kullanıyorum.bunun mavi olan gece kreminide kullanıyorum.çok memnunum.içerisindeki lavanta ve biberiye sanırım müthiş ferahlık ve rahatlama hissi veriyor.soranlarada tavsiye ettiğim kremler.çok başarılı değiştirmeyi düşünmediğim ve uzun süre kullanacağım kremler.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.