Denebunu'ya Hoş Geldin
Keşfetmeye başla
L'Oréal Paris Mucizevi Yağ Cilt Güzelleştirici Günlük Bakım Kremi
amazon-image
L'Oréal Paris Mucizevi Yağ Cilt Güzelleştirici Günlük Bakım Kremi

L'Oréal Paris Mucizevi Yağ Cilt Güzelleştirici Günlük Bakım Kremi

L'Oréal Paris Cilt Bakım  · www.lorealparis.com.tr
  4.51  (7967 yorum)
 
Daha fazla göster Daha az göster

Anti-oksidan özellikleriyle bilinen Lavanta ve Biberiye yağlarının, rahatlatıcı özelliğiyle bilinen Beyaz Yasemin özüyle harmanından oluşan L'Oréal Paris Mucizevi Yağ Cilt Güzelleştirici Günlük Bakım Kremi, yağlı his bırakamadan cildinizde rahatlık hissi sağlar.

Nasıl uygulanır?

İyice temizlenmiş cildinize uygulayın. Sabahları cildinize canlı bir görünüm kazandırmak için fındık büyüklüğünde kremi küçük hareketlerle cildinize yedirin. Akşamları hafif masaj yaparak uygulayın.

Puan dağılımı

Aşağıdaki puanlara tıklayarak yorumları filtreleyebilirsin.
%58
%26
%8
%0
%0
Denebunu logosu  

Ürün Yorumları

Fadime E.
Fadime E. · 33 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
O kadar çok memnun kaldım ki cildim şimdiye kadar kuruluktan kendine gelmiyordu bu kremi kullandıktan sonra cildime ayrı bir yumsaklik nemlilik v canlılık geldi ayrıca sürdükten sonra bıraktığı ışıltıya bayıldım ve kokusu çok hoş gerçekten çok güzel bir ürün herkese tavsiye etmeye başladım kendim de kullandığım kremi değiştirip direk bundan alıp kullanmaya başladım. Mükemmel bir ürün 😊
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
nejla a.
Nejla A. · 51 · Kayseri
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Bir kere kullandığınızda bir daha bırakmam diyeceğiniz bir ürün.. kuru ciltler için efsane bir ürün geliştirmişler👏 Ben çok kuru ciltli biriyim sürdüğüm zaman bir yumuşaklık bir rahatlama nemlenmiş ve özel hisseden bir cilt tipi oldum😊 içeriğindeki özel yağlar sayesinde midir bilmem ama çok güzel bir ışıltı veriyor sanki yuzune altın sürmüşler hissi gibi ben prensesim modunda geziyorsunuz:)
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Aslı Ş.
Aslı Ş. · 40 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
İlk olarak , gece yatmadan önce banyo sonrası , cildimde fazlaca yağ hissi bırakacağını düşünerek tereddütle sürdüm. Ama sonuç harika, zannettiğinizin aksine yağ hissiyatı bırakmadan cildinizi kadife gibi yumuşatıyor. Bundan sonraki süreçte kesinlikle, kullanacağım bir ürün. Özellikle kış ve sonbahar aylarında fazlası ile kuruyan ciltler için , bire bir çözüm içeren bir ürün.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Ebru S.
Ebru S. · 41 · İzmir
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
fiyat performans açısından kullandığım ürünü henüz değiştirmeyi düşünmesem de bu üründe kokusu,herhangi bir yan etkisi olmaması ve cilt ile uyumu açısından beğeniyorum.İlk çıktığında 1 kutu kullanmıştım ve memnun kalmıştım.özellikle gurbetçi aile Tuğba hanımın bu ürünün yıllardır kullanması ve oldukça genç bir cilde sahip olması da beni etkilemişti.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Merve B.
Merve B. · 31 · Ankara
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Akşam uyumadan önce uyguladığım ve sabah kalktığım da bebeksi yumuşacık ciltle uyandığım krem!🥰 Gerçekten adı gibi mucizevi bir ürün bu. Başka çeşidini kullanıyordum yğzğme ama buna tek kelimeyle bayıldım!♥️ Lorealin her ürününü bitirdikçe kullanan bir Loreal kızı olarak, mucizesiniz!🤩 Ve ailenize katılan her yeni üründen beni de unutmamanızı temenni ediyorum🌸✨🥰☺️
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Ayşegül Y.
Ayşegül Y. · 48 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Cildim oldukça kuru ve hassas. Özellikle banyo sonrasında, yüzümde deriler dökülüyor. Banyodan sonra ne sürersem süreyim bu durum değişmedi. Bu yağ hem nemlendirdi ve bakım yaptı, hem de cilt tarafından emildi .(diğer yağlarda, cilt yağı emmiyor ve kötü bir his oluşuyordu) Ama bu ürün bir harika.. Cildim tarafından tamamen emildi ve çok güzel bir his oluşturdu.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Ceren Ç.
Ceren Ç. · 31 · Ankara
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
lorealin bütün ürünlerini gerçekten çok başarılı buluyorum ve birçok ürününü zaten kullanıyorum. tester boyu biraz yetersiz. eğerli yağlar içeren seri hatta en güzeli. daha önce testeri gönderilen aloe vera suyunu yazları bu ürünü de kış sonbahar aylarında kullanmayı çok seviyorum. diadermine kullanıyordum kesinlikle değiştirdim. loreal satın aldım.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Hilal K.
Hilal K. · 30 · Trabzon
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Cıldımı yumusacık yaptı. Makyaj oncesı baz olarak kullandıgımda ıcınde bulunan yaglardan dolayı fondotenım cıvık hal aldı o yuzden baz olarak degılde aksam makyajı temızledıkten sonra bakım kremı gıbı kullanılması bence daha dogru olur. Onun harıcınde cıltte bıraktıgı hıs mutluluk verıcı. Cıltte bıraktıgı ısıltı cok hos bazdan zıyade makyajdan snrada kullanılabılır ısıltı vermesı amaclı
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Nora A.
Nora A. · 33 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Bu kremin içeriğindeki yağlar sayesinde yüzüm ışıl ışıl oldu. Kontürlemedeki o parlaklık yerine bunu tercih ederim. Daha doğal duruyor. Sağlıklı bir cilt yapısı sağlıyor. Bu kremin yağ halini normalde kullanıyorum ve bence daha pratik. Bu ürünü tavsiye ederim. Kokusu masaj yağları gibi. Cezbedici güzel kokusu var. Yağ halini almaya devam ederim.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
MELTEM Ç.
Meltem Ç. · 40 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Gönderdiğiniz ürünü 2 seferde kulladım akşam ve sabah.. Kokusu güzel, yüzde dağılışını da sevdim. akşam duştan çıkınca kuruyan cildime sürdüm, yumuşacık yaptı. Sabah kalktığımda da hala yumuşak his devam ediyordu :) Sabah makyaj altına da sürdüm. Aşırı farkını görmedim ama daha parlak ve canlı göründüğünü söyleyebilirim cildimin. Ben akşam kullanmayı tercih ederim.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.